1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW-Backlog competitie 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 10 mei 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jottem, Walking Dead uitgespeeld. Dat is dus een plusje voor mij! :+

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb Virtua Cop Elite Edition uitgespeeld vanmiddag. Zowel Virtua Cop 1 en 2 zitten daarin en allebei completed. Blijven classics, maar deze PS2 update is wat matig. Het beeld is zo onrustig. Jaggies galore!
    Aanvulling: Doorgespeeld in anderhalf uur ofzo, maar dat vind ik wel normaal voor een dergelijke lightgun shooter. Ik zou deze versie een 7 geven, want de originelen blijven fantastisch. Deze 'updated' versies zijn alleen nogal matig.

Oh en, ik heb eigenlijk nooit een camera bij de hand als ik game, dus verwacht geen foto's.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Modern Warfare 3 uitgespeeld :cool:

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @ allen hierboven; Iets meer mag wel ipv alleen ik heb X uitgespeeld ... We willen screens, uren, korte waardering, etc!

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, normaal kleed ik mijn posts ook meer aan, maar nu heb ik mijn waardering voor het review topic bewaard. :+

Maar kort dan alsnog:

Walking Dead dus uitgespeeld
    Het is dat ie van vorig jaar is, anders zou ie mijn GOTY zijn geworden. Wat een geniale game.
    Het aantal games waar ik emotioneel bij betrokken ben kan ik op 1 hand tellen. Dit is er nu 1 van.

Zo blij dat afgelopen december de eerste episode gratis was, anders ben ik bang dat ik de game aan me voorbij zou hebben laten gaan. Nu vraag ik me ook des te meer af hoe sommige devs het in hun hoofd halen om €60 voor hun halfbakken games durven te vragen terwijl deze in totaal €25 kostte. (voor mij zelfs maar een tientje)

Speelduur weet ik niet. Gemiddeld een uur of 2/3 per episode? Heel nette speelduur iig.

Als iemand er in geïnteresseerd is wil ik morgen wel screens posten van alle keuzes die ik heb gemaakt. :+ Nu even geen zin meer in.

Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Thomas Was Alone uitgespeeld

Verrassend leuke game! Niet heel moeilijk, niet heel lang, maar erg veel charme en erg leuk.

Ik <3 van die vertelstemmen.

edit: Wacht eens even... Dit is volgens mij de eerste game ooit die ik van de Humble Bundle heb uitgespeeld! 8)

Even als bewijs een screen van de credits:

En mijn achievements voor de game.

Laatst bewerkt: 4 jun 2013
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Shit is die wel de moeite waard... die zit toch in dezelfde bundle als Dear Esther?

Mooie korte review van The Walking Dead trouwens. Wat een spel was dat :)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook maar gekocht. :+

Volgens mij heb ik Hotline Miami nu 2x.... iemand met mij ruilen tegen een andere steamkey?

en ik had al niks te spelen.... zucht. 7 spellen erbij, maar 1 code geef ik dus sowieso weg. Is Thomas was alone met een controller te spelen?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij wel. Ik kan me herinneren dat er in de tutorial ook werd gezegd dat ik de linkerstick kon gebruiken. Even checken. :p

edit: aha

Laatst bewerkt: 4 jun 2013
  11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Pfewww, Just Cause 2 uitgespeeld. Heb er wel de tijd voor genomen. Echt veel geexplored en chaos veroorzaakt. Heb me er prima mee vermaakt.
    Een leuke free roam game. Vooral de parachute icm met de hook is echt geniaal. In het begin vond ik het schieten niet zo, maar als je er eenmaal inzit werkt het heerlijk. Top!

Achievements

Stats:

De map met locations

+1 voor mij :9

Nu wel 'gameloos' min of meer ...:{

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoeveel uur gespeeld? Even vergelijken met mijn 75% speeltijd. :p

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, de game zegt 76u, maar daar kan wel 8-10 af. Best regelmatig aan laten staan, ivm met het gebruikte save/checkpoint systeem. Dus ik denk rond de 66 uur.

14. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Doe mij via PM ff en leuk voorstel om hem over te nemen Gakkie ;)

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Heb je mijn Xmen Wolverine nou bewust niet meegerekend omdat ik geen screenshot heb gepost? :+

Sorry voor dubbel post :)

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kan helaas niet, ik heb de game geleend van een vriend ...

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is zeker geen manier om de difficulty van Arkham City naar beneden bij te stellen? Ik ben blijkbaar ooit op hard begonnen, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die uitdaging. :+

Anders schrap ik em van mijn backlog en gaat ie de verkoop in.

18. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234

Mijn eerste aankoop sinds deze backlog competitie. State of Decay. Zombie apocalypse open world survival.

-1 dus. Komt totaal op +2.

Uitgespeeld: The Walking Dead, Far Cry 3: Blood Dragon, Tomb Raider. Gekocht: State of Decay.

http://backloggery.com/makkabeer

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik kon Black Ops 2 voor een schijntje overkopen, dus dat wordt -1 erbij.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Ratchet and Clank: Quest for Booty uitgespeeld.
    Ik weet niet wat het is met die R&C games. Van buitenaf, via screens en trailers, lijken de games me iedere keer weer erg leuk, maar uiteindelijk...zodra ik het zelf speel... meh. Niet meer dan 'redelijk'. Al kan ik niet goed de vinger op de zere plek leggen.

Deze game had ik nog gekregen van die PSN hack. Volgens mij. Ik heb het iig ooit gratis kunnen downloaden. :+
    Voor deze zijn er geen trophies, dus je moet het doen met een wazige foto van de credits.

Deel Deze Pagina