1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xbox afkraken??? Try it!!!!!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CyberPunk, 20 apr 2002.

1. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.........., is deze thread nu nog steed open.. Als je al uberhaupt begint met het uitlokken van mensen om de Xbox af te gaan kraken dan moet je wel heel erg dom zijn als je dat wil gaan verdedigen. Er bestaat namelijk geen uberconsole op dit moment, omdat alle consoles hun voor en nadelen hebben (voordat er fanboys gaan reageren : of je het wil geloven of niet : alles heeft ook nadelen) waar iedereen weer anders mee omgaat.

Koop wat je wil, speel wat je wil en laat andere mensen ook lekker kopen en spelen wat ze willen.

Als mensen mij vragen wat er nu het "beste" is, dan kan ik ze alleen maar een mening geven waar ze niks aan hebben, omdat ze toch ZELF moeten beslissen.

2. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    dat zeg ik maar, geen argumenten, geen reden om te zeggen dat xbox beter

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    swaquilino is een huilebalk!

:+

wat kan jou dat verotten dat wij met onze (volgens jouw) inferieure xbox zitten te spelen?

als je de ps2 zo leuk vind, ga dan met je ps2 forum vrienden erover praten! ik kom toch ook niet op jouw forum verkondigen dat de Dreamcast beter is dan de Playstation 2?

(omdat het gewoon niet waar is, onder andere)

waarom is het voor jouw zo een probleem dat mensen vinden dat de xbox betere graphics heeft dan de ps2?

wat is de "Deal", waarom kan het je zo veel schelen dat je rare argumenten gaat geven die ps2 developers en het menselijk oog tegen spreken? etc etc.

4. Paula

Paula Guest

Idd Kobold, ik heb ook een ps2, maar lekker boeiend dat die xbox betere grafix heeft. Gameplay gaat bij mij op nummer 1(iets wat velen volgens mij totaal niet boeid). En wat betreft de dreamcast, die vind ik persoonlijk beter dan de ps2! Soul Caliber is nog steeds vind ik DE fighter numero oeno. En tja, niemand heeft waarschijnlijk ico, gt3, devil may cry en velen andere gezien. Shit, nou verlaag ik mezelf tot swaqbladiebla....

Maar idd, ik snap niet wat al die ventjes hier doen die al hun consoles zo verdedigen. Niemand die het boeit, daar hebben ze een woord woord: webvervuiling :) (was mijn vorige post eigenlijk ook, maarja)....

Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2002
  5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet gewoon open staan voor alles, en niet bang zijn van je ongelijk.

als jij geen gelijk hebt (of ik) dan moet je niet janken, want niemand die het erg vind, iedereen heeft wel eens ongelijk. en het mooie is, dat het relatief is, en dat er altijd mensen zijn die het met je ongelijke mening eens zijn! (je hebt nooit in je eentje ongelijk)

6. Paula

Paula Guest

Tering, ik probeer het te begrijpen, kunt u dat op een wat makkelijker niveau articuleren? 8)

7. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet voor niets dat ik stop met argumenteren hier OF NIET SOMS GVD.

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, ik bedoel dat zijn mening gerespecteerd moet worden, maar dat hij onze mening ook moet respecteren.

En dat er dus niet zoeits bestaat als iets wat "echt" waar is, omdat we er allemaal anders over denken (naja in dit geval in twee manieren, de vind de xbox nu moooiere games hebben, en de ander zegt dat de ps2 mooier kan dan xbox)

dus ik vroeg me af waarom hij zo nodig uhm daar op in ging.

maar zoals ik nu lees zegt hij iets over dat we met argumenten geven stoppen moeten ofzo omdat hij dan zijn mening niet tegengesproken ziet en hij dan blij is :)

maar ik wil juist zijn argumenten horen die gebaseerd zijn op spellen die NU te spelen zijn op de ps2/.....

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Stop met reageren? Klein tippie.

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    NEEEEE! ga door! :9

11. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    You pervert! :+

mzzl Munch and Abe

12. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik voel me toch een flamewar aankomen :)

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Whaha net alsof die er niet al is! ;)

14. Paula

Paula Guest

Ik vind de die hard ps2 knapies superstom, maar op sommige punten zijn er wel goede argumenten :

