1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xboxworld Crowdfunding Thread: Doel behaald!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 10 jul 2013.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Daar is zeker wel eens over gesproken. Maar er is besloten dat niet te doen.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    We zijn nog laaaaaaang niet bij de 3500 die nodig is. En alles wat gedoneerd wordt, wordt maar voor 1 doel gebruikt, zoals is aangegeven.

Maar laten we eerst maar eens zien hoe ver we met z'n allen kunnen komen. Ik hoop echt dat we het doel met zn allen kunnen halen :cool:

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet ik niet precies. Maar denk dat er wel veel "eigen geld" nu in het forum zit. Zeker ook omdat de site geen donaties heeft. Zoals bijna iedere andere site heeft.
    Forum zal qua layout niet zoveel veranderen. Het is gewoon dit forum maar dan veel veel slicker, sneller en veel meer opties. :)

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Volgende week nog maar wat geld doneren. Hoe sneller " we " aan het eind bedrag komen.

5. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga begin volgende week op vakantie. Na 10 dagen vakantie wil ik best wat gaan storten, maar als die 3500 al binnen is, gaat de actie gewoon door?

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als de boel gebouwd gaat worden, krijgen de mensen die bepaalde opties hebben bedacht dan ook credit??? Ik vind het geen probleem als dat niet het geval is, maar het is natuurlijk wel vet als iedereen weet dat jouw bedachte/voorgestelde optie in de site en/of het forum of beide word verwerkt.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Lijkt me niet, hoe zou je dat willen zien dan?

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het wordt denk ik een klein logotje. Niet een gigantische pats ster ofzo. :p

Forum blijft intact. De upgrade verandert het forum zelf, maar niet de database.

Als de naam verandert wordt naar iets algemeens (Gameworld oid) hebben we bijna geen meerwaarde tegenover andere gamesites. Dan zijn we 'gewoon een game site'. Nu zijn we de enige grote 3rd party site die zich echt focused op een console. Met de komst van de nieuwe site gaan we op zoek naar veel redactie leden om dat te versterken. :)

Als er meer wordt binnen gehaald kunnen we meer games weg geven, meer prijsvragen doen en meer innoveren. Stel je voor als er 1500 meer wordt binnen gehaald als gepland. Hoeveel games kan je dan gaan weg geven? :D

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oh, morgen loon binnen! Dan kom ik doneren!

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Of een Xbox One console ;-) Fb, twitter actiemet een dubbele opt-in mailadres landingspage (ter kennisgeving van de nieuwe website, alsook nieuwsbrieven te ontvangen met evt aanbiedingen, kortingcodes voor bepaalde sites?)

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik zou het eerlijk gezegd een beetje raar vinden als ik net iets later dan een ander doneer waardoor mijn donatie boven het beoogde bedrag uitkomt.. en dan een extra spel aan iemand wordt verloot..

Er is dus geen extra geld nodig aan onderhoud of nieuwe update? Het is echt een eenmalige investering en dan is het klaar?

Wat is overigens wel erg vet idee vind is om de FP meer interactief te maken, en ik las al idee van iemand om daar tournaments ook op te zetten (of gebruik het overschot aan donatie daarvoor). Ik kom letterlijk nooit op de FP. Ik ga direct naar het forum en dan ook nog 99% meteen naar de GM. Ik weet nog dat de xbox 1 net uit was en ik toen alles wilde weten van leuke games.. en zo 11 jaar terug XBW ontdekte. Nu game ik stuk minder en is xbw meer ontspanning geworden, maar het lijkt me wel tof om met/tegen andere leden te gamen of in toernooitjes. Dat zou voor mij denk ik een reden zijn om daar ook wat vaker te gaan kijken en denk ook wel dat dat nieuwe leden kan aantrekken.. zeker als het er zo gelikt uitziet.

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Zou ik ook een beetje raar vinden als dat met het zelfde geld gebeurd, daar is deze crowddfunding niet echt voor bedoeld, en stond van te voren ook nergens vermeld.
    Doe dit dan door geld dat straks binnen komt door abonnementen ofzo[/quote]

Ja wat XBW toernooitjes zijn goede ideeën om meer mensen te lokken en goede/levendige sfeer te creëren. Maar deze worden (lijkt mij) alleen op de FP aangekondigd, de discussie en alles wordt toch wel op het forum gedaan, dan ben je dus nog niet veel op de FP.

