Ik dacht er nog wel goed langs te komen omdat ik die net voor het openen van het topic had besteld. Maar goed, het gaat om Persona 4 Arena (kan ieder moment binnenkomen) en Tearaway (oktober release). Kevf, doe ermee wat je wilt!
Er zit een story mode in, dus in die zin kun je het uitspelen. Ach, ik doe niet moeilijk, maak er dan maar 2 minnetjes van. Het is niet alsof ik anders zou hebben gewonnen.
Precies. Kevf, ik post hier dus wel tegen de tijd dat ik de game heb, kun je er dan een minnetje bij zetten.
Weer 2 games erbij (hey, don't judge, ze waren 1,99 en 1,69!) Rocket Riot. Kende ik nog van XBLA, en de trial was destijds wel leuk. Dus voor minder dan 2 piek? Sure! Heeft een campaign, dus kan meetellen? Deze is episodic, dus als ik het goed begrijp telt dit pas als ik alle episodes heb gekocht en uitgespeeld?
Ik zit nu al de hele tijd naar een nummer over bananen te luisteren Haha, wel heerlijke humor. En een Hollandsche game!
+2 voor mij, ik heb The King of Route 66 uitgespeeld voor de PS2. Dat was echt een spel uit de backlog. Verder ook nog Sonic Chaos op de Master System zojuist uitgespeeld. Waarschijnlijk later vandaag weer -1 als Super Metroid op de Wii U voor 30 cent uitkomt.
+1. Far Cry 3: Blood Dragon uitgespeeld. Geweldig. Vond je Far Cry 3 leuk en ben je geboren in the 80's? Laat hem niet liggen!
Vind ik altijd lastig te zeggen. Game houd het zelf niet echt bij geloof ik Als ik zou moeten gokken een uur of 10 of 8 op zn minst.