1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Forza Motorsport 2 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gangsterdwerg, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Pff ik post mijn tijd ook maar eens, maar zie dat het maar de 20ste is, das dan weer jammer.

    58.822 Manual alle ander assists aan, behalve die lijn dan..
     
  2. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, heb overigens mijn tijd verbeterd maar ben het vergeten te melden, bij deze dan maar.

    00:56.788 gereden in Ford GT
    Manual
    Geen Assists
     
  3. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste tijd 57.846
    Corvette, stuur, ABS, manual.

    Rijden jullie eigenlijk met stuur of controller? Want een 56.xxx is voor mij (nog) niet haalbaar.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat verschilt nogal bij mij. Aangezien ik nog steeds niet super gewend ben aan de trigger en het knuppeltje rijd ik soms over de buitenste curbs en soms straks langs de binnenkant zodat je meteen aan de goede kant rijdt voor de volgende bocht (die lange chicane naar links).
     
  5. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg me eigenlijk af of de snelste tijden ook gebruik maken van draften? Aangezien je de ai al na 1 a 2 bochten voorbij bent kan ik me het haast niet voorstellen maargoed:)
    Hoe doen jullie het trouwens in de eerste ronde, mijn snelste tijd is 1:01.7xx schrok er zo van dat ik de twee overgebleven rondjes verneukte:+ . Maar het is me nog niet weer gelukt in ieder geval.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    1.05.028 c klasse 0.57.706 a klasse 0.56.889 r klasse .

    zelf schakelen .
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  7. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn Baggere ronde tijden tot nu toe in de A klasse:
    vrees dat ik er niet heel veel meer afkrijg :+

    Manual
    braking only : line
    Settings on

    Chervolet Z06
    1.09.343

    Ferrari F430
    1.06.088

    moet maar is wat meer gaan oefenen anders zal ik de hoogste ding niet halen
     
  8. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    00:58:235 met de Ford GT, ABS aan en zelf schakelen. Het wordt iig steeds beter.:+

    Edit:
    Inmiddels 00:58:135 :)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  9. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Is onze topicstarter al gesignaleerd want de tijden-tabel loopt al bijna 2 dagen achter...
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Is zelfschakelen echt zo makkelijk als ik de rondetijden zie, of is het echt nog ff flink oefenen?
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    52.00 R2 Klasse, die Nissan.
    58.200 A klasse, Corvette.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    licht eraan, als je altijd bij alle race games zelf schkelt is t niet zo moeilijk,
    maar als je voor het eerst zelf gaat schakelen en dan ook nog eens met een sim-racer, dan kan het gebeuren dat er wat cilindertjes gaan klagen

    oftewel boem
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je hier met de demo even leert schakelen, heb je het zo onder de knie! Kost je misschien een rondje of 5 :) Als je in de volledige game moet beginnen, met full-damage, dan kan je het bovenstaande probleem krijgen/verwachten.
     
  14. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste paar keer is het ff wennen en vergeet je af en toe te schakelen. Daarna gaat het bijna automatisch. Voor dit weekend reed ik altijd automatisch, maar vanaf nu doe ik zelf schakelen. Het is ook veel meer fun. :)
     
  15. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn mooie ronde (rond) tijden.

    [​IMG]
    0:56.xxx mogelijk
    En deze vond ik ook wel een beetje strak:

    [​IMG]

    MT, ABS. (both)
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja, soms schakel ik te vroeg terug en hoor ik ineens een vlieg naast me hoofd 8) njiiiiing. Nja, ging wel goed vond ik. Allemaal beetje rond 1minuut+, sommige wel 1.30+ omdat er een Mercedes in de weg zat 8)
     
  17. Ik verwacht binnen nu en een aantal dagen een thread te hebben in het online gaming/toernooien subforum. Als het goed is hebben we dan 7 'moderators', in alfabetische volgorde: Gangsterdwerg, Geertbargeman, Insane/Erret, JeePee NL, Meneer Stefan, Metal Mark en SVS. De tijden zullen vaker bijgewerkt kunnen worden en we kunnen er een brede competitie van maken, die veel verschillende vlakken van Forza 2 raakt. Denk aan tijdrijden met verschillende typen autos, verplichte/verboden assists enzovoort. Maar ook aan online toernooitjes waarin het niet gaat om tijden maar om racen zijn mogelij. Forza ondersteunt namelijk toernooien en dit biedt natuurlijk geweldige mogelijkheden op het gebied van onze competitie :cool:.

    DE HUIDIGE CHALLENGE IS HIERBIJ GESLOTEN, de top 5 krijgt een plekje in de startpost. Zodra we een nieuwe thread hebben komt er een nieuwe challenge, waarschijnlijk R2 klasse.

    Een paar daagjes geduld dus!
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0

    Juist. Challenge is gesloten, omdat het amper nog te doen was om de grote hoeveelheid tijden in mijn eentje bij te werken.

    Felicitaties aan Meneer Stefan met het behalen van de overwinning op de allereerste challenge van de XBW Forza Motorsport 2 Competitie!

    Felicitaties gaan uiteraard ook uit naar de nummers 2 tot en met 5: respectievelijk SVS, IBuysers, ikzelf en Doelie. Over een aantal dagen zal er een nieuwe, betere thread zijn waarin de tijden sneller geupdate worden (hopelijk :cool:) en waar leuke, uitdagende challenges voor iedereen zullen zijn. Tot die tijd: Game on!
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou ja, net een nieuwe tijd gereden in de R2-klasse, alvast voor de nieuwe thread *)

    Maserati MC12

    0:50.715

    Manual, alleen ABS aan, rest uit. Kan nog wel een hap af maar heb moeite om een perfect rondje te rijden.
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Oh, dan doe ik het nog best wel goed in die MC12, voor een 53:862, alles uit. En aangezien ik niet zo sim-rijder ben en meer een "ikgebruikeenandereautoalsvangrail" rijder..mwah 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina