@ JP Die 3e bocht kan idd niet strakker langs de binnenkant heen . Maar hij kan nog sneller. Net als zoveel bochten nog . Morgen ga ik weer aan de bak om die 42'er te halen ^^.
Tijd: 43.54 auto: Nissan GTR Transmissie: manueel Live ranking: 6 Rijdt inderdaad ook achter de ghost van fred aan. Tot de derde bocht loop ik regelmatig ook een lengte voor, maar derde bocht net niet de hele tijd. Moet zeggen dat ik erg op keek tegen manueel schakelen maar stelt echt geen reet voor. Je haalt er veel voordeel uit. Vraag: op het recht stuk waar ook die slingerbocht in zit, schakelen jullie door naar de 5 of blijven jullie in zijn 4 zitten??
Ben er geen plaats mee opgeschoten, maar toch nog ietsjes verbeterd Tijd: 43.79 auto: Nissan GTR Transmissie: manueel Live ranking: 12
*check 2 posts verder* hee, ik ben weer terug bij de pgr comp, ik heb hem uiteindelijk toch kunnen bemachtiggen en nu ga ik dus weer meedoen ... dit was mijn snelste... die live rank zeg ik later nog wel, ik heb nu nog geen live op me 360, binnekort wel dus dan zeg ik dat wel grt emile
@ Alex V Als dit zo makkelijk is , waar is jouw tijd dan . Beetje domme opmerking. Net weer ff mun tijd verbeterd. Meer dan een autolengte voor op mun ghost, maar laatste bocht ging matig. 42 is haalbaar! tijd : 0.42.85 auto : Nissan GT-R transmissie : Manual live ranking : 1 edit* weer verbeterd nu 43.03 edit2* 0.42.85
tijd : 0.43.34 auto : Nissan GT-R transmissie : Manual live ranking : 4 Toch een mooie top vier nu voor nederland. 42.85 gaat me niet lukken, maar top dire moet te halen zijn. @jp en heer stevan, was ff leuk online racen, en nee heb nog geen headset, is in de maak
Net ff een 2de tijd gereden op een ander circuit in Las Vegas. Ik denk dat ik vanavond nog probeer mijn tijd op deze challenge te verbreken. Ik ben namelijk iets te ver weg aan het zakken @ Alex V, Waarom doe je niet mee dan? Laat maar eens zien hoe goed je bent
Wed niet te snel met de van kan broers . Geboren met een joystick in de hand.... Moooooooie tijd fredkroket!
Tijd: 44.06 Auto: Nissan GT-R Transmissie: Manual Rank Live : 17e zat op de 2e meting een keer -0.30 onder deze tijd... crash ik in de laatste bocht
@ fredkoket onder andere en aan de rest ook, welke setting gebruiken jullie dan van je controller voor manual racing?
Ik stuur met d-pad. Schakel op met B en schakel terug met X. Veel mensen vinden het vreemd dat ik met D-pad stuur
Wanneer gaan jullie ook eens Cone Challenges doen? Ik ben benieuwd hoe ik het tegen NL'ers doe. En ik vind D-Pad ook het best. Ik vind het opzich niet raar, je hebt meer controle over je auto. Met analoge stick heb ik nooit kunnen racen.