1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW-Backlog competitie 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 10 mei 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, ga eens wat meer games kopen! :+ Zo maak ik helemaal geen kans. :p

+1 Brothers: A Tale of Two Sons. Geweldige game.

Klein detail wat ook wel leuk is, is dat de achievements goed zijn. Geen 'finish the game' of 'complete chapter x' of 'doe dit x aantal keer', maar gewoon dingen die je kunt krijgen door de wereld te exploren. Heerlijk.

Bewijs van uitspelen

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Haha. Lukt me eindelijk mezelf wat beter in bedwang te houden wat betreft aankopen. Heb niet voor niets zo'n gigantische backlog gecreëerd. Wil de next gen fris in gaan en heb dus nog veel uit te spelen. Ben kevf dan ook dankbaar voor dit topic. Ondanks dat ik het totaal niet zie als een competitie helpt het me wel degelijk om de backlog weg te werken.

Volgende is ook al bijna uit. Skyrim. Eigenlijk is hij al klaar, maar wil de laatste achiev (vampire tree vullen) ook nog hebben.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog niet naar de achievements gekeken. Volgens mij heb ik er vast wat gemist. Heb er maar 2 tot nu toe ...

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb ik tijdens het spelen ook niet gedaan. Is nooit leuk, en al helemaal niet bij zo een game. Ik had er zelf aan het einde 7, gewoon door zelf te exploren. Ik had er meer zelf kunnen halen, aangezien ik wel op de goede locaties was, maar net de verkeerde handeling deed. :p Ach ja.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, maar is met elke game zo. Eerst normaal spelen zoals je wilt en dan wel zien hoeveel je er nog moet en wilt.

Ik heb bijvoorbeeld de kutste achievement uit War in the North al binnen, maar kan me door die klote bugs echt nog niet zover krijgen de 100% te gaan halen. Verder vind ik het verhaal, gameplay en controls best aardig, maar niet voldoende nog. Er zitten ook stukken in die solo bijna niet te doen zijn als je de game mechanics niet kent of onder controle hebt op hogere standen.

En zo geld het eigenlijks voor elke titel/game. Constant afwegingen maken wat je wel en niet kunt en wilt. ;)

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Battlefield 3 uitgespeeld (singleplayer). Leuke singleplayer, had het niet zo verwacht.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat gevoel heb ik heel vaak bij deze game idd. Dan heb jij het twee keer uitgespeeld? Of chapter reloads ?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Via Chapter select ja. Maar daarna wel iets langer doorgegaan dan eigenlijk nodig was voor de achievements :p

edit: Vandaag overigens ook Spec Ops uitgespeeld, maar ja, die telt niet voor deze competitie.

9. Makkabeer

Leuk Bevonden:
    234
    +1. Skyrim uitgespeeld.

Totaal: +8

Uitgespeeld: 1. The Walking Dead 2. Far Cry 3: Blood Dragon 3. Tomb Raider 4. Bioshock: Infinite 5. Crysis 3 6. Black Ops 2 7. The Last of Us 8. Call of Juárez: Gunslinger 9. Tales of Vesperia 10. Bulletstorm 11. Rage 12. The Elder Scrolls V: Skyrim

Gekocht: 1. State of Decay 2. Call of Juárez: Gunslinger 3. The Last Of Us 4. Ni No Kuni

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Brothers uitgespeeld. +1.

Aardige game, niet meer dan dat. En echt veel te kort. En ik vind er weinig vernieuwends aan. En ook nog eens twee achievements geglitched. Maar heb ze toch niet allemaal, dus hoe cares. Geen zin via chapter select nogmaals te doen. ZO leuk vond ik het :)

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb de nieuwe Humble Bundle gekocht :p

En nog steeds geen game uitgespeeld :lol:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat je er niet veel aan vond. Ach, meningen enzo. :+

Welke achievements had je problemen mee? Heb zelf nergens last van gehad.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die van die mab die zich ophangt en dan dat muziekdoosje moet brengen. Die heb ik gedaan tijdens het spelen en nogmaals tijdens chapter select. Unlocked gewoon niet. Mede daarom geen zin meer voor de andere 4.

14. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Mag je alleen games die je koopt op je blacklog zetten of ook nog games die je hebt?

15. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    +1 Uncharted Golden Abyss uitgespeeld

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Games id je had op het moment van starten van deze competitie + de games die je daarna hebr gekocht/gekregen.

Ik heb Dead Rising 2 gratis gedownload. Telt die ook mee? Wilde hem wel eens proberen, totaal geen ambitie hem uit te spelen/echt te gaan spelen ...

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    gratis telt niet mee nee

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad.
    Wel jammer, aangezien de meeste games die ik de laatste tijd heb uitgespeeld gratis waren. :+

19. Makkabeer

Leuk Bevonden:
    234
    +1. Forza Horizon uitgespeeld.

Totaal: +9

Uitgespeeld: 1. The Walking Dead 2. Far Cry 3: Blood Dragon 3. Tomb Raider 4. Bioshock: Infinite 5. Crysis 3 6. Black Ops 2 7. The Last of Us 8. Call of Juárez: Gunslinger 9. Tales of Vesperia 10. Bulletstorm 11. Rage 12. The Elder Scrolls V: Skyrim 13. Forza Horizon

Gekocht: 1. State of Decay 2. Call of Juárez: Gunslinger 3. The Last Of Us 4. Ni No Kuni

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    NFS Hot Persuit uit de budgetbak gevist om met mijn neefje wat te gamen. ga ik vrij zeker nooit uitspelen. Verder The bureau: xcom declassified en Splintercell Blacklist aangeschaft.

Totaal -3 voor mij dus ...

Laatst bewerkt: 26 aug 2013

Deel Deze Pagina