Jullie zijn langer lid dan dat ik ben en jullie hebben nu pas door dat Dulle een Emma-obsessie heeft?! Zijn jullie blind?
Een obsessie, zijn jullie serieus? Ik heb net zo min een obsessie met Emma dan iemand anders die een avatar heeft van een dame. Ik heb het eigenlijk nooit over haar (het zijn altijd anderen die erover beginnen) en de enige plek waar ik gifjes post is in deze Game of the XXX topics. Op het moment dat je bv. commentaar/reacties krijgt als je geen avatar meer hebt van haar, dan wordt de link tussen mij en haar me opgelegd. Ik ben daar op een gegeven moment in meegegaan door in dit topic gifjes van haar te posten (of heel soms in andere topics als reactie gifjes). Ergens in meegaan is gemakkelijker dan iedere keer posts als deze te moeten tikken. Was ook wel leuk (dacht ik) om steeds in hetzelfde 'thema' te posten. Sure, ik vind haar een mooie dame, maar een obsessie slaat nergens op. Jullie nemen dit gedoe met Emma een stuk serieuzer dan ik het doe en dan ik dacht dat jullie deden.
Ach, ik weet niet meer wie het wel/niet als grapje bedoeld. Van jou kon ik het nog wel raden, maar er zijn er hoe dan ook die het niet als grapje bedoelen. Dan vind ik zo een, ehm... 'beschuldiging' jammer. (en ook nog eens offtopic trouwens ) Als men het zo erg vind zal ik wel geen gifjes meer posten. Misschien ook maar van avatar veranderen? Is wel heel obsessief van me dat ik haar als avatar heb. En dat al een paar jaar lang. How about terug ontopic en verder met het stemmen voor de awards? Nee?
Laat ik ook eens stemmen: Top 10 Xbox 360 Games 1. TES: Oblivion 2. Pro Evolution Soccer 2011 3. Bioshock 1 4. Assassin's Creed 1 5. TES: Skyrim 6. Forza Motorsport 2 7. NBA 2k11 8. Call of Duty: Modern Warfare 9. Stranglehold 10. Skate 3 Top 10 Xbox Live Arcade Games 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Top 10 Non-Xbox Games 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Dulle fapt zich lens op Emma, fo sho. Anyway, deze competitie heeft natuurlijk 0 waarde als ik niet meedoe. Dus hierbij, mijn top 10. X360 only. Top 10 Xbox 360 Games 1. Assassin's Creed: Brotherhood 2. Mass Effect 2 3. Mass Effect 3 4. Halo 3 5. TES IV: Oblivion 6. GTA IV 7. Alan Wake 8. Kameo: Elements of Power 9. Crysis 2 10. Splinter Cell: Conviction
Ik heb vooral gekeken naar wat ik toen van de game vond op dat moment. Oblivion had gewoon meer impact dan Skyrim. Net als Assassins Creed 1 ook wel de minste game is in de serie puur gekeken naar kwaliteit. Maar toen was het nieuw en vond ik het echt fucking vet
Het is toch niet zo vreemd dat de leukere/betere game wordt verkozen boven de slechtere sequel? Dit zijn gewoon mensen met smaak.
Ik heb in 2006 Oblivion grijs gespeeld. Het was een van mn eerste games. Vond het fantastisch. Heb Skyrim ook gehad, maar 10 uurtjes gespeeld. Het kon me totaal niet meer boeien. Verschrikkelijk saaie gameplay.
En een saaie wereld. Wat saaiere gameplay kan ik (soms) nog wel negeren als de wereld waar je in rond dartelt leuk, mooi, interessant is. Maar dat is het niet. Zelfde probleem wat ik met Fallout 3 had eigenlijk. Ik kan niet tegen grijs.
Ik had hetzelfde bij Fallout die game vond ik geen reet aan door de saaie omgeving, Skyrim is op sommige plekken ook saai maar toch niet overal? rond de stad Riften, Solitude en Falkreath is de omgeving toch prachtig En de dungeons (waar je heel vaak kom in TES games) zijn echt veel en veel beter uitgewerkt en mooier. En ja de gameplay.. Daar heb iedereen ze eigen mening over.
Ik ben wel eens een mooie dungeon tegengekomen (allemaal mooie lichtjes, en er was ook een grote boom enzo ), maar dat komt niet vaak genoeg voor. Ik denk dat als een game precies dezelfde omgeving zou hebben als Skyrim, maar dan wel groen gras, blauw water en... ehm... kleuren zou hebben ik het gelijk leuker zou vinden. En meer bomen/bossen. Het is dus niet eens persé de layout/de geografie van de wereld, maar het kleurenpalet. Natuurlijk, een sneeuwstorm is sfeervol, of sneeuw uberhaupt. Maar alleen dat en verder alleen dorre, grijze landschappen verveelt me. MAAR. De game staat nog steeds in de backlog. Ik probeer me er verder doorheen te worstelen en hoop dat de klik met de game alsnog komt. Ik zal nog niet alle gebieden hebben ontdekt (al verwacht ik niet dat er opeens kleur komt). Oh, en level scaling zuigt. Dat en de omgevingen. (Oblivion had ook level scaling, maar toen was de wereld leuker en wist ik denk ik niet zo goed wat het was )
Skyrim heeft juist fantastische landschappen. Sure er zijn ook grauwe sneeuwomgevingen, maar ook erg kleurrijke gebieden (herfstachtig, groen) En het water in de game is echt awesome (met name de vele stroomtjes en watervallen). Wat mij betreft de mooiste en most believable virtuele wereld tot op heden!
Ga maar eens naar Ivarstead en loop langs de rivier naar het oosten. Ook die verre stad in het westen is vet qua omgeving, maar dan moet je wel wat verder er vanaf zijn, richting het oosten en langs het water. Imo blijf ik de Oblivion wereld toch mooier vinden.