Ik zal vanavond de raptr accounts onder de backloggery-accounts plaatsen. doe je ook mee aan de competitie Sen?
Ik heb ondertussen een PC-game aangewezen om als eerste uit te spelen & dat is Torchlight II. Waarschijnlijk een lange game, maar hij is wel erg tof. Is het trouwens geen idee om voor elke 100% uitgespeelde game (Alle achievements/trophies) +2 te krijgen?
mmm zal ook eens een backlog aanmaken. Als ik het goed begrijp tellen alle games die je nog niet uitgespeeld heb, ookal moet je nog maar het laatste level spelen ofzo? hier enkele die ik nog moet uitspelen: Max Payne 3 Dead Island Riptide Gears of War 3 Gears of war Judgement Fight Night God of War Ascension (PS Metro Last light Darksiders 2 Halo 4 Skyrim (PC) Crysis 3 Dishonored (PC) van de laatste 4 in dit rijtje moet ik echt alleen het laatste lvl nog
Inderdaad, uitspelen is uitspelen. Of je nog 99% van de game moet of alleen nog het laatste level. Als je het na het aanmaken van dit topic hebt uitgespeeld telt het mee. Ik log nu in en de eerste game die ik zie is Flatout. Dedicated. wtf Ik heb daar maar een handjevol achievements. Dragon's Dogma, die ik op 100% heb, is maar 'Experienced'. Pff. Jammer dat ie Guild Wars 2 niet kan tracken. edit: Experienced in Madden 07. lolwut.
Ik heb me ook aangemeld op die site, helaas moet ik met -4 beginnen, heb zondag en maandag 4 spellen gehaald.. Bezig met; - ACIII Gekocht; - Halo 4 - Bioshock infinite - Hitman Absolution - COD BO2 http://raptr.com/XboxFreak36/wall http://backloggery.com/XboxFreak36
Guild Wars 2 kan die wel tracken, je moet dan wel de client op je PC installeren. Dan houdt hij ook al je PC-games bij. Ik heb 293 uur in Guild Wars 2.
Ah, ok. Maar niet zoals WoW/Blizzard games. Mja, Arenanet is in dat opzicht sowieso niet erg community vriendelijk. Voor WoW zijn er tig sites, omdat Blizzard de mogelijkheid geeft om te tracken. GW2 is heel erg gesloten.
Oh, op die manier. Ja, dat klopt wel. Dat hij ook alle achievements meeneemt van GW2 etc. Dat is wel jammer idd.
Het is maar een indie gamepje, maar. Ik heb uitermate mijn best gedaan om het mee te laten tellen, ondanks dat het maar een simpel indie gamepje is! Spoiler Iedere trophy gehaald en alle levels op Gold gehaald. Heeft me even veel tijd gekost als de campaign van een willekeurige Call of Duty. +1 dus. Misschien? En jeej Krijg 2 shirts van WoW voor je avatar op de Xbox 360. Door een game te spelen wat niet WoW is. En wat niet te spelen is op de 360. Makes sense. Whatever, gratis shit is altijd goed.
Ook een raptr account aangemaakt (gakkie), maar een beetje gaar. Meer dan de helft van mijn games ziet die maar de helft van de achievements. Desktop app gerund, maar het blijft hetzelfde. En uiteraard staat aantal uren nog op 0 Ik vind TA toch fijner om mijn games te tracken (al tracked die geen uren)
Ja, gisteravond stond er bij mij volgens ook nog niet alles. Heeft even tijd nodig. Toen was ik nog nergens Elite etc.
http://raptr.com/Jorrie/about Bij mij ook het grootste gedeelte Shooter , daarnaast is het wat meer gevarieerd.
Je doet ook mee met de competitie dus? Backloggery werkt er overigens beter voor imo, maar hoeft niet.