1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xboxworld Crowdfunding Thread: Doel behaald!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 10 jul 2013.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Eén van de perks bij doneren is een jaar lang ad-free XBW. :)

Ik heb gemaild hier voor, die ads moeten morgen stoppen...

2. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, is leuk idee, vind dat een waardevolle toevoeging, leuk sociaal iets, beetje zoals een "Like" op facebook.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan wil ik wel de eerste ''thanks'' van jou ;)

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ah perfect :D

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    @ Mirik ik dacht dat je wilde stoppen met XboxWorld? Je gaat er nu weer mee verder? En dat Willem het over zou nemen?

Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    "Thanks!" _O_

Ik was minder actief, ik had 't twaalf jaar achter elkaar dag en nacht non-stop gedaan en wilde even niet meer schrijven over games (tienduizenden nieuwsposts en honderden artikelen, zucht...) en alleen wat administratieve dingen doen. Maar na pauze vind ik het nu eigenlijk wel weer leuk en heb ik weer wat dingen geschreven (previews van The Division en Titanfall) en maak ik nog steeds veel van de graphics en zijn we bezig met de crowdfunding campagne etc.

Ik vond het verder een goed idee om het over te laten nemen door Willem, maar ik kon het niet meteen loslaten in de tijd en op de manier waarop hij dat wou (mede omdat hij zijn eigen zuurverdiende spaarcentjes in ideetjes wou steken die hij niet aan mij wilde vertellen en ik (wellicht uit onwetendheid, er was mij niet zo veel verteld had ik het idee) niet dacht dat dit wijs was, had hem daarom een andere veiligere optie gegeven om de site eerst weer draaiende te krijgen en dan aan hem te geven—zie succesvolle crowdfunding—maar wilde hij niet, was alles of niets) en toen koos hij voor andere uitdagingen. Fair enough! Hij zal daar ongetwijfeld ook bijzonder welkom en waardevol zijn, zoals hij hier ook was! :)

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nog iets, voor mensen die denken dat ik zelf geen duitje in het zakje doe! Natuurlijk wel! Helaas is een crowdfunding campagne niet gratis en als ik geld overmaak naar de campagne, dan gaat er zo'n 5% bij indigogo en 4% bij paypal vanaf, ik houd die centjes die anders naar indi en paypal gaan liever direct beschikbaar voor Elwin als we weten wat voor nieuwe plannen we hebben, plus, ik moet natuurlijk bijleggen wat Paypal en Indigogo erafhalen... :mad: *grumpy*

Ik heb nog niet besloten hoeveel, ik heb niet zo veel op het moment, maar deste meer mensen geven, deste meer ik ook ga geven! Ik kan het niet verdubbelen, maar een mooie 10% er bovenop moet kunnen! Ik sta al te rillen op mijn benen waar ik straks die centen vandaan haal als we de 10.000 euro halen, hahahahahaah

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Je bedoelt toch als XBW een bijdrage doen?
    Daar had ik nog niet over gedacht en ik heb ook geen idee hoe xbw verder draait of dat er net zoveel inkomt als uitgaat, maar ik geloof niet dat wij als leden een verdubbeling oid verwachten. Wat mogelijk is, is leuk maar zou me daar geen zorgen over maken ;).

Overigens, ik denk dat er genoeg mensen zijn die het leuk vinden af en toe wat te schrijven zodat je ook niet meer dag en nacht daarmee bezig hoeft te zijn. Delegeren noemen we dat op het werk :D

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk dat Mirik zichzelf bedoeld. Want tja, Mirik = XBW. :)

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ga het weekend in rond de 3600 en niet meer gekeken. Kijk nu en het staat op 5000? ongelofelijk:D

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Inderdaad, hebben we goed ge-photoshopt ;)

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, bijdrage van mijn eigen centjes natuurlijk! Ik draag al de kosten, maar krijg ook de inkomsten (althans, als die er weer zijn ooit...) alleen ik heb nu niets behalve de kosten op het moment. :F:

10% moet kunnen, zeker als dat wat extra toffe features werkelijkheid maakt, plus het dekt dan de kosten van de campagne zelf bij paypal en indigogo.

14. Seh

Seh Guest

XBW. _O_

Eind deze maand komt mijn bijdrage denk ik.

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Woehoe, na vrijdag geen internet gehad, 5000! :D

16. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Schop hem nu even naar 5005 en dan aan het eind van augustus drop ik even een goed bedrag :)

Edit:
    Nog een ideetje trouwens, wellicht user reviews in de gametopics mogelijk maken.

En, wellicht een idee om te kijken of je samen met wat publishers kan regelen dat er 't één en ander verloot wordt over de funders? Dat wordt wel vaker gedaan bij crowdfundings en geeft ook nog een leuke toestroom waarschijnlijk voor mensen die wel kans willen maken op iets. En dankzij de publishers kan het dan ook nog gratis ook... Just a thougth;)

Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Userreviews zijn al mogelijk, maar dat zal inderdaad nog duidelijk moeten worden.

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Je kunt de gratis app Apollo gebruiken. Dat is een browser die popups en ads blokt.

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik laat die ad uitzetten, ze hadden 'm op minder verschijnen gezet, maar blijft vervelend... :mad:

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina