1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xboxworld Crowdfunding Thread: Doel behaald!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 10 jul 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fok jou! :+

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Blablabla Bla Bla Bla 1000 euro blablablabla Bla Blablabla ;-)

Hoorde ik daar 1000 euro?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niet doen tenzij je het zo hebt liggen ;)

alle beetjes helpen, doe gewoon een normale duit in het zakje

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dit idd. Als het zo doorgaat halen we met gemak de 3500. Al helemaal na de vakantie zal er denk ik veel gedoneerd gaan worden door members die in eerste instantie even de knip op zak hielden. Niet dat men het niet zou waarderen maar 1000 euro is erg veel geld...

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    +1

Luisteren naar Delphiki, Yellow... We begrijpen best dat je je spamgedrag (zie aantal berichten) graag in balans wil brengen met zo een donatie ;-) , maar zoals Delphiki zegt: doe gewoon een donatie (als je erover nadenkt)

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Het valt me echt ontzettend mee hoeveel er al gedoneerd is, in bijna 2 dagen gewoon 1.340 euro. Dat komt echt wel goed!

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Prima. Volkomen gelijk ook, maar desalniettemin zal ik toch even overleggen thuis of ik een groter bedrag kan doneren. Hoeft niet persé gelijk een 3 0en bedrag te zijn.

De enige vraag die ik nu nog heb is: Wat als het allemaal niet door gaat, krijgen de donateurs hun geld dan terug of is het foetsie???

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En ben het mee eens met wat de andere zeggen. Als je het al moet overleggen dan zal ik het al niet doen. :)

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Veel mensen doneren omdat Xboxworld een gezellige community is. Dat kan je van heel veel forums niet zeggen!
    Mja, jammer dat niet elke lid een klein beetje bijdrage over heeft voor Xboxworld, dan was je zo bij het bedrag uit gekomen.
    - 50 leden maken een 10tje over en je hebt 500 euro in de pocket. :+

@ Yellow dan gaat het project gewoon door, maar minder updates forum blijft denk ik dan het zelfde?

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Forum gaat zowiezo een update krijgen. Daar is namelijk al een licentie voor. Met 3500 kunnen we de site helemaal custom gebouwd krijgen, als er minder binnen komt zal er van het bedrag een site worden gebouwd die het dichtst bij het plan komt.

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Heb je net een pm gestuurd.

De crew is het eens met wat oa Delphiki ook zegt. We zouden ons bezwaard voelen als een user zo'n bedrag zou over maken. Moet je echt niet doen. Een kleiner bedrag zou meer welkom zijn. Ook al klinkt dat misschien raar :)

En het geld wordt altijd gebruikt voor waar het voor ingezameld wordt. Alleen als we de 3500 halen kunnen we alle plannen voor de site doorvoeren. Bij een lager bedrag kunnen we dan wat minder doen.

12. lwn

lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    1.089
    Het project gaat dan gewoon door. De forumupgrade willen we ook gewoon doen. De frontpage zal er iets anders uit komen te zien. Hoe en wat weten we nog niet. We gaan er in eerste instantie vanuit dat het doel gehaald wordt :)

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heel goed. Denk er goed over na. Er zijn genoeg members die gewoon een tientje of 25 euro doneren. Als we het met zijn allen doen, komen we er wel :)

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    De layout maken kost toch niet zo veel? Scripten kost zeker het meeste geld en tijd?

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het design is er natuurlijk al. Tijdens het maken en testen van een website kan het altijd zijn dat de layout wat verandert om dingen beter te maken. Maar het is vooral het bouwen wat nu moet gaan gebeuren ja. :)

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Iedereen die al bijgedragen heeft, heel hartelijk bedankt. Iedereen die dat nog niet gedaan heeft, please do :)

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Komt ook nog wel een mooi bedrag van mijn kant aan, is nu alleen wat drukker, vakantie, verhuizing, seizoenskaart, alles tegelijk, maar als ik weer loon heb kan ik het beter bekijken.

Heb ten tijde van de eerste Xbox als vervelende puber de crew genoeg werk bezorgd, mag nu wel wat tegenoverstaan :+

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het bouwen en vooral de databasemigratie gaat veel tijd en geld in zitten, gok ik zo.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Reactie voor Grave terug!

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeker gezien het feit dat een groot deel van dat bedrag zal bestaan uit erfgeld raad ik je aan om er goed over na te denken Yellow. Niet dat het verkeerd is natuurlijk, maar een minder bedrag is ook mooi! 1k is veel hoor, vergeet dat niet. Ik zal ook binnenkort eens kijken voor een leuk bedrag. :)

Deel Deze Pagina