Bron: ign

PS2:
    Gran Turismo 3 A-spec Racing Buy 9.8
    Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Adventure Buy 9.7
    Tony Hawk's Pro Skater 3 Extreme Sports Buy 9.7
    Devil May Cry Action Buy 9.6
    Grand Theft Auto III Action Buy 9.6
    Twisted Metal: Black Action Buy 9.6
    Final Fantasy X RPG Buy 9.5
    Baldur's Gate: Dark Alliance RPG Buy 9.4
    ICO Adventure Buy 9.4
    Jak and Daxter: The Precursor Legacy Platform Buy 9.4
    SSX Tricky Sports Buy 9.4
    Tekken 4 Fighting 9.4
    NBA Street Sports 9.3
    SSX Sports 9.3
    Virtua Fighter 4 Fighting Buy 9.3
    Klonoa 2: Lunatea's Veil Platform 9.2
    Madden NFL 2002 Sports Buy 9.2
    Maximo: Ghosts to Glory Action Platform Buy 9.2
    NHL 2002 Sports Buy 9.2
    Ace Combat 4: Shattered Skies Action Buy 9.1
    Half-Life Action Buy 9.1
    Red Faction First-Person Shooter Buy 9.1
    FIFA 2001 Major League Soccer Sports 9.0
    Frequency Music Buy 9.0
    Madden NFL 2001 Sports 9.0
    NCAA Football 2002 Sports Buy 9.0
    NFL 2K2 Sports Buy 9.0
    Silent Hill 2 Adventure Buy 9.0
    Sky Odyssey Simulation 9.0
    Soul Reaver 2 Adventure Buy 9.0
    Star Wars Jedi Starfighter Flight Action Buy 9.0
    Star Wars: Starfighter Action 9.0

XBOX
    Halo First-Person Shooter Buy 9.7
    Tony Hawk's Pro Skater 3 Extreme Sports Buy 9.5
    Dead or Alive 3 Fighting Buy 9.4
    RalliSport Challenge Racing Buy 9.2
    Jet Set Radio Future Action Buy 9.1
    WWF Raw Wrestling Buy 9.1
    GUNVALKYRIE Third-Person Action Buy 9.0
    NHL 2002 Sports Buy 9.0
    SSX Tricky Sports Buy 9.0
    Wreckless: The Yakuza Mission Action Buy 9.0

gran turismo krijgt een 9,8 voor de grafix, Halo een 9,7. En als we helemaal kinderachtig wilen doen: hebben jullie al eens resident evil voor de gamcube gezien? die is toch echt zekers minimaal 2 x zo mooi als Halo :) check de allernieuwste versie van shrimp: 5 minuten ingame van dit spel. SWEEETTTT http://garnaaldemo.planetinternet.be/shrimptv/seizoen2/episode07_divx.zip

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Resident Evil ken je alleen van screenshots/filmpjes, is ook een heel ander spel dan Halo.

De graphics worden gemeten naar het kunnen van de console, en de reviews worden niet door 1 persoon gemaakt maar door meerdere. Zo ben ik niet zo heel erg opgewonden van de GT3 GFX :)

16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb ook filmpjes en screenshots gezien van resident evil,maar is het ingame?!?!?! ik betwijfel het.... MINIMAAL 2x zo mooi als halo???? ahum; even een tipje voor jou: speel halo op een kleurentv, dat helpt....

17. Paula

Paula Guest

Die url die ik gaf is 5 minuten dikke gameplay uit resident evil, je ziet garnaal commentaar geven enzo tijdens het spelen, en het ziet er meesterlijk uit. Voor de rest zou ik es serieus naar gt3 kijken, ook in de wat latere levels.

ja, die url van shrimptv is ingame. En idd, see for yourself, 2 x zo mooi als Halo, maar das mijn mening he. Ik VIND dat. En van die kleuren tv, zeker bijdehandjes gegeten...

5 minuten ingame gameplay op divx van de gamcube resident evil versie: http://garnaaldemo.planetinternet.b...sode07_divx.zip

18. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is ook 903408934 x zo groot kwa leveldisign.
    in Resident evil zitten meestal kamers met statische achtergronden.

19. Paula

Paula Guest

opzich is dat waar, maar overdrijven is ook een vak. Boeit verders niet, maar res.evil ziet er gewoon beter uit.

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    res evil ziet er leuk uit maar we hebben het niet over gamecube toch?

(Is trouwens inderdaad op statische achtergronden...wel mooi ya)

effe over die lijst van jouw, hoe lang is Xbox uit en hoe lang PS2?

die cijfers zijn voor ps2 games...denk niet dat die in verhouding staan met cijfers voor xbox. (weenie precies hoe ze dat berekenen daaro)

maar ik vind gt3 ook niet echt indrukwekkend eerlijk gezecht, met die achterlijk lelijke sprite publiekjes en etc. etc. check rallisport, daar gaat je bek van open hangen! :eek:

enne, ik vind de ps2 ook helemaal niet slecht.

ik zou hem alleen niet kopen omdat het merendeel van de spellen een verbeterde versie op de xbox lrijgt en/of andere spellen op de xbox komen die ook nog eens mooier/leuker kunnen/zullen zijn.....in mijn ogen..

;)

thats why! buy more future for your money...

Deel Deze Pagina