1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xboxworld Crowdfunding Thread: Doel behaald!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 10 jul 2013.

1. lwn

lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    1.089
    Maak je geen zorgen :)

Het forum krijgt een update qua uiterlijk in dezelfde stijl als dat het is. Daarnaast blijft alle functionaliteit hetzelfde. Zie het als het opknappen van je woonkamer ;)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet zeggen dat ik jou ook altijd meer het type XBW legend heb gevonden :+

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :+ Ik moet dan wel approval van de vrouw krijgen ;)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, van mij het forum wel eens een nieuwe look en feel krijgen. Er is maar zo veel wat je kunt doen met een forum, dus ál te anders kan en zal het niet worden, maar damn... een fikse opfrisbeurt mag wel eens.
    Ik hoop dus juist dat het niet een te klein verschil gaat zijn. Dan ben ik flink teleurgesteld. :+

5. lwn

Leuk Bevonden:
    1.089
    Extreme home makeover dus :+

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als het aan mij zou liggen wel. :+

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Het is nooit goed dus de een zal meer tevreden zijn dan de ander. Ook lastig om iedereen te geven wat ie wil.

Zelf dacht ik meer aan dat er wat meer functionaliteiten bij zouden komen. En wat mij betreft mag het 'zoeken' heeel stuk verbetert worden.. dat je wat beter kunt filteren wat je zoekt. Misschien het invoegen van documenten wat makkelijker maken.

Overigens zag ik het doneren zelf vooral ook wat meer als een waardering voor toch al ruim 10 jaar plezier op een forum.. en veel leuke herinneringen en avonden. We hebben nog nooit wat hoeven te betalen dus dan is het peanuts om een kleine bijdrage te doen. Verder weet ik niet zo goed wat ik mag en kan verwachten hoe het eruit komt te zien, maar kans is groot dat we toch wel blijven plakken. En ongeacht wat het allemaal wordt vond ik het wel goed om mijn steun te laten blijken na zoveel jaren toch een leuke tijd op xbw gehad te hebben.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb daarom ga ik ook een bedrag storten. kijken wat ik kan missen .. ;)

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jouw partij wil dat we meer geld uitgeven...dus ja...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze blijven bij vB dus qua gevoel veranderd er niet veel eigenlijk. Het werkt gewoon allemaal beter, heeft meer opties voor de mods en gebruikers, het is sneller en vooral het ziet er stuk beter uit en past meer bij deze tijd. :)
    Site zal even wennen zijn maar na een tijdje weet je niet beter. Heb ook wel eens meegeholpen met een site overhaul niet zo lang geleden en ik kan me bijna niet herrineren hoe de oude site eruit ziet eigenlijk. :)

Laatst bewerkt: 23 jul 2013
  11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hoe zit het trouwens met de perks? Want het lijkt dat je alleen bij 150 euro en 250 euro de toffe shit krijgt. Is het een beetje het kickstarter idee als je meer uitgeeft dat je ook de bovenstaande perks krijgt? Behalve de badges etc misschien, maar ik bedoel meer de fysieke spullen zoals de goodie bag, Xbox One game etc.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je bedoelt dat als je 250 uitgeeft, of je dan ook de onderliggende perks krijgt? Ja.

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat was mijn vraag inderdaad. :+ Thanks

14. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was van plan om € 250,- te doneren voor het XBW Founder pakket. Maar nu ik mijn loon weer heb ontvangen is hij uitverkocht. Komen er hier nog meer van beschikbaar of heb ik pech?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zo'n campaign is altijd nog wel te wijzigen toch, en anders kunnen ze je naam vast wel op de lijst zetten voor die perks, ik zou Kevf ff pmen of lwn

Laatst bewerkt: 24 jul 2013
  16. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Zo net even een donatie van €50,- gedaan. Dit is voor mij de 1e keer dat ik iets doneer mbt. crowdfunding. Maar dit is tenminste een goed doel die ik wel wil steunen:thumbs:

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nice!

18. lwn

Leuk Bevonden:
    1.089
    Zie pm :)

19. L.A.

L.A. Active Member