De xbox360 zet je hem horizontaal of verticaal neer ??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lightsaber, 1 nov 2005.

  1. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, en ook met het dvd's voeren is het makkelijker als hij ligt!! *)
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen lijkt het dus 'gevaarlijk' om hem rechtop te zetten. Microsoft zal daar toch echt wel aan gedacht hebben dat hij stabiel staat in zijn verticale postie, dat is het hele nut van de 360. Het zit zelf in de naam. Dus dat ding zal echt wel stevig staan op zijn zijkantje denk ik.
    En dvd drive verticaal vullen, zullen ze ook wel aan gedacht hebben, zo dom zijn ze daar ook weer niet ;)

    Bij de xbox360 draait allemaal om de 'personalisation', wat jij het mooiste vind en daardoor je niet laten beperken door de hardware.
     
  3. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    je zal de schijfjes wel kunnen klemmen als hij rechtop staat maar dan nog, heb hem liever plat! O-)
     
  4. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Een cd/dvd is gemaakt om horizontaal te draaien.. geen idee of vertikaal draaien echt kwaat kan..
    Maar ik vind horizontaal zowiezo mooier :)
     
  5. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zou ie het vinden als ik hem diagonaal neerzet? 8)
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het onmogelijk om een cd er in tedoen? :cool:
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor... Het maakt niks uit. Zodra de lade dicht is wordt de cd in het midden gegrepen en vrijgemaakt van zijn omgeveing. Door de hoge snelheid waarmee hij draait zal hij vanzelf centreren. Of de laser hem nou horizontaal of verticaal leest maakt voor de kwaliteit niks uit.
     
  8. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Verticaal en mun games ernaast denk k.
    Mun PS2 liggend eronder.
    Naja ik moet nog zien hoe het met die CD`s gaat en hoe ze erin blijven hangen.
    Toen ik mun PS2 ff rechtophad staan vielen de CD`s er soms uit of liggen ze er net niet goed in en brak die CD bijna.
    Eigenlijk kan je op deze vraag pas antwoord geven als je hem al hebt
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn vraag is wat is eigenlijk beter voor de 360 zelf?? ventileert ie beter hori of verticaal?
     
  10. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij verticaal. ligt er vooral aan hoe vrij die staat. als je hem in een vak in je tv-meubel legt, dan zijn alle kanten eigenlijk bedekt, en dan gaat ie vaker vastlopen. en je m verticaal zet, is er een groter oppervlak van de 360 onbedekt, en dan loopt ie soepeler, kan ie meer lucht kwijt, en ventileert ie dus beter.
    een vriend van me had dit dus eerst, had m in zijn tv-meubel liggen en hij liep echt constant vast. heeft m vervolgens neergezet naast z'n tv, dus hij heeft nu veel ruimte, en loopt zelden meer vast.
     
  11. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had hem eerst verticaal staan omdat ik dat mooier vind, maar nu ligt hij horizontaal omdat dat volgens de Xbox hulplijn beter was (om krassen op discs te voorkomen).
     
  12. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne staat gewoon verticaal naast me monitor die naast me Tv staat (ja vaag ik weet het ;)). En nooit last van krassen of dics of iets dergelijks dus.
     
  13. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne staat altijd al verticaal, neemt minder ruimte in zodat ik mijn spellen ernaast kan zetten, ik heb nog nooit echt problemen gehad met mn witte doos, zelfs geen krasje op de disc.
     
  14. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij staat ook verticaal, met een zee aan ruimte om zich heen. Totaal geen problemen, geen krasjes en hij loopt bijna nooit vast. 1 keer bij Fable dit jaar, dat was het.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een 360 staat bij horizontaal ... de andere verticaal
     
  16. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even een vraagje is het erg als je 360 op de vloerbedeking staat?
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik dan vragen waarom?
     
  19. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte ventilatie.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    zeg dan op zijn minst ff wrm..

    Op zich is het aan te raden een 360 op een zo vlak mogelijke ondergrond te zetten, als je een heel lichte vorm van bloerbedekking hebt die aardig vlak is kan het weinig kwaad, dit heb ik namelijk ook en daar is niks mis mee. Als je echt een aardig groffe vloerbedekking hebt zou ik het niet doen omdat die dan gewoon niet echt stabiel staat. En wat hier boven staat speelt de ventilatie ook nog een rol als je hem op vloerbedekking hebt staan ;)
     

Deel Deze Pagina