Ik heb het wel een aantal keer split screen multiplayer gespeeld. Dat werkt prima. Maar ik vind het ook erg sterk hoe goed Transformed overeind blijft wanneer je in je eentje speelt.
Ben ik eindelijk eens een stukje verder gaan spelen met RDR - Undead Nightmare. Kan ik nu dus niet verder omdat ik van die kutplanten moet zoeken. Dit vond ik al zo'n faal in het origineel. Ik had die expansion voor ogen ivm mijn te grote backlog.
Ik vond RDR geweldig en heb ooit met een sale ook UN gekocht. Verschillende keren aan begonnen, maar het pakt me totaal niet. weird he...
Dus toch, ik snapte er al geen reet van. Ben inderdaad niet zo van de Zombiegames. maar Dead Island (Riptide) vond ik wel weer erg leuk. Dus toch weird
Far Cry 3 gekocht. -1. Denk wel dat ik eerst verder ga met Amalur voor ik aan FC3 begin. Het is vaak niet een succes als ik meerdere (grote) games tegelijk speel.
Nee, mij ook niet echt nog, maar wil hem wel uitspelen. Wel jammer dat je steeds over en weer moet vliegen om mensen van undead te bevrijden. Als je te lang wacht is het dorpje na een tijdje definitief van de kaart en kun je zoals in Call of Duty alleen maar schieten, schieten en schieten. Niet dat je dan genoeg ammo hebt. Zombies komen ook op de vreemdste plaatsen en idioot genoeg ben je ook sneller dood, zelfs met zo'n klein kuthondje. Ik kon met een grizzly beer in het origineel nog meer hebben. Dan maar geen achievements.
Hmmm zou wel een game (crysis) willen kopen, maar de paypal pagina werkt niet echt lekker samen met de ipad :/. Dan maar even niet...
Shit ik wil FC3 kopen, maar ik krijg het niet voor elkaar Verder SotC uitgespeeld. Erg tof spel, alleen qua verhaal wel wat aan de magere kant en daarnaast is het tempo van het verhaal af en toe ronduit vaag. Nu weer verder met The last of us
Ni No Kuni gekocht. -1 Spoiler Totaal: +3 Uitgespeeld: The Walking Dead, Far Cry 3: Blood Dragon, Tomb Raider, Bioshock: Infinite, Crysis 3, Black Ops 2, The Last of Us Gekocht: State of Decay, Call of Juárez: Gunslinger, The Last Of Us, Ni No Kuni
Ben nu ook weer een beetje bezig met LOTR Lego. Toch een stuk toffer dan HP moet ik zeggen. Sorry Dulle! Eens kijken hoelang het duurt voor ik deze klaar heb.
Kevf, je hebt een hoop om te updaten straks als je weer tijd hebt. Ik heb Far Cry 3, Borderlands 2, Hitman Absolution en Divinity II: The Dragon Knight Saga gekocht.
Een mooi stukje opgeschoten met een paar games. Ik kan er straks weer eentje of meer toevoegen als een +1. Ik verwacht vannacht of morgen Black Ops II uit te spelen namelijk en daarna wil ik eerst weer even verder met het fantastische Lego LOTR. Echt een 9+ voor mij!
Call of Duty - Black Ops II ook uitgespeeld. Morgen verwacht ik Lego LOTR ook te kunnen melden. +1 dus!
Ik zal hem vanavond weer bijwerken. Zelf kom ik nauwelijks meer aan gamen toe helaas. Overigens ben ik volgende week op vakantie en daarna verhuizen. Wellicht is er een mod die het werk even wil overnemen in die periode?
Gewoon slijmen bij je oud collega's. Voeg trouwens LOTR Lego voor mij ook maar toe als een +1. Ik ben bij de laatste 2 levels, die heb ik binnen de komende 2 uur wel uitgespeeld. Nu officieel: Lego LOTR ook uitgespeeld. In totaal dus +2 met Black Ops II erbij.
En weer bijgewerkt. Die summerdeals zijn niet goed voor de competitie, tenminste als je wilt winnen Gelukkig weigerde de site bij mij toen ik FC3 wilde kopen. Arma staat bovenaan en Sen, Yellow en Dulle zijn toch wel de big spenders