1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Crewleden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SILVER_bullit, 31 mei 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja Mike ook :'-(

2. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    ik wil anders ook wel een verhaaltje over mezelf schrijven, anders schiet t nie op natuurlijk 8)

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, leg dan gelijk even uit wanneer je voor de darkside hebt gekozen en wat je gaat stemmen morgen?

4. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ehm, nee. Crew only in deze thread;)

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Loser! _0/

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    @kobold is xbw een fulltime baanvoor jouw?zoja hebben jullie een kantoor of doe je dat allemaal thuis.Kun je een beetje meer over het werk vertellen ik kan me namelijk niet voorstellen(no offence)dat je 36/40 uur in de week aan een site kunt werken(behalve aan die van de grote bedrijven)

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    1. Naam:
    Jordi
    2. Nickname:
    Hordo, dankzij Mirik die Jordo altijd verkeerd schreef :+
    3. Favoriete Xbox-game:
    Metal Arms is geweldig, Deathrow ook, Halo natuurlijk, The Suffering is zeker heel erg bruut, en de Rallisport serie waardeer ik ook heel erg.
    4. Favoriete Xbox Live-game:
    Amped 2 heeft een hele goede Live mode vind ik, jammer dat niemand het vaak wil spelen. Verder Splinter Cell: Pandora Tomorrow en Mechassault.
    5. Wat doe je in je vrije tijd?
    XBW, beetje gamen, broodjes eten, soms bios en helaas twee dagen per week werken.
    6. Hoe zie je jezelf over 10 jaar (het leven na XBW.nl)?
    Geen idee, hopelijk gelukkig maarja dat zie ik dan wel weer.
    7. Hoe ben je bij XBW.nl gekomen?
    Wouter zat overal te spammen toen XBW naar versie 2 ging. Ik was toen al opzoek naar Xbox websites en had me al voor een aantal mislukkingen opgegeven maar toen ik wouters spam zag en klikte kwam ik ineens bij de beste en leukste Xbox site uit. Je kon toen solliciteren dus dat heb ik gedaan, met wat slijmen bij Wouter over ICQ ben ik er toen bij gekomen.
    8. Wat doe je voor opleiding/werk?
    Ik deed Information Engineering in Almere maar ben daarmee gestopt omdat er echt niks aan was. Nu ben ik aan het kijken wat ik verder wil doen, erg lastig maar ik twijfel te erg om nu snel een beslissing te kunnen nemen. Maarja het zal toch moeten gebeuren.
    9. Wat is je favoriete muziek?
    Beetje van alles, als het maar lekker ritme heeft. Momenteel luister ik Linkin Park, Basement Jaxx en wat andere meuk.
    10. Wat is je favoriete vakantieland?
    Amerika is heel vet, denk dat dat vanaf nu me favoriete vakantieland is. Alles groter dan hier daar hou ik wel van. Anders Australië alhoewel ik daar nog nooit geweest ben. Ben tot nu toe alleen in Frankrijk, Spanje en Duitsland geweest, maar dat vind ik niet zoveel soeps.
    11. Wat is je favoriete eten en drinken?
    Pizza a'la Mirik, Bami, Macaroni, Lasagna, Taco's en Wraps. Ik vind alles wel lekker eigenlijk maarja :)

8. privaterayen

privaterayen Guest

ei baas van xbw heet je echt mirik of is dat een grapje? mirik-->boy of girl?

9. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    1. Naam:
    Jorrit Schippers
    2. Nickname:
    Spleasure. Geen idee hoe ik erbij kwam, maar die naam was toen ik 'm aannam nog niet gebruikt op Clanbase. Ik merk wel dat ik steeds van gewoon Jorrit gebruik.
    3. Favoriete Xbox-game:
    Ik heb wel een Xbox, maar ik speel er bijna nooit op. Hij staat namelijk bij mijn ouders, omdat mijn broertje en ik 'm beide gekocht hebben, en hij er wel veel op speelt. Ik heb wel erg genoten van Halo, en ik kijk uit naar versie twee.
    Ik heb geen Live!, zie ook de vorige vraag. Ik speel vooral online games via de PC, en dan met name Battlefield 1942 en af en toe Battlefield Vietnam. Vroeger heb ik online en in clanverband Quake 2 en Counter-Strike gespeeld, totdat de CS scene vervuild raakte met kleine kinderen.
    Naast mijn studie Telematica, die veel tijd inneemt, programmeer ik naast aan Xboxworld, ook aan Gameparty, waarvoor ik onder andere een Inschrijfsysteem gemaakt heb. Weten jullie ook waarom ik al die verkeerd geposte lanparty threads sluit met de mededeling dat je maar op GPN moet gaan kijken :p. Daarnaast doe ik wat voorbereidingen voor de komende Codemasters Campzone en ga ik ongeveer een keer per maand naar lanparties (de volgende zal Drome worden, dus als je verder geïnteresseerd mocht zijn :p.
    Ik hoop dat Xboxworld dan naar iets groters is gegroeid, er zijn plannen om uit te breiden namelijk. Ik zou daarom niet willen zeggen "na XBW.nl", want ik zie niet in waarom we ermee zouden moeten stoppen.
    Vroeger zat ik altijd in de nieuwsgroepen te lezen, en toen las ik een post van WouteR:
    Ik was toen al een tijdje bezig met PHP en wilde mijn kunsten wel eens op een grotere site loslaten. Aldus geschiede
    Ik studeer Telematica aan de Universiteit Twente. Ik zit in het eerste jaar en ik heb alle vakken tot nu toe gehaald.
    Ik ben een tranceliefhebber en ik luister tijdens het coden meestal naar Digitally Imported Radio. Rammstein oid gaat er ook best in.
    Ik ben in de vijfde van het Gymnasium naar Griekenland geweest en dat vond ik een erg geslaagde vakantie.
    Pizza á la Mirik natuurlijk :p

10. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Wow_0/

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Tja.. dan kan ik nu ook niet meer uitblijven he :x

1. Naam:
    Erwin Vogelaar
    2. Nickname:
    Shriko, toen ik een nickname ging verzinnen was ik helemaal weg van het spel Sacrifice. In dat spel kon je met een unit 'Shrike' spelen. Een e wordt een o en Shriko was geboren.
    3. Favoriete Xbox-game:
    Ik denk dat bij mij nog steeds Halo op de eerste plaats staat. Dit ook omdat ik Ninja Gaiden en Otogi nog steeds niet gespeeld heb :eek:. Maar ik heb heerlijk genoten van Halo en kan niet wachten op deeltje twee. (en Fable, Sudeki, Jade Empire enz :9)
    Een vrij ondergewaardeerde game, namelijk Jedi Academy. Online was het een geweldige ervaring om al je lightsaber skills te showen. Want als je een tijdje gespeeld had kon je moves die anderen niet konden, dus die kijken hun ogen uit. Daarnaast zijn de Force krachten erg goed uitgewerkt en je hebt toch een gevoel van vrijheid als je over het veld springt en vijanden afgronden in duwt of bij de keel grijpen en ergens heensmijt. Heerlijk!
    Ik ben met de kerst gestopt met mijn studie Mediatechnologie en op dit moment werk ik elke dag bij de Bank Giro Centrale. Dit is dus 4 uur achter elkaar op je snelst typen omringt door roddelende huismoeders. Erg gezellig! In september hoop ik te kunnen beginnen aan een nieuwe studie, namelijk Journalistiek. Daarnaast kijk ik veel films, speel ik veel games en luister ik graag muziek.
    Ik zou het echt niet weten, ik hoop sowieso verder te gaan met wat ik nu hier bij Xboxworld doe, of dat over 10 jaar nog steeds hier is, of ergens anders heb ik geen idee van. Ik hoop dan langzamerhand afgestudeert te zijn O-) en een lieve vrouw aan mn zijde te hebben, maar dat zien we over 10 wel weer, we leven vandaag :)
    Ik had mij geregistreerd op het forum, omdat dit de grootste Xbox site van de benelux was en ik net een Xbox aangeschaft had. Op een gegeven moment zochten ze een X-bazar mod en vanuit daar ben ik naar boven geklommen tot crew.
    Zie 5 :+
    Met trance/R&B enz moet je bij mij niet aankomen. Maar bands als Flogging Molly, Evanescence, Nightwish, Nelly Furtado, Starsailor, Muse, Belle & Sebastian, Keane, Counting Crows, Coldplay, Radiohead enz. vind ik geweldig.
    Ik ben niet ver geweest, omdat ik altijd nog met die boring vakanties met mn ouders ben meegeweest, maar nu een aantal jaar niet meer en ga ik dus niet meer op vakantie. Best zonde.. maar wel goedkoop.
    Lasagne met een lekker biertje :9

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Vet! Waar zit die opleiding?? :+

En als ik bij je ben wil ik weer Shrisagne hebben, met een biertje! ;) Op naar de concerten!

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die intest gaat 'ie niet halen ;).

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ugh.. een typo op de vroege middag kan best O-)

15. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    No Mirik Pizza? +)

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ik ben eiglijk ook heel benieuwd naar de leeftijden.
    schat allemaal tussen de 18 en 25...

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    pejannl is volgens mij tegen de 40 ofzo

18. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Inplaats van dat jullie hun Profieltjes even sjekken ;)

Leeftijd
    47

Staat i°n Pjenaablabla... z´n proefiel! *)

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    volgens mij staat dat er niet in...
    pejannl is ouder ja, hij zei in een post dat ie 11 jaar ervaring met netwerkiets had gehad...dus dan issie zeker 35. en ex-crew Fardo is ook 30 ofzo

20. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Zoek dan ff naar gebruiker, en vervolgens profiel... w8 k doe t wel!

Deel Deze Pagina