1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xboxworld Crowdfunding Thread: Doel behaald!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 10 jul 2013.

1. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad beschikbaar, maar naar mijn menig enorm verouderd. Kan wel een upgrade'tje gebruiken.

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Tof artikel! Ik wou al een tijdje terug funden, maar toen met wat gezeur met paypal, een blokkade etc kon het niet binnen notime.

Ik zou graag wel wat nieuws willen zien in onze profielen bij de nieuwe website. Er zijn vele websites tegenwoordig waar de profielen vrij uitgebreid kunnen zijn, denk aan bijvoorbeeld een biografie, je collectie showen(ook al kan dit al een beetje), een level systeem etc. Het zijn allemaal wel gimmicks maar zoiets kan wel tof zijn. :+

En geen probleem met het storten van het bedrag, ik ben blij dat Xboxworld eindelijk een nieuwe design gaat krijgen met toffe extra features, dat is wat de website echt wel nodig heeft.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    * Bruint zich :cool:

_O_ leuk artikel :)

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Het is al vaak gezegd, maar die pop-up reclame kan echt niet. Als ik voor het eerst het forum op zou gaan, zou ik ook meteen weer weg zijn met zo'n stoorfactor.

Waarschijnlijk heeft het wel geholpen de 5000 binnen te halen, maar kan 'ie nu niet gewoon weer weg? En natuurlijk kun je adblocker gebruiken, maar de site moet voor iedereen plezierig zijn te gebruiken.

edit: Ik merk dat 'ie nu wel minder in beeld komt, een paar dagen geleden kwam 'ie op elke pagina

Ik vind het wel fantastisch zoals het gaat, ik had 5000 euro niet verwacht! Wordt er op het eind ook een soort overzichtje gemaakt van de punten die daadwerkelijk opgelost gaan worden? Er worden nu on the go suggesties gedaan etc. maar misschien is het tof als de daadwerkelijke veranderingen van te voren eerst worden gepresenteerd zodat men weet wat men kan verwachten.

Laatst bewerkt: 30 jul 2013
  5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn we allemaal eens! Die gaat al weg, ik heb daarvoor al gemaild. Die inkomsten zijn nihil, is het helemaal niet waard zo storend... :thumbs:

Als hij op elke pagina komt is er een probleem met niet accepteren van de cookies. Maar hij is ook niet relevant voor mensen hier, dus is nutteloos.

De originele crowdfunding was voor het nieuwe design en forum, maar de extra funds worden in nieuwe doelen gesteld als we die geformuleerd hebben, vandaar dat we nu balletjes in de rondte gooien om uit te vinden wat jullie willen zodat we die als volgende doelen kunnen stellen! :)

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Pop-up is gestopt, moet over een uurtje ofzo niet meer kunnen verschijnen!

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3

:+

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    :thumbs: Ik ben erg benieuwd naar de extra features! Hopelijk kan XBW zich met deze vernieuwing nog sterker profileren als één van dé gamesites van NL. Het forum vind ik sowieso fantastisch, de sfeer en de manier waarop het beheerd wordt. Ik vind het moeilijk om te bedenken wat XBW meer zou kunnen doen qua content, ik denk gewoon 'meer' en 'sneller'.

Veel geluk in ieder geval met de doelstellingen te realiseren!

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Bah. :+

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zou leuk zijn als we onder onze naam niet alleen de Xbox Live gamertag hebben, maar ook die van de andere consoles kunnen invullen (PSN, 3DS code, Wii U).....dat lijkt mij wel makkelijk aangezien hier velen rondlopen met meerdere consoles/handhelds.

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Het blijft echter een forum gericht op de Xbox, dus die andere tags zijn niet echt relevant.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hey, er is zelfs intern over gesproken om de naam van de site te veranderen, dus zelfs de crew vindt dat ook de andere platforms relevant zijn. :+

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Oe oe oe de brainfarts!

14. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb mijn studentenrekening maar eens geraadpleegd. Het is iets :+

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

:+

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    En dan sta ik als anonymous. Zoveel pijn.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    jonguh vul dan ook gewoon je naam in :+

als je registreert kun je het nog wel wijzigen toch?

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha <3

Zeker, wachtwoord vergeten en vervolgens inloggen + account bewerken :)

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ondanks dat het een Xbox forum is, leven de andere consoles ook erg veel.
    Kijk naar de Poll van Xbone vs PS4: scheelt maar rond de 25 man die de One koopt...een verdomd klein verschil voor een Xbox forum!

En het is relevant omdat het dan heel makkelijk is friends toe te voegen, en heb je daar ook geen topics meer voor nodig!

Ach, mijn bijdrage staat als Rene (Graveheart)...:9
    Het wordt goed bijgehouden, dat is wat telt!

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Bijdrage..? Dat was toch sponsorgeld voor de crew BBQ? :+

Deel Deze Pagina