Ja vast wel.. PS2 kwam pas met goede games na zowat een jaar op de markt te zijn. Logisch ook dat de PS2 nu (na 1,5 jaar op de markt te zijn) een beter spellenaanbod heeft
waarom wordt de nes zoveel in japan verkocht de laatste tijd, en dat is een 8 bits console. je kan ook alleen naar graphics kijken wat iedereen doet die een xbox heeft, de enige reden waarom volgens jullie een xbox beter is. sony had in het begin dvd afspeel problemen ja. en xbox dan? de leest veel dvd's niet eens en als je ze op ps2 probeert spelen ze probleemloos af. ok ok het kan aan de xbox liggen die ik heb getest, maar dat lijkt me sterk
xbox heeft goede graphics ja, maar nog betere gameplay, check die goede games man en dvd is prima hoor van de xbox, het is zelfs een betere dvd speler dan die van de ps2.
geef eens een site waar deze "tests" staan. als het maar geen tom's hardware of anandtech is, want wat zij gestudeerd hebben weet ik niet
Kijk het is heel makkelijk, wat wil je en wat wil je er voor neer leggen.Een LADA rijdt ook maar ik heb toch liever een FERRARI. Persoonlijk vind ik dat Nintendo in de games veel te voorspelbaar is, Pikmin ziet er wel leuk en verslavend uit, maar over een maand begint het weer met, mario kart en zelda enz.enz. Laat iedereen zijn eigen keus maken, mensen verschillen en zijn toch allemaal op zoek naar iets anders.
Maar dan wel met andere argumenten dan, hij is lomp, hij is duur en de controler is te groot. Voor de rest moet ik je gewoon gelijk geven!!
dan zit je er toch heeeeeeeeel wat jaartjes van af hoor,kan er gewoon heel slecht tegen dat mensen steeds in herhaling vallen als het aankomt op het beargumenteren van feiten, iedereen heeft gelukkig zijn eigen mening en die kan je alleen wijzigen door met argumenten te komen die ergens op slaan, als je geen feiten hebt om je mening te onderbouwen is er zelfs geen sprake van een discussie maar van een menigsverschil!
lol ik bedoel niet dat jij 12 bent ofzo, ik bedoel dat de doelgroep die zegt dat xbox lomp, groot ect is, 12 jaar is dan is er inderdaad sprake van een meningsverschil als je geen feiten hebt juist daarom reageer ik ook met argumenten die nut hebben, zoals, is het dan niet mogelijk dat ps2 dezelfde graphics als xbox kan hebben, wat met onimusha 2 het geval is? meningsverschil: xbox is groot. xbox is juist klein, mijn pc is pas. LOL ben blij dat er niet zulke topics aan de gang zijn