1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xboxworld Crowdfunding Thread: Doel behaald!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 10 jul 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben bang van niet....:confused:

    Er waren een aantal die nog moesten doneren, maar of ze dat nog gaan doen....3 weekjes nog maar, en nog bijna 900 te gaan....gaan we niet halen I'm afraid...
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zorg ook dat ik hem dan al heb.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De reclames onderin het scherm komen weer te voorschijn.. Dacht dat deze verwijderd waren?:+
     
  4. Infinity

    Infinity ryu hayabusha

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    all, wellicht wat aan de late kant en wellicht al vaker gezegd maar toch een klein kritiekpuntje van mij inzake het crowdfunding beleid:

    jullie geven aan: DOEL BEREIKT, BEDANKT EN WE GAAN DOOR.

    dit komt op mij over als, "eens kijken hoeveel we onze bezoekers nog meer kunnen laten doneren." jullie beheren een goede website waar voldoende te doen is dus wat dat betreft: ga zo door!

    echter vwb jullie crowdfunding project: jullie hebben een doel gesteld en behaald. wees hier blij mee en sluit het topic af. het doorgaan komt op mij over als ietwat inhalig. maar anyway, dat is mijn mening. no hard feelings.

    gr.

    Infinity
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ook al zouden we willen afsluiten, dat is niet mogelijk.
    De funding loopt tot de gezette datum door, 20 dagen nog.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wow dude, 2002. Old school!

    Toevallig afgelopen week Ninja Gaiden Black nog eens uitgespeeld op Normal. Nu verder met de missions en Hard.

    Enne, alle beetjes helpen toch? Ik vind het niet zo erg overkomen als jij zegt, maar is natuurlijk per persoon verschillend.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is ook niet binnenharken ;)

    Er was gewoon ongekend veel succes in een paar dagen tijd, waardoor er volgens mij aardig wat overleg is geweest en waarin nieuwe doelen zijn gesteld. Niets mis mee toch :)?
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je de artikelen leest, is er een nieuw doel gesteld om te behalen, de shop/xbazar marktplaats, waarvoor er nog 1000 euro nodig is. Wij zien helemaal niets van deze centjes, die gaan naar de coder voor het harde werk aan het maken van al die nieuwe features voor de community. We dachten dat het moeilijk zou zijn de eerste doelen te halen in die tijd, maar dat ging razend snel, je hebt wellicht gelijk dat de communicatie niet duidelijk is maar er zijn duidelijke nieuwe doelen voor de extra centjes, wederom, wij zullen er niet eens aan mogen ruiken. :)

    Hier staat alles over de nieuwe doelen:

    http://archief.xboxworld.nl/article/1346/artikel-help-xboxworldnl-met-groeien/
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik hoop echt dat er nog wel mensen zullen doneren die wellicht gewacht hebben tot na vakantie.. zo'n nieuwe xbazar shop lijkt me erg tof :).
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik begrijp Infinity volkomen.

    Doel was 3.500 en die is ruimschoots gehaald. Het is goed dat er wordt aangegeven wat er vervolgens gedaan wordt met het bedrag. Evenals dat alles, wat boven die 3.500 uitkomt, volledig wordt gebruikt om de site e.d. verder te ontwikkelen.

    Om dan een nieuw doel te gaan stellen van 6.000 en een soort van crowdfunding 2.0 in het leven te roepen is niet echt reƫel en komt bij sommige over zoals Infinity het al zegt ondanks dat het duidelijk bedoeld is voor het verder ontwikkelen.
    Die 6.000 gaat (tenzij er opeens nog grote bedragen in een keer worden gedoneerd) ook niet gehaald worden omdat voor de meeste de funding klaar is en het oorspronkelijk doel is bereikt. Er staat tenslotte ook al 146% behaald. Ja ik weet, Indigo kan dit niet aanpassen naar 85% nu.


    De funding hype is eraf. De meeste zijn nu benieuwd naar het resultaat.
    Als +/- 5200 het eindbedrag is, is dan al duidelijk of er gekozen wordt voor shop of bazar?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Laten we voorop stellen dat we zeer blij zijn met het grote bedrag dat we al opgehaald hebben. We gaan dat zo goed mogelijk gebruiken. Nogmaals hartelijk dank voor alle giften.

    Dat neemt echter niet weg dat, zoals eerder geschetst, er nog meer mogelijk is met meer middelen. Spreekt dat je aan, steun ons dan vooral nog altijd.
     
  12. Infinity

    Infinity ryu hayabusha

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede uitleg, maar stel dan geen nieuw doel want hierdoor doe je het feit dat het eerste doel behaald is tekort.

    Nogmaals, niet om te zeiken maar dit is hoe ik hier tegen aankijk.
    Ik vind dat jullie echt een goede website en forum hebben en ik kom hier al sinds 2002 (voornamelijk vanwege de reviews en Xbazar) en ben van plan om dit de komende jaren ook nog te blijven doen.

    Niks dan goeds over iedereen die XBW helpt draaiende te houden.

    :thumbs:
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Als je vaak op de xbazar komt zou ik zeggen.. dan is het toch juist goed om voor de 6K te gaan zodat die ook wordt opgefrist?

    Feit is dat een opfrisbeurt al lang overdue is, dus is een hoofddoel gesteld. Juist omdat dit sneller dan verwacht werd gehaald..dacht men heey.. misschien kunnen we nog wel meer laten doen dan.
    Ik begrijp het wel.. voor hetzelfde geld was het veel minder hard gegaan dan is het ook wat raar als je een doel van 20.000 hebt staan voor alles..

    De nieuwe doelen is democratisch over gesteld en zijn imo vrij helder en duidelijk anders dan het eerste doel.

    Wel heb ik daar nog een vraag over.. stel er komt niks meer bij en het tweede doel wordt dus niet gehaald. Wat gebeurt er dan met het extra geld? Wordt de bazar dan alsnog opgefrist zei het met wat minder functionaliteiten dan in het doel zijn gesteld?
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Als het doel niet gehaald wordt zal gekeken worden wat er met de rest van het geld gedaan kan worden. Dit hangt onder andere af van hoeveel het uiteindelijk is. Het zal altijd in de site gestoken worden. We zullen er in ieder geval geen Xbox Ones van kopen. :+
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maar dat komt meer omdat we te laat waren met reserveren. :+
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik niet :+
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hou daarbij wel in gedachten dat wij nooit hadden verwacht zo veel geld binnen te halen op deze manier. We hebben onze doelen dus bescheiden gehouden en ik heb dev persoonlijk lopen porren voor een lage offerte.

    Natuurlijk is er altijd meer te wensen maar dat dat nu ook echt mogelijk is blijkt ook echt nu pas.
     
  18. Infinity

    Infinity ryu hayabusha

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een paar potten bier inslaan en hatsikidee!!!

    jongens, bedankt voor de uitleg en ga zo door.
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Hij staat nog steeds bij de GameMania. :+

    :'-(
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zal even kijken of in de loop van de week nog wat nieuwe design afbeeldingen kan showen.
     

Deel Deze Pagina