Ik heb em dinsdag bij de Bart Smit gehaald, en ze zeiden daar ook dat ie goed liep.. Dynabyte suxx K heb em ook op de fiets meegekregen, zware shit dat ding... dus heb ik em maar als kratje bier achterop gezet BTW: ik ben weer terug, k zat eerst heel erg te twijfelen welke console ik moest kopen... mijn pa zei dat ie mij te oud vond voor rennende vrolijke mannetjes en.. hij heeft gelijk dus heb ik toch de box genomen
naja geeft niet het is wel kut, ook sneu voor mn broertje, heeft hij vorig jaar al kranten gelopen voor de xbox, en nu dat ding op zn goedkoopst is mag hij hem niet kopen... Normaal zijn mn ouders helemaal niet zo zeikerig, maar mn moeder heeft dit altijd al willen volhouden, geen xbox :r Zo dom
Dude, word creatiever ofsow! Ik neem je niet in de zeik, is serieus bedoeld. Luistert, knip alles uit wat je van de xdoos vindt en behang snachts het hele huis, liefst slaapkamer ook. Offeh, hebbie beetje apparatuur...schiet een vaag filmpje, maak rare foto's enz. Gewoon met veel humor, paar dagen volhouden...kat in't bakkie. Regel nou gewoon. Keep us informed als je een actie ondernomen hebt. Suc6, may the force be with you, young Sky-boxer!
Nogmaals het spijt me maar heb voor allebei al een stuk of 7 spellen nu en als ik de een wegdoe heb ik aan al die niets meer. Maar die tip van je ouders er helemaal gek mee maken werkt trouwens. Gegarandeerd succes zou ik haast zeggen want bij mijn ouders heeft het gewerkt en mijn moeder schreeuwde na de dreamcast dat er geen nieuwe console het huis meer binnenkomt. En toch heb ik nu 4 consoles erbij sinds die tijd.
Nog even over Dynabyte. Ik heb nog gemaild hoe het komt dat er geen xbox/games meer te bekennen waren en hier is het antwoord: Persoonlijk vind ik het wel jammer, want als er iets met m'n xbox gebeurt moet ik toch bij hun zijn. Gouda (als daar de vestiging van xbox nl zit) ligt niet echt om de hoek.
Ja, stom. Ben benieuwd waar MS zich niet aan gehouden heeft. Ze wilden missch. wat verlies delen ofzo...
Od Dynabyte had gehoopt dat MS langer de hoge prijs aan zou houden, zodat hun meer winstmarge op konden strijken, zal wel een gok blijven!
Is niet verplicht maar als je dat pakket neemt van 2 spellen + 1 controller wordt hij toch nog geregistreerd