1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Game of the Year Awards 2011!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 dec 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.155
    Arme Dulle met al deze wijzigingen.. :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Ook nog mensen met nieuwe lijstjes? :+ (Fardo en Lenny laten ook wel weer lang op zich wachten :p)

edit: Zo, weer bijgewerkt. Maar jullie maken me wel onzeker. 8) Door al die wijzigingen en zo nu en dan een nieuw lijstje tussendoor ben ik steeds bang dat ik onderweg een fout heb gemaakt. :'-(

Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  3. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top 5 Xbox 360 Games

1. Skyrim
    2. Portal 2
    3. From Dust
    4. Fifa 12
    5. Kinect Sports 2
    Flop 5

1.Rise of Nightmares

Over de top5: Het was nogal moeilijk samen te stellen, maar toch is het gelukt. Skyrim op 1 omdat het een game is die ik waarschijnlijk nog gans 2012 zal spelen en het me zal blijven boeien. Portal op 2 omdat ze met dat concept toch een steengoed verhaal konden brengen. Op 3 From Dust omdat het een vernieuwende gameplay was en gewoon leuk was om mee te experimenteren. De overige 2 in mijn top 5 zijn gewoon om de top 5 te vervolledigen. Had ik geld genoeg stond misschien Assassins Creed, Batman Arkham City of LA Noire er nog in...

Over de Flop: Rise of Nightmares is de enige aankoop geweest dit jaar waar ik echt spijt van heb gehad. Het spel loste geen enkele verwachting in.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    In 2011 gekocht:

Forza Motorsport 4
    Skyrim

1. Skyrim
    2. Forza Motorsport 4.

Want? Skyrim.. Godnondeju wat een game. Ik ben geen hardcore RPG-speler of iets in die richting. Oblivion vond ik ook erg gaaf maar had altijd het idee dat het toch net net iets voor mij was. Het was leuk, de wereld was interessant en de diversiteit was aantrekkelijk, maar ik stond er toch een beetje buiten. Skyrim daarentegen: ik wil alles verkennen! Hij ligt eventjes op de stapel weer, maar heb er nu al dubbel zoveel tijd ingestoken als destijds in Oblivion (nu zo'n 140 uur.) Grafisch erg sterk, ook op mijn oude CRT-scherm/beeldbuis. Eerste stad uitgekamd en de teller stond al op 30+ uur. Misschien iets teveel content en daardoor wat ongrijpbaar, maar het is een machtig spel. Kunstwerkje is hier wel op zijn plek. Alsnog geen hardcore Elder Scrolls Speler (welke rassen wie niet mogen en hun geschiedenis etc zal me koud laten, ik loop als kale barbaar met twee bijlen door de wereld te zwaaien, dat is alles wat ik wil). Bugs? Ach, heb zelf geen update ervoor gedownload en volgens mij loopt alles prima!

Forza 4 dan. Ooit deel 1 gekocht op de releasedate. Verkocht, moest eigenlijk wel als autofanaat. Eindelijk een Gran Turismo uitdager op Microsoft's zwarte doos. Deel 2 en 3 heb ik gemist toen ze uitkwamen, ik had immers nog geen 360. 360 gekocht met Forza 3 ik wist niet wat ik zag. Gameplay was heerlijk en grafisch blies het me weg (wederom op een beeldbuistv met zwarte banden boven en onder, lekker gedownscaled alles). Deel 4 is weer de gebruikelijke update geworden, en een goede ook. De gameplay kan mijns inziens niet meer beter, dat hebben ze mooi gedaan. Het is weer ietsje mooier met nieuwe auto's en modes. Wat uren betreft ga ik hierin misschien wel over Skyrim heen. Eindeloos timetrialen en 'gewoon maar met een auto gaan rijden' is wat ik het liefste doe. Nope, zelfs geen XboxLive hier. Toch verdient Skyrim de ereplaats, gewoonweg omdat dat echt, echt een kunstwerk geworden is.

Zo voldoende motivatie Herr Dulle?

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, lijkt me toch wel. :+ Waarom niet? 8)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik houd het spannend ;) hoop er vanavond voor te kunnen gaan zitten

7. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top 5 Xbox 360 games

1.Skyrim
    2.Gow3
    3.MW3
    4.Your shape fitness evolved
    5.Bulletstorm

Top 5 non-xbox 360 games

1.inFamous 2 (ps)
    2.Killzone 3 (ps)
    3.Dc universe online (ps)
    4.Infinity blade 2 (iphone)
    5.Modern Combat 3 (iphone)

Dit zijn de games dat ik dit jaar het meest heb gespeeld.
    Skyrim and Gow3 zijn absoluut toppers van dit jaar.

Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat mij een beetje verbaasd is dat ik eigenlijk nooit Infamous 2 voorbij zie komen...

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    FF13 en White Knight Chronicles zijn games van 2010. :9 LoL zelfs van 2009.
    Die kan ik dus niet meetellen. O-) Heb je daar nog vervangende games voor?

edit@ Gakkie: inFamous 2 is toch al zeker 6 keer langsgekomen. :+

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.783
    @ Dulle: Degene die niet gestemd hebben komen gewoon niet in aanmerking voor de XBW achievements voor 2011. :+

11. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je moet denken die voor kerst uit te kunnen spelen. :p Maar die kans lijkt me klein.[/QUOTE]

sterker nog dulle, hij komt pas na kerst binnen denk ik. dus die kans is vrij nihil schat ik zo in :p

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Top 5 Xbox 360 Games

1. Forza 4
    2. MW3
    3. Burnout Crash (arcade spel)
    4. Mortal Kombat

Flop 5

1.Driver San Francisco

Top 5 Non-Xbox Games

1.Machinarium voor op de Mac

Forza 4 vind ik gewoon weer helemaal top! Daarbij MW3 vind ik toch erg geslaagd met name de afwisseling in de Single Player. Burnout crash echt super verslavend, achter elkaar spelen om al die sterren binnen te halen. Met name ook om uitdagingen van andere te winnen.
    Mortal Kombat erg geslaagd, met name ook de vele mogelijkheden. Echter voor de leek is het spel ook goed onder de knie te krijgen.

Flop toch echt Driver, heb de oude nog op de iPhone en elke keer hoop je weer op die old-skool no-noncense game met oude Amerikaanse bakken. Wat een domper.

Verder wel nog een paar andere games gekocht en denk nog aan Skyrim enkel heb daar nooit iets van gespeeld. Dus weet nog niet of het handig is om daar, zonder de andere spellen te kennen, aan te beginnen.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Driv3r? Bedoel je niet San Francisco?

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Sorry!!!

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maakt niks uit. ;) Was al aan het kijken op Google of er ergens een re-release van die game was geweest zonder dat ik het had gemerkt. :+

De teleurstelling van Driv3r zit blijkbaar nog heel diep? :p

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Hahaha, ja die ook, hoopte daarom op de nieuwe.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb niet eens 5 spellen gespeeld dit jaar...

Top 3 Xbox 360 games

1. Skyrim
    2. Gears of War 3
    3. L.A. Noire

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zeg, ik ben gewoon te lui om uit te zoeken wat ik dit jaar uberhaupt heb gespeeld :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  20. Mcp

Mcp Metastasizing

Leuk Bevonden:
    0
    Top 5 Xbox 360 Games

1. Fifa 12
    2. Skyrim
    3. Saints row the Third