De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ook begonnen zit nu op 55.22

alleen mijn split tijden worden niet afgezet tegenover mijn 55.22 en ook niet tegen het snelste rondje van mij op dat moment.maar tegenover het eerste rondje wat ik rijd als ik begin met requalify .Is dat bij julie ook zo? k vind et namelijk zwaar irritant.

2. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt inderdaad, de tijd bij Fastest links bovenin klopt wel gewoon, maar je splittijden worden tegen je eerste rondje van die sessie afgezet... Heel schraal8)

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    hoe nemen jullie de 2de bocht die chicane?
    ik kom bij de 1ste split altijd op 13.50 uit

4. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik je helaas overtreffen wat dat betreft ik had net een tweede split van 32.61, zelfde vervolg:) 1e split was een 12.11 ook wel lekker 8)

nieuwe tijd:

53.33 rank 11 dat moment

Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  5. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    blader ffterug of kijk bij pgr3 topic daar staat het 6x uitgelegd ofzo:p

6. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    me snelste opening is 12.61 harder als dat wilt egt niet lukken gewoon, en 33.5 en daarna verpruts ik meestal het of ben k gewoon nog niet snel genoeg , k gaat het denk egt niet halen die top 64:'-(

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je moet waar de kerb begint wat gas los gaan en dan weer vol insturen/gasgeven. Tsja, misschien strax ff kijken of ik wat kan opnemen van mijn opening :) Dat is maar 13 sec, dus dat moet lukken op mijn 32mb stickje :p

8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ik heb ook gevoel dat die chicane wel lekker loopt alleen die bocht erna vink zo lastig..

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    53.73 gereden. Niet genoeg. Hopelijk blijf ik geconnect met XBL, zodat ik bij de splits kan zien of ik onder mijn "echte" tijd zit of niet. Wish me luck :9

10. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Good luck! zag je net online komen:p

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat was nadat ik van xbox live was gegooid :D

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mm, ik zit op het moment nog maar op 57.47, 3500e ofzo.. Ik blijf morgen iig rijden, daarna ga ik naar Barcelona en als ik terug kom is het alweer bijna 2 mei :'-(

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog op een:

0:53.53
    Gallardo
    AT
    Seed 32th ofzo

Ik voel me nog niet echt veilig met die tijd :9
    Er kunnen nog wel een paar tiendjes af maar waar ik het vooral verlies is bij de opening. Een opening onder de 12.5 is superzeldzaam bij mij terwijl iedereen hier al wel eens een 12.1 of 12.2 heeft gereden. Bij de 2e sectie kan ik er met een 12.5 of 12.6 nog wel een 33.0 uitpersen maar veel sneller lukt me het niet. :eek:

Doen jullie btw SG of bijschakelen, ik namelijk niet (teveel moeite), misschien dat ik daarom bij de opening verlies???

Mijn split tijden van de 53.53 waren trouwens:

12.29 ---> 32.98 ---> 53.53 (ik verklote de enelaatste bocht zwáár anders had ik een lage 53.4 gereden. Maarja, er zo'n nog veel dagen om te rijden! :)

Ik hoop trouwens echt dat het lukt om veeeeel gasten van XBW erbij te rkijgen. Lijkt me zooo vet om tegen een XBW-er in de knock-out fases te rijden. :) Fred, Traxx, JP, Mark, Kes, Geert, GD, Stefan, Insane, NiekJ, allemaal gasten die er gewoon de skills voor hebben en de meeste hebben al een goede tijd, maar ik wil ze d'r gewoon allemaal bij :cool:

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Mooie tijd stefan :). Nu jij het zegt van die opening denk ik dat ik die ook had, een 12.29 (komt me zo bekent voor :+)

ik had dan --> 12.29 --> 32.99 (1 honderste langzamer :'-() --> 53.47

Zo hard verkloot je het laatste gedeelte helemaal niet, volgens mij deed ik nix verkeerd.....alleen zat ik tegen jou in de PC en tegen me broer tepraten 8). Dus ik weet eigenlijk niet meer hoe ik het heb gereden.

Iig, ik hoop ook dat wij allemaal gequalificeerd worden. De qualification bar gaat steeds langzamer naar beneden, nu maar hopen dan hij op 53.54 blijft staan zodat onze stefanie ook nog mee kan doen

15. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    had gisteren echt een super strak rondje vanaf de eerste opening haha.
    volgens mij zijn dit de split tijden
    12.76
    33.12
    53.65
    Maar als ik een keer een goed begin heb en er ongeveer 3 tienden onder zit gaat de rest nie goed en kom ik weer op zon 53.7 a 8 uit.

Die opening is echt gewoon muk:confused:
    Maar van de andere kant daar heeft iedereen last van en we hebben nog meer als een week dus een 53.4, misschien 53.3 gaat er wel inzitten als ik een keer een ronde zonder fout kan rijden:9

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Moet lukken Kes :). In de competitie had je ook altijd goeie tijden dus moet lukken :) Wel een super brakke opening heb jij, ik heb wel diep respect voor je 2de en laatste checkpoint _O_ Vooral die laatste moet goed zijn geweest.

12.29 -- 12.76.......verschilt 00.47
    32.99 -- 33.12.......verschilt 00.13
    53.47 -- 53.65.......verschilt 00.18

Met mijn rondje, ik merk dat jou 2de sectie echt super is _O_

Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  17. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de tweede sectie was echt spot on. Ik kwam ten eerste gruwelijk hard uit de bocht na de chicane (160) en daarna waren al de bochten in zijn drie, wat volgens mij echt zeker wel de snelste manier is.
    We blijven proberen he.

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Traxx had met een 2e split van 32.9 een 53.29 dus wij verkloten 'em allebei alleen ik net wat meer... :cool: Ik nam de hele enelaatste bocht aan de buitenkant. :+

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik haalde net een wat betere maar nog een slechte tijd :cool: 56.07, sta daarmee 2057e... Stefan, wat bedoelde je met bijschakelen?

20. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld het eerder opschakelen of eerder terugschakelen dan dat de automaat zelf doet.

Voor de 1e shicane schakel ik zelf van de 5 naar de 4, want als je dat niet doet ga je met de 5 erin en schakelt ie in de shicane naar de 4. Daardoor ga je egt klote door die shicane heen. Wat volgens mij het beste om te doen is dat je in de 5 aan komt zetten. Dan op de helft van de kerb aan de rechterkant naar de 4 schakelen en gelijk insturen. Op die manier vind ik de shicane vrij makkelijk en kan ik continu lage 12'ers neerzetten in het 1e stuk.

Ik sta btw 7e atm met een 53.24. Kweet niet of ik het al gepost had,want thuis loopt mun internet explorer steeds vast :mad:.

Deel Deze Pagina