ik heb pas 30Mb van de 134Mb en hij moet nog een half uur... Dan ga ik maar effe wat anders doen tot t binnen is... Poing....Poing....Poing... (edit) Ik heb het filmpje bekeken. De achtergrond is wel mooi, maar het is gewoon een plaatje! Het beweegt helemaal niet mee! Een bewegende 3D omgeving is natuurlijk veel moeilijker. Ik vind sommige bewegingen wel mooi, maar er zitten ook een paar vreemde moves bij. Geef mij toch maar Halo!
Op zich niet zo'n prestatie als je der vanuit gaat dat het hier om gerenderde achtergronden gaat en die kun je net zo mooi maken als je zelf wilt. Je hebt gelijk het ziet er gelikt uit zeker met de realtime special effects die toegepast worden op die achtergronden.
Ik zei al in een reactie hiervoor dat de games linup NU nog beter is voor de ps2, tuurlijk zullen er meer xbox games komen, maar reken erop dat er veel titels zijn die exclusief blijven voor alle consoles. Maaruhh buiten dat... De gameplay van ralisport zuigt echt enorm vind ik hoor, quoate gamesen: "Rallisport Challenge is een typische lanceertitel. Het is de eerste in zijn soort op een nieuw systeem, op visueel gebied meer dan mooi, maar laat als spel te wensen over" tja, wat heb je aan een spel wat er bruut uitziet, en de gampeplay totaal zuigt!! Goed voorbeeldtje is gta3 op ps2. Zo onwijs mooi ziet het er niet uit, maar de gameplay. oei oei oeiiiii En idd, resident evil is een eye candy, die >>ook<< gerenderde achtergronden heeft
weet niks over de gameplay! hij is onderweg enne, tjah! over het algemeen kreeg hij ERG goede cijfers, weenie is erg relatief. gamesen is nogal anti-xbox voor een of andere reden (zie posts van vorige maand die het aankaarten) Rookstar is van gamesen en die zegt ook dat de rest van de crew beetje anti xbox is geloof ik
Tja ik vind dat het tijd is voor mij om ook eens hier wat te zeggen. Ik heb thuis speciaal uit Amerika een HDTV Plasmascherm staan. Hij ondersteunt ook PAL dus mijn pal x-boxje werkt er ook mee. Ik kan je hierbij melden dat de X-Box vele malen mooiere graphics produceert dan de PS2. De Graphics van MGS2 zijn in vergelijking met Halo al achterhaald vind ik vooral op HDTV en aangezien de PS2 dat nauwelijks ondersteunt... P.S. HDTV is echt de moeite waard om te importeren, geloof een gamer maar die bijna elke console sinds 1993 heeft gekocht en ieder jaar een andere tv heeft gehaald.
RE op de cube ziet er weinig mooier uit dan RE code veronica die ik op mijn DC gehad heb ! gerenderde passieve achtergronden..dat is dus niks positiefs vind ik en nog steeds die klote deuren en trappen ook in de cube versie.... nee helaas RE is een uitgemolken sequence ! geef mij maar HALO....is 4 x zo mooi en heel wat spannender alleen al door de giga mooie muziek het is net een film !
heb je je pal box met een HDTV pack op je HDTV aangesloten? zoja, pal boxen kunnen ook HDTV signalen geven? vertel es wat meer aan de geinteresserde Kobolds en Xeniors! waar heb je hem gehaald etc.
Als het goed is gaf hij het signaal door ja, of ik was gewoon nog niet aan alle pracht en praal gewend van die tv en de x-box. Had me vergist trouwens, het is geen plasma scherm maar projectie scherm. foutje De tv die ik heb is: Sony KDP-65XBR2 En ik kan je zeggen dat het er prachtig uit ziet. HDTV is naar wat ik begreep toch een standaard iets geweest van de ondersteuning van de x-box? Ik zal mijn NTSC X-box maar eens er op gaan aansluiten misschien zie ik verschil. Ik meld later op de dag of het er anders uit ziet.
Ah...thanneks voor vlotte respons Ja, das weer iets compleets anders dan een HDTV. Wel een mooi tvtje by the way. Ik had in Dec. ook bijna zo'n tv gekocht, ik ben toen toch gegaan voor de grootste "normale" tv, 82 cm. Anyways, HDTV is in staat om er veel hogere resoluties uit gooien net zoals op je monitor, is ook erg interressant. Jouw NTSC-xbox kan met een High Def.pack worden aangesloten aan monitor of HDTV, voor de PAL-xbox moet je een converter kopen. Wrom dat hier uitstaat?! Iig, de oplossing is er wel. Mirik krijgt hem over een paar dagen binnen dus mensen....let op de review over converter! Ook 480 progr. scan voor onbelangrijke Europeanen!
Mijn NTSC boxje geeft inderdaad veel beter beeld Wow ik had nooit op die tv gespeeld omdat ze zulk soort tv's afraden te gebruiken. Ongeloofelijk, ben gelijk weer Halo gaan spelen
Jouw NTSC-xbox geeft alleen beter beeld met een High Def. pack op een HDTV of een monitor. Zie verhaaltje hierboven.
ja hebt een HIGH DEF pack nodig die alleen te koop zijn in america om je HDTV te benutten, anders is er alleen maar verschil in beeldlijnen tussen pal en ntsc.
de reden dat ze het afraden om spellen te spelen op projectie tv's is vanwege het inbranden. d.w.z. als een lange tijd hetzelfde beeld getoond word het beeld ook nog zichtbaar zal zijn als de tv uit staat. daar wordt de tv echt niet beter van.
Sony KDP-65XBR2 65" Hi-Scan XBR® projection HD Built-in HDTV/SDTV tuner seamless NTSC/HDTV tuning Hi-Scan 1080i Display (compatible with all HDTV/SDTV formats and displays them at 1080i or 480p; also accepts 480p output from a compatible DVD player) Digital Reality Creation Multifunction (upconverts NTSC sources to 960i or 480p) CineMotion 3-2 pulldown processing 16 screen aspect ratio Super Fine Extended Definition MicroFocus™ picture tubes high-contrast protective screen with anti-reflection 10-bit 3D digital comb filter Twin-View 2-tuner Picture and Picture with Multi Image Hier jouw specificaties..... Ik zat er ook een beetje naast. Weer wat geleerd over HDTV's
easygamer kijk eff eop deze link! dit is een forum thread die ik lange tijd gelede poste om mensen te laten zien wat een HDTV was, ziet jouwne er ook zo mooi uit? http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=880&highlight=hdtv