1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xbox 2 !!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marcel d1, 26 mrt 2004.

  1. thepunkproject

    thepunkproject teh rookie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat Sony er laat bij gaat zijn deze keer. Grote fout als je het mij vraagt.
     
  2. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, denk het niet. Iedereen weet dat de PS3 als een trein gaat verkopen. Sony kan dat heel goed.
     
  3. Quakeball7

    Quakeball7 Quake forever

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ik het mee eens...Kijk maar naar Sega...Die waren als eerste en nu van het veld geslagen...wachten is een goed idee...Behalve in Microsoft's geval dan...Die hebben het geld voor een goede console en marketing
     
  4. thepunkproject

    thepunkproject teh rookie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, maar dachten we dat ook niet van de opvolger van de Super Nintendo? Toen had Nintendo zo'n gigantische monopolie over de markt, dat de Nintendo64 wel een succes moest worden, ookal kwam ze anderhalf jaar na de concurrentie uit. En hij verkocht bij lange na niet zo goed als de PSX.

    Maar het zal inderdaad vast niet zover lopen met de PS3...
     
  5. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, de hele wereld weet wat een Playstation is.
     
  6. thepunkproject

    thepunkproject teh rookie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, heel de wereld kent de naam ja. Hoe vaak kids of ook gewoon volwassenen niet naar een XBox of Cube kijken en dan denken 'o een playstation'...
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Kwam net dit tegen op tweakers.net en als dit em gaat worden, wordt het de natte droom van elke gamer :+

    Daar werd ook deze link (klikje ) gegeven. We zullen binnenkort wel weten of het waar is of nietl.

    PS beide links zijn wel vrij technisch :9
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is volgens mij een nepper Michael Doughtery is een bekende screen writer ... maar goed er zijn meer beestjes die fikkie heten een beetje dubieus dus

    [​IMG]
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Die discussie was er ook bij tweakers. Maar iemand kwam met een link dat er wel degelijk een Micheal Dougherty bij MS werkt. Maar ik ben er ook niet van overtuigd dat dit em wordt, maar ik vind dat je in een topic over de xbox2 toch zulke dingen even moet laten zien :9
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm kan je die link even posten ... thx
     
  11. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    hmm link doet het niet:confused::confused:
    maar gaar maar es naar wwww.xbox-scene.com en dan zie je staan: Microsoft’s Xbox 2 Architecture Unveiled
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  12. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie alleen maar een google logo.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Van mij mogen ze nog wel even wachten met de Xbox 2.
    Heb m'n Xbox nu meer als een jaar, en ik hoef nog geen vervanger.
    Laat nog maar eerst grote toppers uitkomen (Fable, Halo 2) want de top hebben ze volgens mij nog niet bereikt, qua prestaties.
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, het spijt me, maar ik kan de link niet meer vinden :confused:
     
  15. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat eerst die Playstation 3 maar komen...dan kan Microsoft daar nog op in spelen.
    En dan maken ze niet de "rush" fout zoals Dreamcast, proberen als eerste met iets vets tekomen, en dat dan toch een flop word.
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Is meer info over eerdere plannen Xbox 2

    Midden 2005!! Ik hoop het niet, ik speel (ondanks dat ik de Xbox vanaf dag 1 heb) nog steed met plezier en vind dat ie nog wel iets langer mee kan gaan....

    Bron
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    als de xbox 2 uitkomt in europa eind 2006 of wanneer dan ook dan zal ik ( en een hele hoop andere mensen) 'm pas kopen als ie toch flink in prijs is gedaald. dat zal toch zeker wel een jaar duren denk ik.. en in die tussen tijd zullen er echt nog wel xbox1 spellen gemaakt worden.. dus op zijn vroegst koop ik er 1 in 2007. en dat is nog 3 jaar na nu!!!
     
  18. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies hij moet wel snel uitkomen, want na 3 jaar wil ik wel een andere console.
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, haastige spoed is zelden goed. Eerlijk gezegd zie ik het voordeel er niet van in om eerder te releasen dan de ps3 (een half jaar tot negen maand zelfs!!!!!) Laat ze nog maar eens goed nadenken over wat ze echt willen :9, en ongeveer tegelijk met de ps3 uitkomen. Men heeft het over rushen en dan gaan er bij mij veel belletjes rinkelen. Maar ik vind het wel jammer dat er al een aantal developers bezig zijn of gaan overstappen naar de ontwikkeling voor de xbox2. Vind het ook raar dat ze al kunnen ontwikkelen terwijl er nog geen specificaties zijn (of ze houden alles wel erg stil). Maar we zullen zien. Het zal mijns insziens iig 2006 voordat de volgende xbox hier arriveert.
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Van mij mag de Xbox 2 heus wel in midden of eind 2005 uitkomen hoor. Wat is het probleem? Dat je dan weer 'enorm' veel geld moet uitgeven? Mensen doen alsof het een enorme uitgave is, maar het komt neer op een paar hondertjes (en als je even wacht nog minder).

    Wat kan een andere reden zijn? Dat je nog niet bent 'uitgekeken' op je Xbox? Ik vind mijn Xbox nu ook nog wel interessant ja, maar over een (anderhalf) jaar vind ik ook wel weer best. Het is niet zo dat ik het gevoel heb dat de Xbox nog makkelijk een paar jaar mee kan. Vooral op grafisch gebied uiteraard, maar ook met Live bijvoorbeeld. Met snellere hardware zal Xbox Live ook een stuk beter lopen. Grotere servers, grotere uitgebreide omgevingen in (online) spellen zonder (al te veel) ten koste te gaan van de grafische pracht.

    Zoals ik al zei, laat maar komen.
     

Deel Deze Pagina