net opening van 12.6 en 2e sectie 33.5, alleen die 2 bochten voor het eind gaat niet lekker en schakelt die kut AT weer terug ook wor er gek van die kut AT , ben net uit de top 64 geknikkerd ook... quali bar staat op 53.78 volgens mij nou
Het Europees record staat nu op naam van FinPro met een 0.53.13, dus dat is te halen. Kwam net trouwens met 210 kmh uit de chicane in zn 4, hij schakelde zelfs automatisch op naar zn 5 zo hard ging ik. Alleen gaat de laatste linkerbocht van de baan helaas steeds kut, kom teltens maar met 130 langs het muurtje en die 3e bocht gaat ook kut. Die top tijd komt nog wel, nu eerst Barça kijken
Ik heb ff een vaagje aan de rest. Gebruiken jullie de shiftglitch en zo ja hoe werkt die precies? ik wil hem natuurlijk liever niet gebruiken maar wil wel bij de 1e 64 komen.
Jee! 0:53.49 Rank 19. Eén fout in bocht 9. Verder wel een lekkere ronde. Eerste split: 0:12.34 Tweede split: 0:33.09 De SG wordt ook gebruikt in Automatic. Ik doe het zelf niet, maar het kan wel. Gewoon op het moment van schakelen de handrem in drukken. Niet dat je hier veel mee wint, want hij val net zo ver terug in toeren als zonder SG, en je hoeft maar één keer op te schakelen. Kreeg net trouwens een Message van TTR Mclaren F1. Hij had zonet een 0:53.11 gereden Weten wij ook meteen wie er eerste staat van Europa (hij is een Fin)
En hij gebruikt de SG Klein detail Ik heb nu een 53.83... progressie! Jezus, ik zie dat jp met 33.09 door meetpunt 2 ging. Met mijn tijd had ik daar een 33.12 :{ Anders verneuk ik dus mijn laatste deel (en ik denk vooral de allerlaatste bocht). Wat is een goede snelheid voor opkomen rechte stuk?
Eigenlijk zovaak je wilt Maar hij heeft ook gewoon skills hoor. Tevens weet ik niet of ie het ook hier gebruikt heeft
3e verbetering -> 53.38 ( plek 8 ) 1e sectie : 12.31 2e sectie : 33.10 Laatste sectie ging bijna perfect . Ik kan egt nog een klapje harder, maar dan moet ik ff mun middensectie iets beter doen. De 3 bochten na de 1e check, in welke versnelling nemen jullie die? Het snelst is in zun 3, maar in de 1e rechterbocht na de 1e check lukt dat maar soms en die dat linkerbochtje verderop schakelt ie bij mij altijd naar de 2. Edit* Ik rij zonder shift-glitch. Keb ut wel geprobeerd, maar je schiet er geen klap mee op met deze wagen. Goed gekozen van die lui .
Ik bedoel in 1 rondje... Juist ja, één keer. Ik wil niet lullig doen, maar ik maakte ook een fout in het laatste gedeelte. Verneukte bocht 9 (voor de zoveelste keer). Met een goed laatste gedeelte was een 0:53.35 zeker mogelijk geweest....
had net een tweede sectie van 29.98 maar verneukte echt compleet het laatste gedeelte, ging daar normaal 4 tiende sneller doorheen. Eindigde die ronde met 53.85. Ronde ermeeten acheteraan tweede sectie 33.10 met als einde een 53.67, ook hier maak ik een vreselijke domme fout door net voor de finisch tegen een muur te rijden op het rechte stuk kost me mooi weer 2 tienden Maar in ieder geval voor nu onder de beste 64 kan denk ik tot max een 53.3
Heb gisteren een 53.47 gereden. Opening was slecht een 12.4 dus daar kan nog wat vanaf . 2de sectie was een 29.99, verder wel goed uitgereden. 53.47 rank 15 Ik denk dattie wel goed genoeg moet zijn voor een top64 . Anders moet er nog is 50 mensen zijn die sneller zijn . *hoopt van niet
mijn eerste tijd: 58.23 (hoop dat ik hier nog wat vanaf kan snoepen ) maarja, ik ben dan ook niet zo goed als jullie
Zie PGR3 topic voor filmpje Misschien kan je wat leren. Tis geen geweldige kwaliteit en het ziet er soms niet uit. Maar je kan wel een beetje zien in wat voor lijn ik rijdt You Tube, gaat sneller met downloaden
Net weer even gereden... 53.29... Seed 8th op dat moment.... Voor degenen die het willen weten : Split 1: 12.33 Split 2: 32.94 Eind : 53.29