1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Crewleden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SILVER_bullit, 31 mei 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek: nog lang niet hoor ... is bang voor de 30 .... ik ben gelukkig nog een twintiger ... helaas kan ik dat volgend jaar niet meer zeggen :'-(

2. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben 18 :p Kwam bij XBW toen ik 16 was ofzo

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    @ Fardo: bijna goed:p...30 lijkt me niet eens erg...50 lijkt me erg, dan weet je echt dat je al dik over de helft bent

@jorrit: had ik het toch goed...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe das waar :+ .... Ik heb wel mijn eerste mid life crisis al gehad ... toen ik _0/ naar xbw ...

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ja...laat me raden, toen kwam je vriendin (nu vrouw toch?) langs en had je minder tijd en andere dingen aan je hoofd en toen moest je stoppen...zonde
    maar is mod-zijn zoveel werk op een live & networking forum?

edit: zie nu je blog; wat een toeval dak nu een YACHT shirt aanheb...:cool:8)

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Hehehe werk je voor Yacht cool ... pm me ff ...

Mjah het niet meer mod zijn heeft een ander verhaal ... laat ik zeggen dat het meer komt door mijn slotjes politiek en mijn actieviteiten bij xboxarena... op een gegeven moment namen we vriendschappelijk afscheid... dat wilt nog niet zeggen dat ik niet meer op het forum kom... :+

// hmmm ... intelligent point for Fardo ... ik weet nu waarom je zo vaak op het live en networking forum te zien bent :+

Laatst bewerkt: 18 jun 2004

Deel Deze Pagina