1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xbox afkraken??? Try it!!!!!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CyberPunk, 20 apr 2002.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Re: lol

LAst van een gespleten persoonlijkheid?!?!? :p

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja vast wel..

PS2 kwam pas met goede games na zowat een jaar op de markt te zijn. Logisch ook dat de PS2 nu (na 1,5 jaar op de markt te zijn) een beter spellenaanbod heeft

3. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0

4. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    waarom wordt de nes zoveel in japan verkocht de laatste tijd, en dat is een 8 bits console. je kan ook alleen naar graphics kijken wat iedereen doet die een xbox heeft, de enige reden waarom volgens jullie een xbox beter is.
    sony had in het begin dvd afspeel problemen ja. en xbox dan?
    de leest veel dvd's niet eens en als je ze op ps2 probeert spelen ze probleemloos af. ok ok het kan aan de xbox liggen die ik heb getest, maar dat lijkt me sterk

5. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: lol

oeps :)

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    xbox heeft goede graphics ja, maar nog betere gameplay, check die goede games man

en dvd is prima hoor van de xbox, het is zelfs een betere dvd speler dan die van de ps2.

7. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    geef eens een reden waarom die dvd speler beter is, en niet een reden zoals "omdat ie sneller is"

8. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de beeldkwaliteit is beter van de xbox, dat is uit vele "tests" gebleken

9. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0

geef eens een site waar deze "tests" staan. als het maar geen tom's hardware of anandtech is, want wat zij gestudeerd hebben weet ik niet :)

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk het is heel makkelijk, wat wil je en wat wil je er voor neer leggen.Een LADA rijdt ook maar ik heb toch liever een FERRARI.
    Persoonlijk vind ik dat Nintendo in de games veel te voorspelbaar is, Pikmin ziet er wel leuk en verslavend uit, maar over een maand begint het weer met, mario kart en zelda enz.enz.
    Laat iedereen zijn eigen keus maken, mensen verschillen en zijn toch allemaal op zoek naar iets anders.

11. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, maar dat betekend niet dat er niet over gediscusieerd mag worden.

12. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, maar als je een discussie start moet je wel met argumenten komen, en niet met meningen!

13. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    meningen en argumenten maken de discussie, zonder meningen geen discussie

14. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Maar dan wel met andere argumenten dan, hij is lomp, hij is duur en de controler is te groot.
    Voor de rest moet ik je gewoon gelijk geven!!:)

15. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    :)
    juist, maar dan ben je pas 12 jaar ofzo he :D :9

16. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    je bent pas 12 als je zegt: groot, lomp, duur :D bedoel ik :)

17. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    dan zit je er toch heeeeeeeeel wat jaartjes van af hoor,kan er gewoon heel slecht tegen dat mensen steeds in herhaling vallen als het aankomt op het beargumenteren van feiten, iedereen heeft gelukkig zijn eigen mening en die kan je alleen wijzigen door met argumenten te komen die ergens op slaan, als je geen feiten hebt om je mening te onderbouwen is er zelfs geen sprake van een discussie maar van een menigsverschil!;)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Precies de gamecube kopers dus.. :+ NOFI

19. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik bedoel niet dat jij 12 bent ofzo, ik bedoel dat de doelgroep die zegt dat xbox lomp, groot ect is, 12 jaar is :D

dan is er inderdaad sprake van een meningsverschil als je geen feiten hebt :) juist daarom reageer ik ook met argumenten die nut hebben, zoals, is het dan niet mogelijk dat ps2 dezelfde graphics als xbox kan hebben, wat met onimusha 2 het geval is?:)
    meningsverschil: xbox is groot. xbox is juist klein, mijn pc is pas. LOL ben blij dat er niet zulke topics aan de gang zijn

20. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    mijn pc is pas GROOT, ik vergeet veel woorden :mad: slaap te weinig

Deel Deze Pagina