Nu zijn er wel eens fifa/race/trials toernooitjes. Een goed idee om; Een soort prijzenkast te maken voor iedereen.

Nu zie je iemands naam/plaatje/registratie datum/locatie/berichten/gamertag.
    Dat daar dan ook Medals (oid) bij komt. Hier kan je dan op klikken en dan zie je wat die persoon allemaal gewonnen heeft.
    Elk toernooi moet dan wel een prijzen logo's hebben van bijvoorbeeld 50x50

// Ook ik zal na mijn vakantie gaan kijken wat ik kan missen!

13. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom eerlijk gezegd ook nooit in de FP :x
    Zou wel handiger zijn als het interactiever is. Nu hoef ik alleen de 'f' in te typen en dan staat er forum.xboxworld.nl :+
    Tegenwoordig staat het recentere nieuws in de Games sectie, zou zoals ik hierboven las fijner zijn dat er meer redacteuren komen, heb je het nóg sneller op de FP wat dat weer aantrekt :p

Vraag me af waarom €3,500, lijkt me juist best veel en dacht dat max €1500 wel genoeg zal zijn :9

14. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Wij van de crew zijn in ieder geval zeer trots en blij met de support die we van jullie als community krijgen! 25% halen binnen 24 uur is echt ongeevenaard! Cheapeau voor alle donateurs! :thumbs::thumbs::thumbs: op naar de 100%!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit ook nauwelijks in het wereldje van webdesigns, maar gezien de veranderingen die wij voor ogen hebben is 3500 echt een schijntje blijkt na wat onderzoek.

Alles wordt door 1 persoon ontwikkelt (lwn) en als je dan kijkt wat er alleen al de afgelopen pagina's aan extra informatie langs hopt naast alles wat al gepland is dan is dit zeker niet in een weekendje klaar.

Maar eerst voldoende geld verzamelen. 1000 is echt super en dat na 1 dag! Echter we zijn er nog niet en we moeten denk ik voorkomen dat het dood bloedt. Ik zal zeker in het crewhok nog even aankaarten wat we gaan doen als er teveel wordt gedoneerd.

Overigens wilde ik voor Ch®is doneren en moet ik nu mijn adres invullen. Was dat al zo? (gisteren ziek en niet helemaal helder :+)

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ligt aan het bedrag, als je bijvoorbeeld die goodie bag wil moet je wel een adres opgeven :+

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Laat ik even vooropstellen dat wij, mits we boven het beoogde bedrag uitkomen, dit uiteraard voor de website gebruiken, en niet voor games voor een verloting.

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ah...Je moest dus ook ergens je naam invullen :+ Naja alvast een kleine donatie van mijn kant :)

19. lwn

lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    1.089
    Alles van de oude frontpage en forum gaat mee :)

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Goed initiatief! Ben ook erg benieuwd naar het nieuwe XBW! Ondanks dat ik hier niet meer zo vaak kom als "vroeger". Nu helaas veel te druk, game ook nog maar één keer in de twee weken ofzo...Maar doneren zal ik zeker! Alleen nog niet vandaag :+.
    Heb net een vakantie van een maand in de USA achter de rug, dus dat heeft flink wat geld gekost. Daarnaast helaas wat minder leuke maar noodzakelijke huishoudelijke uitgaven gehad. Voor mij nog ff wachten op de volgende paycheck dus, maar ik zal zeker ook doneren!
    Vind het ook tof om te zien dat de meesten 25 euro of meer hebben gedoneerd en er gewoon meerdere members zijn die al 50 euro (of meer) hebben gedoneerd! In mijn ogen is iedereen hier een arme student, precies wat ik was toen ik in 2006 lid werd. Maar jullie zijn natuurlijk net als ik ouder geworden en hebben een baan. Desalnietemin blijft 25-50 euro veel geld, zeker om zomaar "weg" te geven. Erg tof om te zien dat er mensen zijn die dat voor deze site over hebben!
    Hoe vet zou het trouwens zijn om die 1000 euro perk te claimen?! Kan ik daar trouwens ook een Indiegogo pagina voor starten? Geld inzamelen zodat ik 1000 euro kan doneren ;)? Als ik 750 kan ophalen, wil ik best 250 zelf bijleggen om zo die ultieme perk te krijgen :9!

Deel Deze Pagina