Whahahhahahahhagahhaahharrrrrrr, ja! Bijna goed! Misschien moet ik hem 60x60 maken... En voor pizza, that sucks big time! Ik zit vol medelijden(ja, ik ben serieus) Staat er ook niks op de planning voor daar? Je hebt nog ff.
dan trek je zelf toch ff een kabeltje. Gewoon de dicht bij woonende vinden met kabel en daar ff (stiekem) aftappen
Ja leuk als je sowieso in zo'n gat woont en dan 10 km verder op n kabeltje moet doortrekken, dan ben je al je snelheid kwijt man
voorlopig staat hiero ook niets in de planning. internet is hier ook pas... nog met een modem die je zelf aan moet slingeren en vervolgens een uur moet warm draaien. ik kan nl ook zelf kabel bedrijf beginne
Hmm, zeelandnet zuigt af en toe zo'n beetje (veel). Dus veel merk ik niet van de upload/download limit. (helaas)
Ja gewoon Versatel neemen man vete speed heb je dan eny way SDatelite is nep je upload gaat via de Telefoon en je download gaat via de Satelit weet jij wara om het zo snel is om dat er heel wijnig mensen satlite internet hebben ok je nerkt er niks van als er zo een 1 milljart bij koimt maar toch het kan zijn dat je dan onder de download limet gaa downloaden any way ik doe ook me
Best wel jammer, met mijn DC kon ik gewoon met 56k het internet op. Nu moet ik eerst weer een manier vinden om straks online te komen. Kan die xbox trouwens gewoon via een proxy? Of anders gerouteerd het internet op?
ja kan nu via TCP/IP tunneling voor LAN games zoals halo en tony hawk. maar of je dan het online xbox netwerk opkan end van het jaar weet ik niet
ok weet je wete als iederen een pal xbox heeft weet ik een prog waar mee je dan online kan het heet xbox connector ! ik zal je het laaten zien http://www.xboxconnector.com/ het volgende wat je dan kan doen is op my server kommen heb tenslooten het snelste upload en we ku7nnnen tony hawk3 speellen of halo kijk als julie daar me eens zijn doe ik dat wel ok dan kunnnen we die clang starten