1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW-Backlog competitie 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 10 mei 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En dit veranderd er voor Juli:
    Dat is ook waarom ik het niet zo erg vind waarom je op de PS4 opeens wel voor Online moet betalen. Je krijgt er zo veel voor terug dat de MP inmiddels gewoon het extraatje is geworden ipv de hoofdmaaltijd van zo een abbo.

Je hoeft in principe (letterlijk) nooit meer een game te kopen. Je kunt een hele generatie alleen een PS+ abbo van €50 per jaar te nemen en je bent klaar. _O_
    Sure, why not? :p PC games zijn toch ook games? We discrimineren hier niet! :+

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Daar wist ik niets van...

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  4. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    The Last of Us uitgespeeld. Meesterwerk! +1

Totaal: +4

Uitgespeeld: The Walking Dead, Far Cry 3: Blood Dragon, Tomb Raider, Bioshock: Infinite, Crysis 3, Black Ops 2. The Last of Us

Gekocht: State of Decay, Call of Juárez: Gunslinger, The Last Of Us.

http://backloggery.com/makkabeer

Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  5. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    +1; Halo 4 uitgespeeld! Wel leuk met die nieuwe enemy, ook erg kort; 8 missies maar! Nu nog al die Spartan Ops nog uitspelen..
    -1; Hitman HD Trilogy

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Deze geldt niet als een +1 omdat ie gratis was, maar omdat dit het backlog topic post ik toch hier.

ICO uitgespeeld. In het PS3 topic had ik toen ik begon allemaal klachten gepost. En daar sta ik nog 100% achter. Alleen is mijn mening van 'wat een kutgame' veranderd naar 'goed, maar geen klassieker'.
    Serieus, gameplaytechnisch is de game niks speciaals, in 2013 al helemaal niet. De wereld leeft niet, geen variatie in combat, besturing is clunky etc etc etc.
    Wat de game weet te redden is Yorda. Je meer gaat verder om haar te redden dan omdat de game zo geweldig is. :+ Dat is op zich best knap gedaan gezien er vrijwel niet gesproken wordt in de game. Het zijn de kleine bewegingen wat ze maakt, hoe je haar met je meetrekt, hoe ze saampjes op een bank zitten.
    Het einde is wat vaag, maar goed. Op naar Shadow of the Colussus.

7. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Hoe lang heb je er nog over gedaan? Wel respect dat je hebt doorgezet. Een aantal van je klachten zijn natuurlijk te wijten aan het feit dat de game nogal oud is, maar ze zijn wel begrijpelijk. Heb zelf niet echt een backlog omdat ik games die ik niet speel gewoon weer verkoop. Momenteel alleen Max Payne 3 en Prince of Persia: The Forgotten Sands liggen die ik nog moet uitspelen, en Darksiders 1 als digidownload. Die krijg ik deze zomer nog wel uitgespeeld.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een uurtje of 7 a 7,5 dacht ik. Ben ook gelijk doorgegaan met Shadow of the Colussus. Eens zien hoe die is. De eerste 4 beesten zijn iig al down. :p

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kan me nog herinneren dat ik die games die Dulle nu speelt vroeger ook wilde hebben. Uiteindelijk gameplay gezien en blij dat ik ze niet gehaald heb. 8) Bij mij moet het gewoon zoveel mogelijk Westers blijven. Geen kleine gekke Japannertjes gedoe! :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    De volgende games heb ik nog in mijn backlog staan, de meeste zijn van PS+.

- The Last of Us (87%)
    - Deus Ex: Human Revolution
    - Skyrim
    - Bulletstorm
    - L.A. Noire
    - Uncharted 3
    - SSX
    - Hitman: Absolution
    - Darksiders 1 & 2

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    N. :+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ook, deze telt niet mee als een plusje.

Shadow of the Colossus uitgespeeld. Tsja. Wat kun je eran zeggen... Er zaten grote beesjes in waarvan de helft simpelweg niet leuk was om te doen. Met een 3D brilletje op waren die wat wel leuk waren extra leuk, maar als je de helft met frisse tegenzin zit om te leggen is er iets mis.
    Qua verhaal... Er is een grens tussen minimalisme en... té weinig. En meneer Ueda weet die nog wel eens te overschrijden.

ICO > SotC.

Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben halverwege SotC atm. Ik vond Ico super en SotC zeker ook erg goed. Maar wat je zegt merk ik soms ook. Een aantal bazen vond ik totaal niet boeiend.

Door omstandigheden wat moeite om te gamen en deze thread ook alweer even niet bijgewerkt. Ik hoop dat het vanavond lukt :)

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Via Yaran Mirror's Edge gekocht. Zal hem morgen of overmorgen wel binnenkrijgen :)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Borderlands 2 gekocht, -1 voor mij dus!

Edit: Gears of War 3 stond nog niet in mijn lijstje maar dat is dus ook een backlog game van mij. Gisteravond aan begonnen. :)

Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  17. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +1 Silent Hill Homecoming.

Wat een KUT eindbaas, OMG. Ben ff klaar met deze game _0/
    Voor de rest is dit wel een aardig spel, mijn minpunten zijn de trage besturing, de moeilijkheidsgraad is de eerste playthrough erg hoog op normal en de niet werkende zaklamp. Deze game is een ramp om overdag te spelen zonder gordijnen in je kamer. |:-

Oja, nog even een vraagje, tellen volwaardige standalone ADD-ONS van games ook mee voor het uitspelen? Ik zou zeggen van wel?

Is dit gestoord of niet soms?! 8)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Behoorlijk creepy ja.

19. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
  20. GUITAR HERO