1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xboxworld Crowdfunding Thread: Doel behaald!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 10 jul 2013.

1. lwn

lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    1.090
  2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  3. lwn

lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    1.090
    De teller staat op 2300!!

4. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Muhaha ik wou het net zeggen maar geen spuit 11 voor mij! :cool:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je 2x iets overgemaakt dat word dan gewoon bij elkaar opgeteld toch? :)

6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb het ff opgezocht, maar de page zelf update niet. Dus als je 50 en 25 doet krijg je op de page de gold en silver perk. Maar we kijken gewoon of mensen 2 keer hebben gefund en dan tellen we het op zodat je de juiste perk krijgt. :)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, 250 en 750 geeft je gewoon alle perks. Komt wel goed schatje.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ik al dacht. Jullie kijken alles even na. :)

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja lijkt me wel zo eerlijk. :)

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er in de goodie bag zit.

Het leek me een leuk idee (een deel van) mijn goodie bag te verloten onder degenen die 10-25 eur hebben overgemaakt.

Misschien kan het mensen motiveren toch nog even tientje over te maken en iemand blij te maken die niet zomaar een groot bedrag kan betalen maar goodies wel leuk vindt.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraagje waar ik al een tijdje meezit. En heeft wel een beetje betrekking tot de nieuwe site.
    Hoe is de relatie de laatste jaren met MS en Xboxworld? Is toch wel de grootse Xbox website van de Benelux dus MS heeft ook wel veel baat met een goede relatie met XBW. Is er een directe lijn Xbox marketing hier in Nederland? Daarnaast hoe is de relatie met game publishers. Ik vind de reviews altijd wel leuk om te lezen maar helaas zijn ze wel altijd laat.
    Krijgt XBW niet altijd review copies van iedere publisher?

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit gaat echt retesnel zeg 8) halverwege augustus is die teller allaaaang vol.

Well... so be it dan :9

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik weet niet.. in het begin zijn veel vaste leden al wel geweest. Zou zomaar kunnen dat ie straks tijdje stil blijft staan tegen de 3000 aan.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Veel vaste members hebben (net zoals ik) aangegeven pas te doneren na de vakantie. Zal eind augustus/begin september nog genoeg gedonate worden denk ik :) Wel onder de aandacht houden maar dat gebeurt al prima via FP en topics enzo.

15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Hier wil ik wel antwoord op geven. Er is regelmatig contact, maar er is de laatste tijd weinig wil om te promoten via Xboxworld. Zoals je al een tijd kunt zien, is het niet meer gelukt om reclame van de publishers te plaatsen. In tijden van bezuinigingen en crisis zijn uitgevers kritischer geworden.

De recensie-exemplaren vragen we stuk voor stuk aan. Ik probeer daarvoor een selectie te maken. Het is echter aan de uitgever wanneer en of ze de aangevraagde spellen opsturen. Meestal is dit rond de releasedatum, waardoor het onmogelijk is om dan al met een goede recensie te komen. Het spel moet immers ook doorgespeeld worden en er moet een sterk artikel over worden geschreven, dat ook gecontroleerd moet worden.

We doen ons best. Het is zaak meer traffic te genereren, dan loopt het ook soepeler.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is zaak te weten wat je verdien-model is. Traffic genereren is niet het belangrijkst.

Het gaat erom, hoe hou je de bezoeker langer op je website en zorg je ervoor dat hij/zij terug blijft komen en enthousiast is (mond op mond), dan komt deels je traffic hiervandaan.

Wat biedt deze site de bezoeker aan? Wat maakt deze site uniek voor de passant? Wat zorgt ervoor dat hij/zij terugkeert? Is de UI makkelijk te doorgronden? Waar wordt het meest op geklikt? En waarom? (analytics)

Traffic genereren is belangrijk, maar het hele stappenplan wat in werking gaat als de bezoeker eenmaal neerploft op XBW is vele malen belangrijker.

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Natuurlijk is dat zo. Ik heb me daar alleen nu verder niet over uitgelaten.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dikke duizend keer sorry. Druk @ work, gegevens die ik eerder had moeten vragen, gisteren trouwerij, en verhuizen.... liep ff niet lekker. Mijn fout

Maar het staat er op, eerste wat ik deze ochtend heb gedaan :cool:

en fuckaduck hey, ben een dag weg en we gaan al richting de 2500 :eek:

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    You raised the campaign total to: 2.400€!

\o/

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nice :cool:

Deel Deze Pagina