De Xbox 2, wie schaft hem aan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 15 sep 2004.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het ligt aan de prijs, de specificaties en de games. Mocht de xbox 2 voor een mooi prijsje op de markt komen ( die fout van 480 euro maken ze vast niet nog is) dan koop ik hem meteen bij de launch (prijs ongeveer 300 euro hoop ik, maar minder mag altijd :p) Ik wil gewoon de opvolger van Halo 2 spelen, en die komt vast op de xbox 2 uit. Verder vind ik xbox live echt relaxed en als ik de verhalen hoor over plkaystion online, dan heeft M$ een ruime voorsprong. Tsja... mocht de ps3 sterker worden (wat ik me niet kan voorstellen) dan de xbox 2, dan valt de ps3 misschien nog te overwegen. Maar de enige playstation games die me aanspreken en niet op de xbox zijn is de GTA serie...

2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Oh, ik ben een gamer in hart en nieren en ben dus ook vastgesteld om de xbox 2 gelijk op de release aan te schaffen. En wat de prijs betreft... ja, wat valt daar over te zeggen? Ik vind het aan de ene kant wel vervelend dat ze veel geld zullen vragen voor de ( geweldige ) console, maar aan de andere kant zit er natuurlijk veel goed en duur spul in, logischerwijs verkopen ze de xbox 2 voor een pittig prijsje. En ja, xbox live is naar mijn mening niet te evenaren, het zit erg goed in elkaar en het is daarbovenop ook nog eens ontzettend verslavend.

En aan de mensen die beweren dat ze de xbox 2 niet op de release gaan halen, we'll just see about that when the time comes.....

3. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schaf, zoals het er nu naar uitziet, zowel de Xbox 2 als de PS3 aan bij de launch. Dan moet de prijs wel acceptabel zijn. Dus geen €800,- ofzo. Kosten ze bij de launch zo'n €500 à €600 dan koop ik ze wel denk ik.

4. maxieboy007

maxieboy007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent vast geen vakkenvuller...

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ooit van sparen gehoord? :+

6. maxieboy007

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ok, maar je moet toch ook af en toe een een McBacon kunnen kopen....

7. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, gewoon een bedrag incalculeren wat je ervoor over hebt. Gewoon wekelijks/maandelijks (wat je het prettigst vind) een bedrag opzij zetten en zorgen dat je ten tijde van de launch genoeg centen hebt. Ik heb gerekend op een bedrag van €1000 à €1200 voor de Xbox 2 en PS3.
    Overigens ga ik er niet krom voor liggen, dus ik blijf wel stappen, games kopen, gsm shit etc etc.

/Edit

Whahah, ik ben nu 20 jaar en heb nog steeds een enorm gat in m'n hand. Wat zeg ik, lijkt wel of ik geen hand heb :+
    Ik geef gewoon iedere maand een bedrag aan m'n pa en ma en die geven mij dat dan terug als ik m'n PS3 of Xbox 2 wil halen, want anders kwam van dat "sparen" niets terecht!

Gewoon vanaf nu iedere maand €50,- aan de kant zetten en tegen de tijd dat de Xbox 2 er is zul je van dat bedrag dat je tegen die tijd bij elkaar hebt zeker een Xbox 2 en game(s) kunnen scoren!

Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  8. maxieboy007

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukt me dus niet: 'geld opzij leggen'

Dan komt er weer een vette game uit of ik zie een gave cd en dan koop ik m toch weer... Ik moet sowieso wat minder uitgaan: kwam er zondag achter dat ik de avond ervoor 80 euro had uitgegeven!!!! Volgens mij ben ik geript....

:+ :+ :+

Back ontopic O-)

9. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat stappen hakt er idd flink in. Zeker na de nodige alcohol lijkt mijn bankrekening wel een waterval 8)
    Zie mijn edit voor een spaartip!

10. maxieboy007

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u wijze slashhead!
    Ik verkoop mn xbox gewoon 1 dag voor de XB2 launch aan een n00bje voor 200 euro.... Dan hoef ik nog maar 400€! *woei!*

11. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    hehehe als er iemand ze gek is om er 200 euro voor neer te leggen...
    En ik denk niet dat de xbox 2 600 euro wordt hoor :)

12. fetEX

fetEX Guest

weet ik niet ik wil eerst weten wat er veder uit komt.
    en de prijs maar zeker koop ik geen ps3!!!!

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    whaha de xbox 2 600 euro dammm. dat gebeurt toch niet.
    ik denk dat hij 300 is bij t begin.
    ik kocht mijne vorig jaar? voor 300 bij bart smit met live erop.

14. maxieboy007

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de launch kostte de xbox iets van 480 euro hoor..... Dus de xbox2 zal zeker geen 300 kosten bij de launch. Ik dan tussen de 450 en 550 euro, maar je moet natuurlijk ook nog een spel erbij enzo...

600 euro dus.

15. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat jij hem vorig jaar hebt gekocht voor 300 euro denk je dat Xbox2 bij de launch ook 300 euro kost ? Kom op man denk toch gewoon ff na.
    Ik denk dat ie rond de 500-600 zal gaan kosten,en dat is zonder spel.

16. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat de xbox duurder zal worden als de 480€ bij de eerste xbox en denk en hoop dat MS wel geleerd heeft van zijn fouten.

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik wacht eerst af tot alle console's op een fatsoenlijke prijs zitten en dan kijk ik even wat het spel aanbod is/word. Dan zie ik wel weer wat ik koop :)

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    600 pfff das wel duur.
    maar het is het denk ik wel waard..
    ik hou het nu nog ff bij de xbox 1;)

Deel Deze Pagina