Oh prima, maar dan moet ik er echt even goed voor zitten, durf eigenlijk niet eens te kijken wat mijn backlog is Maak wel even een Backloggery account aan.
Link dan gelijk hiernaartoe http://raptr.com/xDaz/games?sort_by=hours_played Dat is nogal wat inderdaad Jammer dat niet alle speeltijd van de PC en 360 is meegenomen, dan had het er even wat beter uitgezien.
Hey, netjes. Je games perfect 50/50 verdeeld tussen PC en Xbox. Bij mij staan er bij most played natuurlijk alleen nog maar PC games. http://raptr.com/DulleNL/games?sort_by=hours_played Guild Wars 2 zou bovenaan staan met gok ik 200/250 uur.
Hij wil maar niet scannen bij mij Ik mis ook aardig wat achievements, dus had ik die app gedownload. Vond ik uiteindelijk een tab waar stond : druk op rescan om alles te laden en nu hangt ie al 2 1/2 uur op scanning... Iemand die weet wat ik moet doen?
Ik moet even kijken wat de competitie nou inhoud. Ik ga vooral over 2 maanden heerlijk de tijd hebben voor backlogs weg werken. Tellen oudere games overigens ook? Ik wil nog heel wat Saturn games doen bijvoorbeeld.
Waar vind jij die rescan button in die desktop app? Bij mij klopt er geen reet van. Fav genre shooter
Onder de Dashboard tab, heb je een kleine icoontje. Dat is voor instellingen. Dan naar games en daar kan je rescannen. Hij staat echter nog steeds op scanning bij mij
Ja niet bepaald ideaal. Ach niet dat ik er wakker van lig verder, dus ik laat het maar zo edit: oh het is klaar ! kreeg net deze message: Your request to rescan your Xbox achievements has been completed. Any new items should now be on your Raptr profile. Achievement tracking is automatic, but if you find something missing, you can manually update on the identity settings page once every 12 hours. If this rescan does not resolve your issue, contact feedback@raptr.com edit 2: ennn het hielp om precies te zijn voor 0% :{
Was ik al bang voor. Hij staat bij mij nu ook te scannen. Als dat niet heeft gewerkt dan delete ik mijn account weer. Voegt dus niks toe ...
Die tellen ook mee. Games voor mobieltjes wat mij betreft niet, maar verder gewoon alle console games die je nog moet uitspelen. Iemand moet de rijen sluiten uiteraard een +1
Bijgewerkt tot en met post 113 Verder heb ik in de lijst even een onderscheid gemaakt tussen aantal gekocht en uitgespeeld
Uiteraard. Hoeveel heb je sinds de challenge gekocht (-1) en hoeveel heb je uitgespeeld (+1). Als iemand 15 spellen koopt en 17 uitspeelt komt ie op +2. Echter iemand die alleen 2 spellen uitspeelt en niks koopt komt ook uit op +2. Door de toevoeging krijg je meer inzicht in de opbouw van de score Dit kan vast ook in een mooie tabel, maar ik weet niet hoe dat hier werkt.
Nah, uitgespeeld is het verhaal hebben uitgespeeld. Achievements hebben verder niks met deze competitie te maken.
Zoals Dulle zegt: uitgespeeld is gewoon de story van een game uitspelen. MP doen we verder niks mee. Verder moet je toch je uitgespeelde game posten, als de consensus is 'niet uitgespeeld' dan telt ie gewoon niet mee voorbeeldje: 1 ep van The Walking Dead uitspelen telt niet mee Een stukje DLC uitspelen telt ook niet, maar die telt uiteraard ook niet als aankoop.