Tja.. dan kan ik nu ook niet meer uitblijven he
1. Naam:
Erwin Vogelaar
2. Nickname:
Shriko, toen ik een nickname ging verzinnen was ik helemaal weg van het spel Sacrifice. In dat spel kon je met een unit 'Shrike' spelen. Een e wordt een o en Shriko was geboren.
3. Favoriete Xbox-game:
Ik denk dat bij mij nog steeds Halo op de eerste plaats staat. Dit ook omdat ik Ninja Gaiden en Otogi nog steeds niet gespeeld heb
. Maar ik heb heerlijk genoten van Halo en kan niet wachten op deeltje twee. (en Fable, Sudeki, Jade Empire enz
)
4. Favoriete Xbox Live-game:
Een vrij ondergewaardeerde game, namelijk Jedi Academy. Online was het een geweldige ervaring om al je lightsaber skills te showen. Want als je een tijdje gespeeld had kon je moves die anderen niet konden, dus die kijken hun ogen uit. Daarnaast zijn de Force krachten erg goed uitgewerkt en je hebt toch een gevoel van vrijheid als je over het veld springt en vijanden afgronden in duwt of bij de keel grijpen en ergens heensmijt. Heerlijk!
5. Wat doe je in je vrije tijd?
Ik ben met de kerst gestopt met mijn studie Mediatechnologie en op dit moment werk ik elke dag bij de Bank Giro Centrale. Dit is dus 4 uur achter elkaar op je snelst typen omringt door roddelende huismoeders. Erg gezellig! In september hoop ik te kunnen beginnen aan een nieuwe studie, namelijk Journalistiek. Daarnaast kijk ik veel films, speel ik veel games en luister ik graag muziek.
6. Hoe zie je jezelf over 10 jaar (het leven na XBW.nl)?
Ik zou het echt niet weten, ik hoop sowieso verder te gaan met wat ik nu hier bij Xboxworld doe, of dat over 10 jaar nog steeds hier is, of ergens anders heb ik geen idee van. Ik hoop dan langzamerhand afgestudeert te zijn
en een lieve vrouw aan mn zijde te hebben, maar dat zien we over 10 wel weer, we leven vandaag
7. Hoe ben je bij XBW.nl gekomen?
Ik had mij geregistreerd op het forum, omdat dit de grootste Xbox site van de benelux was en ik net een Xbox aangeschaft had. Op een gegeven moment zochten ze een X-bazar mod en vanuit daar ben ik naar boven geklommen tot crew.
8. Wat doe je voor opleiding/werk?
Zie 5
9. Wat is je favoriete muziek?
Met trance/R&B enz moet je bij mij niet aankomen. Maar bands als Flogging Molly, Evanescence, Nightwish, Nelly Furtado, Starsailor, Muse, Belle & Sebastian, Keane, Counting Crows, Coldplay, Radiohead enz. vind ik geweldig.
10. Wat is je favoriete vakantieland?
Ik ben niet ver geweest, omdat ik altijd nog met die boring vakanties met mn ouders ben meegeweest, maar nu een aantal jaar niet meer en ga ik dus niet meer op vakantie. Best zonde.. maar wel goedkoop.
11. Wat is je favoriete eten en drinken?
Lasagne met een lekker biertje
Klik om te vergroten...