1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Forza Motorsport 2 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gangsterdwerg, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    1:06.007 voor mij met de M3. Kan beter :)
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Waar haal je de winst mee op dat circuit eigenlijk? Welke bocht is het belangrijkste om goed te nemen?
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind die laatste 2 bochten zo lastig,vooral de laatste: Je komt dan met gangetje aan zette +/- 200 met een tijd van 40 seconden,dus redelijk snel gedaan,maar die bocht is zo hatelijk dat je hem amper strak kunt nemen of ligt dat aan mij?

    Om nog ontopic te blijven:

    1 A38(a class) Ford GT, TIJD: 58: 966 Assists:Allemaal natuurlijk,ben nog proefkonijn :+
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Welke class rijd je? A?

    Kan iemand misschien een rijtje maken voor de C klasse met welke snelheid je bij welke bocht het best kunt rijden? :thumbs:
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik rij bij iedere bocht tussen de 95 en 110(soms 120 in),maar jij wilt voor de C klasse. Zal even voor je racen,ik ben niet de beste maar ga gewoon kijken met welke snelheden je een bocht kunt maken.Ik ga met de Sabaru rijden,waarom: Vierwielaandrijving is nog altijd sneller als 2 wiel.Met de Lexus, waarom:Heb redelijke goede stats ten opzichte van de andere.

    LEXUS:Ik reed met rondetijd van 1:05:06,en ging door elke bocht met een gangetje van 115-120,behalve de U bocht,die deed ik met 95 gemiddeld!

    SABARU: Duidelijk sneller! Bij de u bocht ging ik :met 98 er door heen 2de bocht 110 ,3rde bocht 118, 4rde 117 ,5de 119, 6de, 155, en de laatste met 105. Reed hierbij in de derde ronde met een tijd van 1 minuut en 1 seconden,wat toch wel beter presterde al bij de Lexus.
    Trouwens niet vergeten! Dit alles was in de 3rde ronde,dus dan zijn je banden goed opgewarmt en kan je je grenzen steeds verder verlegen.

    En nu ga ik douche!
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  6. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een 52:858 gereden met de Saleen S7R:emo:
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Is dat zo ja? Als je banden warm zijn dat je meer grip hebt in Forza 2? Was het trouwens met veel piepende banden of niet?
     
  8. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 59.400 gereden met de ZO6 (a-klasse), alleen ABS aan.
     
  9. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt gedeeltelijk aan jou. De bocht is niet alleen scherper aan het eind (dus net voor het rechte stuk) maar het hele aansnijden gebeurt op een weg die naar beneden helt.

    Fysich gezien wordt de achterkant van de auto dus lichter zodra je remt op dit stuk waardoor je meer gewicht op de voorkant krijgt. Dit houdt per direct in dat je last krijgt van onderstuur en dus de bocht vaak kan verklooien.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ehrm, als er meer gewicht op je voorkant komt krijg je last van OVERstuur ;) Meer gewicht aan de voorkant staat namelijk synoniem aan meer grip aan de voorkant en minder grip aan de achterkant. En een onstabiele achterkant betekend veelal overstuur.

    Overigens heb je in een bocht naar beneden inderdaad wel vaak onderstuur. Dit omdat de weg onder de voorwielen vandaan wordt getrokken en de voorkant dus grip verliest. Hierdoor wil je auto niets anders dan rechtdoor en gaat hij de bocht dus niet om. Maar als je achterkant ook maar eventjes uitbreekt in een bocht naar beneden wordt de onderstuur direct omgezet in een enorme hoeveelheid overstuur, en je zult jezelf weer gauw achterstevoren op de baan terug vinden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2007
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    @MAX3400 * JeePee: Wat kan ik dan het beste doen om die bocht te nemen,minder hard rijden en niet te veel remmen waardoor de auto in evenwicht blijft? En hoe kan je piepende banden voorkomen,want lijkt mij dat je dan snelheid verliest of is dat niet zo?

    Ik ga trouwens is met een Mercedes SLR rijden,want daar zie je niemand mee:9...genoeg mee gereden,wat een k*t auto!
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  12. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds tijden weer een race game gespeeld en nu bijna weer verslaafd aan het genre door de demo:p.

    Beste tijd tot nu toe:
    00.58.130
    Ford GT
    Race line uit, manual, rest aan
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat lijkt mij wel,de game is zo realistisch dat het wel zo is,was trouwens ook in FM1. ik heb best wel met piepende bandjes gereden jah 8),maar als je met 100 al klein stukje naar rechts stuurt gaat hij al piepen.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou, ben nog niet erg gewend aan de besturing en m'n tijd is tot nu toe dan ook weinig indrukwekkend. Kan nog een heleboel af:

    Corvette Z06

    0:59.448

    Alles uit behalve ABS en automatisch geschakeld.

    Schakelen met de hand gaat nog niet van een leien dakje. Ik vind dat gekloot met die triggers en die knoppen om te schakelen maar vervelend. Heb 't liever andersom zoals in Gran Turismo. Ik kan ook gewoon geen constante rondetijden rijden met die trigger en dat knuppeltje. Er is geen vastigheid in te krijgen =(

    Ik vind de Ferrari overigens het leukste om mee te scheuren. De rest vind ik allemaal maar tam klinken (op de Gallardo na) en heb ik amper gevoel mee. Vind het ook vervelend dat als je de camera op de motorkap gebruikt je amper kan horen hoe ver je toeren zitten... Je hoort bijna niks.

    Heb 't nu enkel over de A-klasse trouwens.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  15. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Porsche 911 turbo
    1:02:111
    Green line + ABS , rest uit
    Manual

    Trouwens een vraagje, hoe komt je het snelste weg in het begin door als het ''stoplicht'' nog op rood staat:
    A- het max toeren zonder dat hij de motor opblaast zegmaar
    B- gewoon volg gas (lijkt me niet dan spin je toch volledig)
    C- Als het groen is pas gas geven (meteen vol of rustig)

    ik doe altijd A maar misschien heeft iemand een goeie tip ?
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  16. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet nodig, de meeste toppers zoals Stefan en Insane/Erret zijn gewoon te vertrouwen. Die kerel met 56.2 mag even een foto posten want daar geloof ik niks van. Ook bij Ibuysers heb ik mijn twijfels maar dat komt omdat ik hem niet ken, dus misschien ongegrond. (No offense dude;))
     
  17. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gelooft mij toch wel?;)

    56.759, alleen ABS, manual.

    edit: Z06 btw, :cool:
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, foto please 8)

    trouwens ik upload morgen die tijden wel, heb nu te veel bier op.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    57.231 met de corvette :) ABS+manual
     
  20. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik rij maar 1:01:... met de ford gt en abs, traction control en stability dinges. Voeg mij atm nog maar niet toe, want ik denk dat ik mijn tijden nog wel kan verbeteren. Ik speel de demo nu voor het eerst onder het genot van bier :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina