1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De xbox360 zet je hem horizontaal of verticaal neer ??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lightsaber, 1 nov 2005.

  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, thx:)
     
  2. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    toch snap ik het niet van verticaal
    hij staat dan op een kant waar die juist ook kan ventileren :confused:

    ik houd 'm gewoon plat
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem verticaal staan, staat zelf vind ik mooier. Tot nu toe heb ik nog geen problemen ermee(geen krassen enz) dus ik hou hem lekker verticaal:thumbs:
     
  4. Xandro

    Xandro Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 360 horizontaal liggen, op mijn bureau naast de tv met veel ruimte eromheen.Bij mijn speelt hij alles af zonder problemen dus ik laat hem lekker zo staan.

    *)
     
  5. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet m'n xbox horizontaal neer. Hij maakt namelijk af en toe krassen als hij verticaal staat.
     
  6. xboxlive

    xboxlive Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mijne ook horizontaal is beter;)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  7. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Horizontaal staat beter vin ik.....
    maar verticaal denk ik dat hij meer koeling krijg of maakt dat niet uit?
    Mijn probleem is met verticaal dat mijn Disc's beschadigen aan de zijkant.....

    Ik kocht CoD 3 en tegelijkertijd X-box Live Dus ik dacht zet hem is verticaal neer toen ik de cd eruit haalde zater er allemaal rafels aan de zijkant dus gelijk me neiuwe spel verneukt gelukkig dat hij het nog doet! :p
     
  8. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had die van mij altijd verticaal staan. Echter heb ik hierdoor op 2 spellen een grote kras helemaal rondom staan waardoor ze het allebei niet meer doen. Dus sindsdien alleen nog maar horizontaal.
     
  9. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik maar
     
  10. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die van mij, horizontaal op mijn tv meubel, voor mijn tv. Nog te begrijpen? Verticaal vind ik zelf mooier, maar minder stabiel, en met kleine neefjes over de vloer, lijkt horizontaal mij een betere keuze. :)
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Verticaal, wel 1x 's nachts van mijn kastje laten donderen.. powerbrick viel er bovenop, maar alles werkt nog :D (faceplate en side roosters lagen wel los)
     
  12. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Die van mij staat mooi 10 cm boven de subwoofer van mijn Logitech Z-680 O-) Ik zet alleen de sub nooit hoger dan streepje 1, zelf denk ik dat het niet te veel kwaad zou kunnen zo.
     
  13. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een dilemma. XBOX LIGT HORIZONTAAL TROUWENS

    2 maanden geleden had ik ook een vastgelopen xbox360 en na een belletje met de MS Helpdesk is de xbox opgehaald door UPS en na ongeveer 12 dagen heb ik een ANDERE ( gerepareerde ) xbox terug gekregen die het een hele tijd goed heeft gedaan MAAR sinds 4 dagen zijn de oude problemen weer terug gekomen en blijft de xbox soms hangen en moet ik de console opnieuw starten...soms helpt dat maar soms doet hij het UREN niet meer en krijg weer de bekende 3 rode lampjes te zien op de console !
    Gisteravond deed de xbox dus weer HELEMAAL niets ! en vanochtend ineens weer WEL !
    Mijn dilemma is dat ik aan de ene kant niet WEER de xbox 2 weken kwijt wil zijn en dat de console het NU eventjes WEL weer doet....maar ja, hij kan elk moment weer BEVRIEZEN etc etc....en de feestdagen komen eraan, dochtertje wil graag Viva Pinata spelen etc...

    Zal ik de XBOX weer laten omruilen/repareren ?????? of moet ik wachten tot de xbox het HELEMAAL niet meer doet en dan pas bellen ???
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch raar dat er bij veel mensen problemen optreden wanneer ze de x360 verticaal neerzetten. Bij mij geen probleem namelijk.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Verticaal achter m'n LCD'tje. Mooi makkelijk.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zou het nu doen, dan heb je hem voor de kerst hopelijk weer nieuw binnen, ik zou er als ik jouw was ook bijzeggen dat jij denkt dat er aan deze niks meer is te doen en dat de reparatie weinig heeft geholpen, voordat je weer een gerepareerde versie binnenkrijgt.
     
  17. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Verticaal
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Horizontaal, had er ruimte genoeg voor :)
     
  19. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat hij nu verticaal, nog nooit last van gehad maar mischien wel enkele krassen, dat moet ik nog eens zien, zet hem in toekomst wel weer horizontaal neer, ziet er wat minder mooi uit maar je cd kan er niet uitvallen
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Horizontaal. Anders past het niet.
     

Deel Deze Pagina