1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De xbox360 zet je hem horizontaal of verticaal neer ??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lightsaber, 1 nov 2005.

  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    en als ik en nou eeen soort van plank onderleg ( k heb maar een klein kamertje)
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dan is het prima
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vraagt toch niet op zijn eerste vraag waarom. Zijn eerste vraag was een ja of nee antwoord.....
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigen initiatief nemen kan ook natuurlijk...
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Rustig, eigen initiatief kan inderdaad geen kwaad...maarja ik ben hier niet om ruzie met iemand te zoeken.

    Ik had eerst mijn 360 in een kast staan die van voren gewoon open was maar die werd kokend heet, ik heb hem hierdoor nu verticaal staan, moet je echt een bijna helemaal open kast hebben als je niet wil dat de 360 heet wordt? Want ik wil hem het liefst gewoon liggend hebben.
     
  6. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem horizontaal liggen omdat als je hem verticaal zet,de spellen krassen en dat vind ik zonde,het staat wel mooier als ie verticaal staat maar dat vind ik dus zonde van mijn spellen.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    dat valt ook wel mee, mijn spellen krassen totaal niet.
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    door verticaal te zetten worden ze niet gekrast tenzij je de console beweegt.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat egyo zegt :). Zou ook niet best zijn als dit zo was, zou je niet eens je console anders kunnen zetten, je moet gewoon voorzichtig met je spellen om gaan en dan krassen ze ook niet (tenzij je een gare xbox hebt die wel krast, dit komt soms voor) :thumbs:
     
  10. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem horizontaal, in een tv meubel. Het word er alleen tyfus warm als ik de deurtjes dicht doe. Gister sloeg ie dan ook voor het eerst op tilt, kreeg 2 rode lampjes.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat had ik dus ook, en ik moest hem daarom wel verticaal zetten, dus als ik jouw was zou ik dat ook ff doen want zoals je het nu hebt is het niet echt goed voor de 360 =( of je houd de deurtjes gewoon open als die dan genoeg kan verntileren.
     
  12. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd de deurtjes wel gewoon open. Anders heb ik een heel leeg kastje, en staat me xbox ernaast. Dat ziet er gewoon niet uit.
     
  13. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je van welk tot welke mrf date?
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar zou ik mee oppassen! Eenmaal doorgebrand kan je niet meer terug. ;) Ik dacht ooit eens mijn eerste xbox ook mooi weg te werken, maar dat deed hem geen goed.
     
  15. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar gister viel ie zomaar uit, en kreeg ik 2 rode lampjes. Is ie dan al doorgebrand? of niet? Ik weet niet wat die lampjes betekenen.
     
  16. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, als hij het bij goede ventilatie doet zal ik je niet al te veel zorgen maken. Probeer het te voorkomen.

    Maar er zijn vaak mensen die last hebben van krassen op discs bij verticaal gebruik. Komt dit doordat ze heb, al draaiende, verplaatsen/omdraaien, waardoor het dus niet gebeurd als je de console omkantelt en dan pas aanzet? Of kan je hem ook niet kantelen als ie uit is maar als er wel een disc inzit?
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, ik dacht dat het zo zat: 4 leds betekent dat de kabels niet goed erin zitten, 3 leds dat de xbox kapot is en 2 leds dat hij oververhit is. Net als een pc sluit hij zichzelf af als de temperatuur te hoog wordt. Er is nog niks aan de hand dus.

    Ik krijg juist een hele lichte, bijna verwaarloosbare, ronde kras bij horizontaal gebruik. In verticale stand werkt het per-fect (dan rust de cd niet op de dvd-drive, snap je?). Je moet er alleen voor zorgen dat niks hem in beweging brengt. Een lichte beweging is al genoeg tijdens spelen. Maar ook als hij uit staat, mag je hem NIET kanetelen als er een game in zit! Het enige verschil is dat de kras niet zo mooi rond zal zijn als hij uitstaat en de disc dus niet ronddraait.
     
  18. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus bij het omdraaien: game eruit, console uit, omdraaien, game erin, console aan(laatste twee kunnen worden omgedraaid)

    Wil dit goed weten voordat ik de fout in ga over een tijdje en last krijg van errors etc.
     
  19. IX NeonovA XI

    IX NeonovA XI Recreation Gamer

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik hem horizontaal liggen. In het midden van mij tv-meubel. Zo pak je trouwens het cd'tje ook veel makkelijker. En verticaal past niet. :)
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is correct en als je een beetje voorzichtig bent met trillingen, plaatsing en ventilatie, kom je een heel eind. :) Let ook op speakers e.d., zet die niet direct naast je xbox. Vooral de wat zwaardere boxen zenden nogal wat trillingen uit.
     

Deel Deze Pagina