1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de xbox HD.........

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Milad, 18 jul 2001.

  1. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me eigenlijk afvraag is kan je de xbox wel zomaar ut zetten midden in een spel ofzo? want je hebt nu een HD..

    of krijg je het net als bij de pc een scandisc gedoe:confused:
    en welke besturings programma erop komt enzo en krijge je dan ook zo'n blauwe scherm als je de cd ineens eruit haalt ofzo:confused:

    ik hoop het niet.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind je 1e vraag eigenlijk niet eens zo vreemd.. ik neem aan dat als n spel de HD niet gebruikt de HD niet zal draaien.. maarja denk dat de HD juist wel veel wordt gebruikt (al is het voor kleine dingetjes) en als die dan zou draaien en je zet em uit en hij is net aan het een en weer schrijven ofzow.. weetniet wat voor gevolgen dat dan kan hebben, er zullen iig geen blauwe schermen komen :) denk dat Microsoft dat echt niet wilt hebben..

    er draait trouwens een gemodificeerde windows 2000 versie op de xbox..
     
  3. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maar als ze zoiets voor de xbox kunnen maken dat je geen blauwe scherm hebt en dat jde HD zomaar midden in een spel zetten zonder dat je een scandisc nodig heb, waarom maken ze dat niet voor de pc dan?
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Omdat je voor de pc nog weleens wat dingen wilt herstellen etc, dat is allemaal veel belangrijker

    een console hoort gewoon spelletjes te laten draaien en verder nix

    De versie van windows die op de xbox zal gaan draaien is gewoon zo enorm gemodificeerd.. alles wat niet nodig is wordt er gewoon uitgehaald, waardoor je natuurlijk snelheid wint...
     
  5. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg je nou snelheid? hmmmmm :9 :9
    dat zien we graag :)
    hoe sneller en mooier hoe beter :)
     
  6. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Sla je je games op de hd op?

    En precies je hebt geen belangrijke documenten op je xbox staan dus denk dat je hem gewoon kan uitzetten.
    En als dat niet kan en het een soort pc word dan hoef ik hem zowiezo niet.

    Maar denk dat microsoft dat allemaal wel heeft begrepen...
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    juistem

    HD is eigenlijk vooral bedoelt voor het lezen, ok wat gelezen moet worden moet er eerst heen geschreven worden, maar het is gewoon n soort swapfile dta je gebruikt.. bv bij Halo worden de levels op de HD geladen en dan geleidelijk in het RAM..
     
  8. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan, ik heb nu antwoord op me vraag gehad :)
    thnx:D
     

Deel Deze Pagina