Nou 'big spender' is niet het juiste woord als mijn aankopen komen van de Humble Bundle en de XBL deals.
Ben bezig met een PT van Mass Effect 3. Ik wil die ook weer eens uitspelen, was namelijk al begonnen aan een volledige run waar bijna iedereen nog leeft. Geweldig dat stuk met Ashley als ze knetterlam op het observatie dek ligt. En gelukkig het meest positieve einde aan de strijd om Rannoch kunnen maken.
6: Makkabeer: 1 (6 uitgespeeld, 5 gekocht) Huh? Totaal: +3 Uitgespeeld: The Walking Dead, Far Cry 3: Blood Dragon, Tomb Raider, Bioshock: Infinite, Crysis 3, Black Ops 2, The Last of Us Gekocht: State of Decay, Call of Juárez: Gunslinger, The Last Of Us, Ni No Kuni
BL2 - Tiny Tina's assault on Dragon Keep campaign uitgespeeld! +1 voor mij Ga nog wel wat sidequests en de raid boss doen ...
Eindelijk Mass Effect 3 weer eens uitgespeeld na lange tijd. Dit wel inclusief alle DLC, met het zogeheten perfecte einde en vette, voor mij nieuwe, beelden gezien in de EC. Voorlopig speel ik die game ook niet meer. Heb nu eindelijk mijn tijd met deze serie kunnen afsluiten met het pefecte einde, al is het moment dat dat het perfecte einde maakt wel heel summier. +1 voor mij!
Painkiller Hell & Damnnation uitgespeeld. Beetje matig, verwacht over enkele dagen een recensie. Sturmwind (Dreamcast-release van dit jaar) en Initial D deel nogwat (Japanse PS3 import) gekocht.
Schrijf maar een +1 bij. Guild Wars 2 uitgespeeld, woohoo! Het hele proces van de laatste missie opgenomen. Met special guests Jorrie en mijn zusje. Spoiler Het verhaal is heel matig gebracht. Stijve, emotieloze en langdradige gesprekken, die alleen op deze manier worden uitgebeeld: 1 op 1 gesprekken met zowat geen interactie. Het verhaal begon ik zowaar wat leuker te vinden zodra ik al dat soort gesprekken simpelweg ging skippen. De laatste missie, wat dus een kleine 2 uur duurde, vond ik wel vermakelijk. En lekker pittig. Een redelijke afsluiting van een verder niet al te memorabel verhaal. Maar goed, je speelt een MMO niet voor het verhaal. Maar het is wel uitgespeeld, dus toch weer een mooie +1. Spoiler jullie komen er nog goed af met maar 3 screenshots. Volgens mijn berekeningen heb ik er zo een 1231 gemaakt
1231 screenshots en dan zeggen ze dat ik gek ben hier. Moet ook nodig eens verder met GW 2. Zit jij ook op Far Shiverpeaks Dulle? Ik ben nog maar level 4 sinds de launch, met mijn eerste char.
Yup. Check de startpost van het GW2 topic maar, zie je welk volk nog meer aanwezig is op de Far Shiverpeaks server. Ik heb zelf 6 chars, en ben over een 7e aan het nadenken.
Zit jij ook bij Nerrion in de guild zoals ik, hopelijk nog? Ik ben nu ook mijn Paladin van WoW aan het levelen en die MMO verslaving begint weer een beetje te komen.
+1. CoJ: Gunslinger uitgespeeld. Spoiler Totaal: +4 Uitgespeeld: 1. The Walking Dead 2. Far Cry 3: Blood Dragon 3. Tomb Raider 4. Bioshock: Infinite 5. Crysis 3 6. Black Ops 2 7. The Last of Us 8. Call of Juárez: Gunslinger Gekocht: 1. State of Decay 2. Call of Juárez: Gunslinger 3. The Last Of Us 4. Ni No Kuni
Ik heb weer gezondigd. Arcania - The Complete Tale en Deus Ex - Human Revolution Augmented Edition gekocht voor de PS3. -2 dus voor mij. De Augmented Edition trouwens voor 19,99. \o/