1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] de waarheid

Discussie in 'Games' gestart door yony_the_gamer, 23 aug 2002.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik wil altijd het laatste word hebben ... ehm in ieddergeval op heldring geven hoe het netwerk werkt (unofficial)... dus je hebt het niet van mij ;)

xbox live is GEEN speciaal netwerk .... Alle pakketjes lopen via INTERNET ... M$ hoeft geen infrastructur aan te leggen ... de provider kwestie ging over de main server (in engeland) en bandwide welke M$ moet inkopen (op de Backbone)... de providers in Nederland zijn doorgeef luiken en hebben GEEN belang bij infrastructuur van M$ ... M$ hoeft bij de launch in Nederland dus niets aan te passen.. dus kost geen geld ... dus M$ maakt nieuwe $$... en de beste tijd voor de launch is sinterklaas/kerst, want wat wil jij met de feestdagen krijgen?

(ehm Lord of the rings special edition, Star Wars episode II, Xbox live, enz)

Voor Italie is dit een ander verhaal 1)taal 2)geen/weinig breedband :cool: weinig xboxen verkocht ... zij vallen uit de boot

NB M$ heeft nooit officeel bekend gemaakt waar in Europa de tests word uitgevoerd (geduld) wel de taal gebieden Deutsland, Frankrijk en UK

Laatst bewerkt: 24 aug 2002
  2. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
  3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik help het je hopen. Ik heb gelezen dat M$ met alle grote providers een deal moet maken zodat ze Xboxlive in hun pakket nemen zal ik maar zeggen. Dat is het grootste struikelblok. Je kunt niet zomaar met je Xbox inloggen op chello of zo. Behalve als chello daaraan is aangepast. Ik denk dat Xboxlive in maart komt, een jaar na de launch. En er is een hele kleine kans dat het hele geintje afgeblazen wordt...

edit: Anders is het toch onzin om die pakketjes alleen in die drie landen uit te brengen,. Zij snappen toch ook wel dat iedereen dat dan gewoon importeert. Die starter-discs werken hier gewoon niet denk ik....

Laatst bewerkt: 24 aug 2002
  4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets hoor je te weten, ook koeien laten scheten. Je hebt ook nog SECAM....

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt in europa kan je het gewoon importeren... m$ .. hoeft niet voor elk land apparte software te ontwikkelen ...

wat betreft de providers .. heb je dat van "M$ xbox officieel" of via een forum zoals deze?

Het betrof namelijk alleen de backbone server waar bandwidth in gekocht moest worden (meer niet/minder niet)

dat alle providers apart benaderd moeten worden is een "broodje aap" (ps ik vertrouw op de woorden van mijn bron :cool: )

6. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wisten jullie ook dat wij gewoon tegen amerikaen kunnen gamen met xbox live?

waarschijnlijk weten jullie dat allemaal al, want ik weet het ook al een tijdje, maar toch plaats ik het maar ff...

7. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    toch niet weer deze discussie he?

Msoft hoeft echt geen deals te sluiten met providers, dat zou lekker werken zijn, moeten ze heel america af, om 1001 BB providers te benaderen en vragen of ze xbox live in hun pakket willen opnemen, hehe

zelfde geld voor europa,

zoals al gezecht wordt, de providers zijn luiken waardoor wij naar binnen gaan.

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik was toch al niet van plan om et te halen de dag dat et uitkomt, eerst maar es kijken of et echt zo goed aanslaat als verwacht, en of et allemaal wel de moeite waard is, vast wel maar ik wil eerst zekerheid

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het uit een blad. Maar goed, ik blijf erbij. Als je het gewoon op internet op een Engelse site kunt kopen en het werkt hier gewoon dan slaat dat hele selected countries verhaal nergens op. Kwenie hoor, het is of: de UK versie werkt hier niet en wij krijgen het pas in maart of zo. Of: het werkt hier wel en dan zal het hier binnen de kortste keren ook in de winkel liggen.

Deel Deze Pagina