1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Uitslag Challenge 21 tot 28 mei Closed
    Uitslag Challenge 14 tot 21 mei Closed
    Uitslag Challenge 7 tot 14 mei Closed
    Uitslag Challenge 2 tot 7 mei Closed
    Uitslag Challenge 16 april tot 2 mei Closed
    Uitslag Challenge 9 tot 16 april Closed
    Uitslag Challenge 2 tot 9 april Closed
    Uitslag Challenge 26 maart tot 2 april Closed
    Uitslag Challenge 19 tot 26 maart Closed
    Uitslag Challenge 12 tot 19 maart Closed
    Uitslag Challenge 5 tot 12 maart Closed
    Uitslag Challenge 26 februari tot 5 maart Closed
    Uitslag Challenge 19 tot 26 februari Closed
    Uitslag Challenge 12 tot 19 februari Closed
    Uitslag Challenge 5 tot 12 februari Closed
    Uitslag Challenge 29 januari tot 5 februari Closed
    Uitslag Challenge 22 tot 29 januari Closed
    Uitslag Challenge 15 tot 22 januari Closed
    Uitslag Challenge 8 tot 15 januari Closed
    Uitslag Challenge 1 tot 8 januari Closed
    Uitslag Challenge 25 december tot 1 januari Closed
    Uitslag Challenge 18 tot 25 december Closed
    Uitslag Challenge 11 tot 18 december Closed
    Uitslag Doorlopende Challenge Closed

    In de nieuwe toernooi opzet op xbw heeft deze post ook een andere functie gekregen.

    In dit topic wordt er uitgelegd wat de bedoeling is bij deze competitie. Daar zullen ook alle tijden keurig bijgewerkt worden en wordt er eventueel informatie toegevoegd.

    Dit topic is om je eigen tijden te posten, challenges te bespreken (zowel toekomstig als huidige) en om te discussieren over de ideale lijnen, het wereldrecord, enzovoort.

    Het zal voor jullie, net als voor ons, even wennen zijn wat betreft de verspreiding van de informatie. Maar wij hopen dat jullie zien dat er ontzettend veel toegevoegde waarde zit in deze methode en deze methode de standaard gaat worden op xbw. Mochten er nog vragen en opmerkingen zijn, pm gerust, daar is die knop voor.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  2. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, mede dankzij de welwillendheid van de XBW-crew is er nu veel meer mogelijk om het echte topic interessant te maken (bekijk vooral de eerste link in de sig). Dit topic is speciaal bedoeld om te discussieren over de challenge, je tijden te posten, nieuwe challenges voor te stellen, etc.

    Aanstaande zondag gaat de eerste challenge van start. Wij zaten eigenlijk aan een baan in Las Vegas te denken (zeker omdat dit ook al naar voren kwam in het PGR3 topic). Wat zijn banen die jullie graag willen rijden? En misschien nog wel net zo belangrijk, welke auto gaan we in rijden?

    Brand los zou ik zeggen ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  3. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene onder ons die niet goed snappen hoe je alles kan kiezen...

    Er zal altijd een stad + baan worden gekozen, met daarbij óf een auto, óf een klasse dat je zelf mag kiezen.

    Je gaat naar Race Against The Clock ---> selecteer bij Location de stad met het bijbehorende circuit ---> selecteer bij Cars de bijbehorende auto, of selecteer de bijbehorende klasse en kies zelf je auto ---> Rij een zo snel mogelijke tijd ---> Post 'em hier! :)

    Wij zullen van de deelnemers de gamertags toevoegen zodat we jullie tijden kunnen checken om alles een beetje eerlijk te houden. Voor degene zonder Live willen we graag bewijs mochten het bijzonder snelle tijden zijn. ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  4. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie opgezette competitie :)

    Ik zelf vind alles lekker rijden behalve de A-klasse, gaat me soms net iets te snel. Een baan uit Las Vegas heeft mijn voorkeur.
     
  5. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Een baan uit Londen lijkt me wel leuk.
     
  6. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Las Vegas is idd leuk, maar doe alsjeblieft geen Buccaneer loop. Heb daar in elke klasse het WR staan :+. Kingtuur lekker met 2 tienden verslagen O-).
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik doe wel mee... Totaal nog niet gefocust op echt snel rijden, gewoon leuk rijden via Online Career is het enige dat ik tot nu toe heb gedaan maar ik ga mijn best doen.
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dan moet er eigenlijk een baan komen die grotendeels dezelfde bochten gebruikt als de buccaneer loop, maar waarbij ze dan de andere kant op gaan :+.


    Ik zal morgen (vandaag helaas helemaal geen tijd :mad: ) eens kijken of ik een vette baan kan vinden in Las Vegas (naast de Buccaneer Loop dan).
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik ook wel mee doe, maar heb geen Live.. is dat heel erg?
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, dat is helemaal geen probleem, het kan net zo goed offline, je hebt dan alleen het nadeel dat je geen ghosts van snelle mensen kunt downloaden om eens andere lijnen te proberen.
     
  11. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Las Vegas is wel leuk, de klasse maakt op zich niet veel uit, ik persoonlijk rijdt het liefst in Klasse C (F40) of B (De Enzo)
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah oké, maar het is dan eerder andersom, dat mensen de ghosts van mij niet kunnen downloaden 8)
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, dan weten we ook meteen wie we allemaal dik moeten verslaan O-)

    Misschien een stomme vraag, maar waarom heb je wel een live-account (silver), maar gebruik je die niet op de 360?
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik niet online kan komen..
    Ben er wel mee bezig, maar het lukt allemaal nog niet zo goed.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heel goed jongens ... werd tijd! Ik ben blij dat er eindelijk toernooien komen .. Ik wil ook bets helpen met brainstormen (voor de andere games)
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze competitie gaan jullie toch wel heel lang houden heh?? Lijkt me zeer tof om ook mee te doen, maar ik heb alleen Project Gotham Racing 2. Tis wel leuk dat Microsoft de 360 zo snel lanceert, maar er zijn zoveel tekorten. Maar jah, ff ontopic houden. Zitten er in deel 3 ook banen die in deel 2 zitten?? Als jullie zo'n baan kiezen, kan ik voor de lol meedoen. Mijn tijden tellen dan uiteraard niet
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, er zitten niet dezelfde banen is, dus we kunnen je niet matsen :+.
    Maar natuurlijk loopt deze competitie lang, het is niet anders geweest ;) (ok, alleen Forza)
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Waar kan je je inschrijven dn? Als dat hier kan... dan doe ik dat bij deze:)
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, dan moet ik nog even geduld hebben :'-(
     
  20. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Schrijf ik me hierbij ook in, of is het gewoon als je een tijd post dat ie automatisch verwerkt wordt?
    Hoe gaat de punten telling, het zelfde als de online races (eerste krijgt evenveel punten als deelnemers) of gewoon 1 - 10 2 - 8 3 - 6 4 - 5 (Formule 1)?
     

Deel Deze Pagina