1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Crewleden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SILVER_bullit, 31 mei 2004.

1. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een meesterlijke onzin. :D

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    True _O_

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    !! Ik wil een Ik-vereer-Gerben-Smilie! Tof :)

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als Mirik er pas later bij is gekomen, hoe kan het dan dat hij de baas is geworden?

En verdienen jullie nou echt allemaal wat hiermee?

5. dinero

dinero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kon die tekst niet wat beknopter qua stoned geleuter?
    hij verdient een prijs voor de meest inhoudsloze en foutste woordkeuze ooit.

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Jij en welke knokploeg?

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Pick me, pick me, pick me!

Not :{

btw, Gerben: _O_

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Haha dank je :cool:

9. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Mirik de hoofdredacteur:)

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Satire van de werkelijkheid, ofwel 'grap'. :)

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Barman? Ik? :eek:

Meesterlijk geschreven Gerben! Ik mis jullie! _O_

1 persoon vindt dit leuk.
  12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ex-moderators hoeven toch niet? ;)

13. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat nadat deze 92e post er nog maar 1 verhaaltje te lezen is. Niemand van de crew zin om iets te schrijven?

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nouja ik weet niet of je Gerbens verhaaltje gelezen hebt maar dat vat toch wel heel veel samen...

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het is alleen jammer dat zelfs Gerben mij vergeten is :'-(

16. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Jah, inderdaad. Wie vergeet Fardo nou _0/ haha!

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    1. Naam: Mirik!
    2. Nickname: Kobold of BAAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    3. Favoriete Xbox-game: Halo en uhm, Deathrow is nog steeds meesterlijk. Ik heb besloten dat Return to Castle Wolfenstein ook echt heel goed is. Beyond Good and Evil is ook te goed gewoon. Pff, veel meer nog. Project Gotham Racing 2 als racer. Sudeki als role-playing game is ook meesterlijk. MechAssault, steel Battalion, GTA: double pack enzo.
    4. Favoriete Xbox Live-game: Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Project Gotham Racing 2, Wolfenstein is ook goed nog steeds.
    5. Wat doe je in je vrije tijd? Films kijken, tv kijken, lezen, klagen over de warmte, smelten, etc. Soms hangen met buddies ofzo, geinen. 'Bazen'.
    6. Hoe zie je jezelf over 10 jaar (het leven na XBW.nl)? Nog steeds bij XBW, maar dat is dan 100000000 x zo groot met al mijn stoutste plannetjes voor de site meer dan werkelijkheid. Verder ben ik dan minister president, NEE, OPPERGOD van een nieuwe wereldorde, waarin vrede en respect centraal staan en de hele bevolking bestaat uit klonen van Jennifer Live Hewit( en andere mooie vrouwen). En ik natuurlijk.
    7. Hoe ben je bij XBW.nl gekomen? Google.nl denk ik! Of een andere search site. Weenie zeker, en toen ging ik op 't forum posten.
    8. Wat doe je voor opleiding/werk? Werk aan XBW, that's my job. Iemand moet 't zaakie runnen!
    9. Wat is je favoriete muziek? Pff, vind 't meeste leuk, luister niet zo veel muziek. Af en toe 60's 70's muziek, soms iets anders, soms moderner. Of soundtracks soms, of niks vooral. Stilte. Hier hoor ik vaak de kerk klok en vogeltjes fluiten de hele dag. Best relaxend.
    10. Wat is je favoriete vakantieland? Ergens waar het niet zo warm is in de zomer!!!!!!!!!!!!!!!!!! Canada ofzo, of uhm, anyways ergens waar 't niet zo 'nat' warm is, misschien rusland!
    11. Wat is je favoriete eten en drinken? Uhm, peren zijn lekker, en water ook! Of pizza en dubbeldrank! Of uhm, saladeprut, of uhm lasagna. Of chocolade, ook lekker. Snoepies, of ook kaas en misschien soms cassis. Oja en gebakken aardappelen met kipschnitzel ofzo! Ook lekker, en gebakken champignons. Uhm, ook aanleng-limonade is lekker. Hamburgers soms ook erg lekker!!! Met kaas en mosterd en mayonaise en zo.

Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  18. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    That's what I'm talkin' about! Jongens, zo kan het dus ook. Alletwee de verhalen verschillend maar wel allbei leuk! _0/

19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    We zijn je niet vergeten Fardo, was dat maar zo ;)

- En zo leer je meteen Mirik kennen :)

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Je bedoelt waterlimonade? :+ Mirik's pizza's zijn de lekkerste van de wereld, iedereen moet een keer bij Mirik langsgaan om waterlimonade met pizza te eten!! :cool:

Deel Deze Pagina