Die qualification bar gaat te hard Ik sta nu nog 10e met een 0:53.44. In Amerika zijn ze ook eindelijk een btje wakker. De qualification bar ligt daar op 54.2 of 3. Maar nog steeds veeeel hoger dan hier natuurlijk .
45.00 rond. Subtiel uit de top 64 geknikkerd. Ook al een 53.72 gereden, maar die was niet geupdate :{ Ik kan het dus wel
Aangezien ik nog geen tijd heb gehad om de baan te rijden kan je geen tijd van mij zijn vergeten te posten deze keer, dus zeur ik over wat anders: Het is Gallardo, niet Galardo. Mierenneuken, ik weet het, maar doet pijn aan me autohart.... Aan iedereen die meedoet aan het toernooi succes!! Laat de wereld zien wat XBW kan!
53.87 Met een opening van 12.25 over de laatste sectie ga ik het niet hebben, te dramatische Heb al 12.20/12.25 gehad en zovaak verneukt. Al 80x 33.1/33.2/33.3 gehad, alleen het einde verkloot ik altijd
net in de pauze van mijn stage 10 minuten thuis even geprobeerd met als resultaat een 54.10 met een erbarmelijke opening van 12.67 dus zit nog wel rek in denk ik zo. dus vanavond even een uurtje er goed voor gaan zitten en die 53.91 (dan alweer lager) moet zekers wel te halen zijn
Tering wat een bagger spel . Ik rijd gewoon 10 rondjes achtermelkaar in de 54.1. 53.89/53.91/53.98, echt wat een bagger spel . Dan heb je een opening van 12.6 en dan weer 12.2, en jij rijd nog boven je persoonlijk record met een paar tienden. Er hoeft maar 1 rondje uitterollen waar ik alles aanmelkaar plak en heb echt een gruwelijke tijd
Klopt, maar bij het toernooi staat het met één L dus ik begon te twijfelen, ik had bij m'n eerste keuze moeten blijven. I'll fix it soon!
0:53.82 mijn opening gaat niet harder als de 12.6 dus rest van me ronde is dus aardig gek, moet alleen die opening harder zien te krijgen, ben namelijk bang dat ik het met deze tijd niet gaat redden..? mazzolss_0/
Die Kwali Bar staat al redelijk scherp. Ik sta zelf nu nog 25ste, maar het gat met de nummer 64 is maar 2 tienden. Vraag me af wat op de 30ste de #64 voor tijd heeft.
Nice! Ik moet zelf ook makkelijk in de 53.5/53.6 kunnen rijden. Heb al zovaak dat ik uit de 1ste sectie kom met 12.2/12.3 dus daar ligt het niet aan. Het laatste gedeelte naar de 2de sectie kan ik gewoon niet
Collega! Ik verneuk het daar volgens mij ook. Kom altijd met een 33 hoog door meetpunt 2 Maar daarom: Wie tekent de de goede lijnen? Zeg direct ook even waar ik moet rijden om goed door chicane te komen. Met de wielen op de curbs of niet? Etc.
Tsja bij sommige wel en bij sommige niet . Tis moeilijk om dat zo tevertellen Veel proberen . Wij moeten wel ff die top 64 pakken
Ik had een 53.72 gereden, maar toen begaf mijn connectie het zodat ie niet werd geupload Mag ik de top 64 missen, dan wil ik dat de bar dus minimaal een 53.70 is!
nou geert zo doe ik het: bij het aankomen van de chicane pak ik net wel of net niet met mn rechterwiel de curbs aan de rechterkant. Op het moment van insturen moet je pas remmen. Zorg ervoor dat je auto een klein beetje in een slip naar links komt. Halverwege de chicane gooi je je auto ineens naar rechts. Zo behoudt je de 195 + kp/h. Meestal kom ik niet eens op de curbs aan de linkerkant. Hopelijk heb je hier wat aan.