1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW-Backlog competitie 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 10 mei 2013.

1. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    +1; Hitman absolution uitgespeeld.
    Echt een super spel! Dit is een van de beste spellen ooit, de single player duurde echt lang maar verveelde nooit. Sommige missies heb ik 2 a 3 uur over gedaan omdat ik nooit gezien wou worden + alle Evidence en ondertussen zo veel mogelijk challenges probeerde te halen. Toch heeft het mij ongeveer 2 weken bezig gehouden, alle achievements behaald en daar zaten er ook niet echt moeilijke bij.
    Het spel is te koop voor de gene die hem ook wil hebben! Echt een aanrader!

-1; Fifa Street 3 gekocht.

Mijn mening; Stackable games tellen wel gewoon mee, aangezien je er misschien één voor 10 mei hebt gekocht en de andere ná 10 mei, vind ik zelf dat die wel gewoon mee tellen. Zie het een beetje als die; GFWL --> Xbox, Bioshock heeft 5 verschillende versies; (EU)(JP)(KOR)(PC)(RUS-PC) etc..

Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar het is dezelfde game... Vind het zelf een beetje vreemd om die apart mee te tellen.

Is Fifa Street 3 trouwens uit te spelen?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Maak er maar 6 games van. Ik ben Far Cry 3 - Blood Dragon nog vergeten. :thumbs:

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Precies, vind ik ook wat onzin. Zelfde game telt niet, dat is gewoon hetzelfde als games meerdere keren uitspelen.

5. XboxFreak36

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa Street 3 valt volgens mij wel uit te spelen, die competite ofzo.. Ik heb er zelf nog niet helemaal naar gekeken maar als ik hier meer van weet laat ik het wel weten en dan kunnen we wel even beslissen of het wel of niet mee doet.

Ik vind het helemaal niet vreemd aangezien het gewoon een volledig alleen staand spel en niks met de andere versies in aanmerking komt. Het heeft een eigen savegame en aangezien je het kunt aantonen dat het ook daadwerkelijk klopt. Je ziet ook vaak genoeg dat de mensen die 'echt' games verzamelen, hebben al die verschillende versies.
    Wat ik vreemd vind is dat de PC arcade games van €1 á €2 mee geteld worden met deze competitie, ik persoonlijk zou echt alleen de focus leggen op de Xbox LIVE Retail leggen zodat je het nog een beetje tegen elkaar kan afwegen aangezien een volledig retail spel wel veel langer overdoet en in mijn ogen zwaarder mee telt ten opzichte van zo'n PC arcade game. Ik snap dat ik hiermee wellicht een aantal mede forum gebruikers in het harnas jaag en dat wil ik ook niet doen maarja we kunnen uiteindelijk toch niet allemaal onze zin hebben en 'moeten' er maar gewoon mee leven. 8)

We doen dit tenslotte allemaal voor onze lol :b:

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Onzin, een Call of Duty heb je ook binnen 6 uur uitgespeeld en bijvoorbeeld The Walking Dead ongeveer 2 uur per chapter bezig bent dus ongeveer 10 uur. Het is allemaal relatief hoe lang een spel duurt en geen verschil heeft met Retail en XBLA.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar die zijn een beetje gestoord. :+

Die PC indie games duren vaak even lang als een CoD game en waarschijnlijk langer dan een Fifa Street 3 competitie. Tellen die dan ook niet mee? ;)

Ik ben Persona 4 aan het uitspelen. Dat zal zo een 100 uur duren. Telt die dan ook zwaarder dan jou Hitman? Zo kun je dus wel onderscheid blijven maken tussen de lengtes van een game. ;)

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmmmmmmm, -1 voor mij. in een opwelling Sacred 2 gekocht via GoD. Al op de PC uitgespeeld, maar hopelijk goed voor mijn loot fix die ik oms nodig heb op de 360 :)
    kans dat ik em ga uitspelen is klein.

En morgen nogmaals -1 als TLoU tenminste binnenkomt ...

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb Little Big Planet (Vita), Assassin's Creed 3 (Wii-U) en The Last of Us (ps:cool: gekocht.

10. XboxFreak36

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat klopt niet, nu reken jij dus de gehele TWD serie(10uur), dan moet je ook de hele COD serie mee rekenen dus COD2, COD3, etc... Je moet die 5 ieders apart kopen net als de COD serie dus dat klopt niet helemaal

Inderdaad gestoord, toen ik de titel van deze thread zag dacht ik ook hier eerst aan. 8)
    Jep! dat bedoel ik, maar als je bij ieder game 'gewicht' aanhangt wordt het een hels karwei en ik zie niemand zo'n k*t klus doen :+. kortom; we doen dit tenslotte allemaal voor de lol.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Precies; dus laten we ook maar beter niet indie games, XBLA games etc buitensluiten. Het is gewoon voor de lol. ;) Beetje motivatie om door je backlog heen te ploeteren. Meer niet. Niet te veel regeltjes aan vast hangen, dan hebben veel mensen er denk ik al snel geen zin meer in.

Over TWD ben ik het trouwens niet helemaal mee eens; het is een episodic game. Je koopt het allemaal los, maar samen vormt het 1 game. Waar CoD iedere keer een game op zich is. Of je moet daar ook iedere keer DLC als -1 willen tellen?

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Precies, een game is een game en andere versies van een game (terwijl de inhoud hetzelfde is) telt niet :cool:

13. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    The Last Of Us gekocht

14. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist de storymode van The Testament Of Sherlock Holmes uitgespeeld. Ik mis alleen de trophy van blackmailer en de laatste trophy voor het behalen van alle andere trophies. Ik vond het spel wat tegenvallen. Het begin vond ik wel leuk met eerst de diefstal en dan de moord. Daarna werd het verhaal minder. Ik heb destijds ook Sherlock Holmes vs Jack The Ripper gespeeld en die vond ik wel leuk.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Alsnog dikke discussies over de regels :+

Ik kom er nu wel achter hoe erg mijn gamegedrag is. Castlevania aan begonnen, toen verder met Shadow of the Collossus omdat de vijanden daar op lijken en nu net The Last of Us binnen die te goed is om niet even te proberen...aaaargh

16. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    +1 Bioshock: Infinite
    +1 Crysis 3

-1 The Last of Us

Totaal: +2

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hier ook TLoU binnen, dus 2 gekocht en 2 uitgespeeld tot nu toe :)

18. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    +1 Black Ops 2

Totaal: +3

Uitgespeeld: The Walking Dead, Far Cry 3: Blood Dragon, Tomb Raider, Bioshock: Infinite, Crysis 3, Black Ops 2. Gekocht: State of Decay, Call of Juárez: Gunslinger, The Last Of Us.

http://backloggery.com/makkabeer

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Oja, Black Ops 2 ook uitgespeeld.

Het einde was maar wat 'meh' :+

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En de rest van de game? Black Ops 1 was de eerste CoD game die ik gewoon niet kon uitspelen. Sindsdien geen enkele meer gekocht.

Deel Deze Pagina