Dat is met andere HD remakes niet anders. Neem Fable I straks maar als voorbeeld... ... Als ik die verdomde aftiteling maar vooruit kan spoelen.
Sure, maar door die HD remakes word je wel weer met de neus op de feiten gedrukt dat de game niet zo goed meer is als je dacht. Voor die tijd misschien wel, het plezier wat ik toen heb gehad neemt niemand me meer af, maar ik sta dus niet achter de mensen die het nu nog steeds de beste Halo game noemen. Dat was ie niet meer zodra Halo 3 kwam. Dat is voor mij het complete pakket; beste muziek (al blijft de main theme van Halo onovertroffen), beste levels, beste gameplay, introductie tot Forge en Theater, beste MP maps, beste MP in het algemeen, en de laatste Halo game wat écht aanvoelde als... Halo. Top game.
En weer bijgewerkt. Wie trekt even een sprintje om Makkabeer in te halen? Excuus voor een tijdje niet bijwerken maar tijdens en na de verhuizing alleen wat lopen internetten op een tablet Ik heb zelf 'The Last of Us' uitgespeeld. Echt genoten van het spel. De samenwerking tussen de karakters, het verhaal, de gameplay, de graphics. Echt allemaal erg gaaf. Ik ben wel nieuwsgierig naar de mp. @ Yellow: wat is er precies aan de hand? edit: ik weet niet wat ik nu ga spelen. Azura's wrath dat laatste level vrijspelen, verder met Castlevania, of toch Catherine....
-1 Journey gekocht +1 Journey uitgespeeld. Ik quote mezelf gewoon even van een ander topic: Wel vervelend dat er vrijwel geen fatsoenlijke manier om samen met een bekende te kunnen spelen. -_-
Catherine!! Zijn weinig games die zo'n unieke ervaring bieden . (al zijn die andere 2 games ook best wel goed) Is er een makkelijke manier om die lijst van backlogger te halen?
Niks is gemakkelijk op die site. Alles is ouderwets handmatig Howlongtobeat is iets beter (heeft een database met games), maar daar willen ze te veel info van je hebben als je een game toevoegt. Dus die site blijf ik alleen gebruiken voor info, en backloggery om een beetje een overzicht te krijgen van mijn backlog (al vergeet ik vaak genoeg games toe te voegen/te updaten ) edit: Fortune Cookie is wel handig van Backloggery, voor als je niet kunt kiezen wat je wilt spelen.
Mijn lijstje: Xbox: Alice: Madness Returns Anarchy Reigns Banjo: Nuts & Bolts Battleship Fable 3 Killer is Dead Metal Gear Rising Resident Evil 6 Singularity 3DS: Donkey Kong Country Returns 3D Luigi's Mansion 2 New Super Mario Bros 2 Pokemon X Shin Megami Tensei IV Super Mario Land 3D PC: Alan Wake: American Nightmare Aliens: Colonial Marines Borderlands 2 The cave Darksiders 2 Dead Island: Riptide Far Cry 3 Far Cry Blood dragon Overlord 1 Overlord 2 Resident Evil 5 Shank Shank 2 Torchlight 2 The Walking Dead Xcom: Enemy Unknown Playstation 3: Ni no Kuni God of War: Ascension
Welke game staat als eerste in de planning? Ik haat trouwens de HB's, die maken mijn backlog onnodig groot Is maar zo zelden dat ik er een game van uitspeel, en met dat idee koop ik het eigenlijk ook. 'weer een paar games om een paar minuten in rond te klooien'
Eerst Super Mario Land 3D en daarna Luigi. (kan ook niet echt lang gamen vanwege m'n huidige situatie) Op de Playstation: Ni no Kuni Xbox: Alice: Madness Returns PC: Geen idee
Je gaat ook meedoen dus? Dat moet dan met terugwerkende kracht tot aan de startdatum. Lukt dat? Verder heb ik een ps2 game gekocht 'Gitaroo Man'. Ik vond het stuk op Eurogamer erg gaaf om te lezen: http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-04-gitaroo-man-retrospective en de boxart erg gaaf. Dus gekocht
Check mijn posts op de vorige vijf pagina's even als je wilt. Daar staat grotendeels, misschien iets verder terug, waarom ik het even niet eens ben met mijn -11 en ik heb in een van de laatste pagina's uitgelegd hoe ik het zie. Mocht je daar gehoor aan geven, dat zou ik weer een blije Yellow zijn. Check het maar even, heb volgens mij mijn zaak wel goed beschreven.
Je had gewoon ook een +1 moeten aangeven samen met mijn GW2 +1! Je hebt de missie immers mee gespeeld, of het voor de game nu telt of niet.
+1. Rage uitgespeeld. Spoiler Totaal: +7 Uitgespeeld: 1. The Walking Dead 2. Far Cry 3: Blood Dragon 3. Tomb Raider 4. Bioshock: Infinite 5. Crysis 3 6. Black Ops 2 7. The Last of Us 8. Call of Juárez: Gunslinger 9. Tales of Vesperia 10. Bulletstorm 11. Rage Gekocht: 1. State of Decay 2. Call of Juárez: Gunslinger 3. The Last Of Us 4. Ni No Kuni