1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Oke bedankt, wist niet dat dat kon joh :)

2. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    54.51

3. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Jeeej houd je emoties in bedwang man!!! :p

Geen SG, wat denk je wel niet stefan... wel terugschakelen naar zijn 4 voor de chicane... en soms opschakelen naar zijn 3 voor die snelle rechter. Het was trouwens een 32.94O-)

4. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    54.41

5. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    3Sp, hou je verhalen voor je :+ .

Weet iemand al wat de nummer 1 tijd is? AdvanceProton zei dat ie een 52.98 had, maar dat blijkt een 53.47 te zijn. Ik sta nu na 24 uur nog steeds 7e, dus denk dat het niet meer zo heel veel harder gaat. De qualification bar is wel weer een tiende gedropped ofzo :9.

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    chomper heeft een tijd van 52.99 dacht ik.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat had ik ook gelezen idd. Zeer nette tijd. Maar hoe ze het in godsnaam voor elkaar krijgen? :confused::confused:

8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Tnx stefan ik gaat het nu gelijk weer proberen had er gisteren egt geen zin meer in.. en die quali bar gaat ook alleen maar omlaag.. dus wor je ook niet vrolijk van haha maargoed game on mazzolss

9. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    In de private chat met stefan net weer een goede tijd :)
    53.17... Dat was seed 6 op dat moment... De bar is al gedropt naar 53.658)

10. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mijn tijd |:-
    Dus moet nu toch echt weer aan de bak om toch bij die beste 64 te horen.
    Vanavond toch weer even uurtje ertegen aan dus.
    Ga de tip van fred
    proberen want daar valt zoals gezegd bij mijn eerste split 12.76 nog VEEL tijd te halen

Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  11. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dát noem ik nou een snelle tijd ;)

12. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net mn eigen tijd verbeterd. Niet veel maar toch weer in de top 10:

53.28
    9e in Europa

12.24-->32.83-->53.28

Laatste stuk moet ik dus echt beter worden want ik was sneller da TraxX op 2e meetpunt en voor mn gevoel ging het laatste best aardig.

13. JeePee

JeePee Guest

Nee, Ch0mpr heeft een tijd van 0:53.01. Kreeg laatst namelijk een message van 'em. Dat is wel über snel. Ik reed vanmiddag nog een 2de split van 32.82, maar in de 4 bochten die volgde raakte ik 3 keer de muur |:- Tja, die 30'er komt nog wel :)

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat een verschrikkelijk nette tijd, het zal moeilijk worden om hieronder komen, sublieme tijd Daniel! :) _O_

Ow wacht, er is hier iemand die dit verschrikkelijk irritant vind als mensen blij zijn voor elkaar... :{

Maja, back ontopc I guess :cool:

Ik had net een 53.44 gereden met een opening van 12.70 8) Maar toen ik 'em wou uploaden liep Live vast :'-( :'-( Echt kut maarja, ik heb nog zát tijd om nóg sneller te gaan :)

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    WTF 8). Dus je kan makkelijk een 52.7 rijden :{ Tenmiste als je alles chill doet :cool:

Ik gooi er vanavond ook weer even een sessie tegen aan omdat die qualification bar echt ziekelijk hard gaat

16. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet zo triest jongen, kijk eens boven je. Die 53.29 was niet zo bijzonder want hij heeft nu wel een supertijd gereden. En ik kwam volgens jou toch met moeite aan een .29? Dat is nu dus ook gelul gebleken.

Het was niet eens een discussie met jou gisteren dus bemoei je er aub niet mee.

No offense

Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, wie is hier nou degene die triets doet hé... Traxx rijd een 53.29, dat is een hele nette tijd, en jij hebt dan geen eens het "fatsoen" om tegen een vriend van je te zeggen "goede tijd :) " Dat vond ik alleen een beetje vreemd, en als jij dan achteraf gaat zeggen "ik zei dat alleen maar omdat Stefan dat zo'n sublieme tijd vond en ik dat wel mee vond vallen" dan ben je dingen aan het omdraaien want ik zei dat juist omdat jij zo "jaloers-achtig" reageerde.

Wel mooi om te zien dat je hapt btw. :) ;)

Maja, ik ga weg, ik zeg, Mojjuh! :cool:

18. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tegen hem gezegd goede tijd, maar daar was jij niet bij want toen was jij nog niet online. En toen jij zn kont begon te likken dat het zon sublieme tijd was en dat ik dat nooit van zn lang zal ze leven kon rijden en dat je Daniel tussen de regels door wel in zn hol wilde boren, ja toen zei ik dat die tijd wel meeviel. En nou geen lulverhalen gaan lopen ophangen dat ik het omdraai want dat is gewoon niet zo. het enige wat ik deed was jouw uitspraak nuanceren. Misschien op een wat botte manier maar dat is een ander verhaal.

Ciao

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zo! Hoor ik hier nu 2 lama's scheiten :+ Ontopic jongens, wees liev (L) :) \o/ Gaat zo ff een half uurtje rijden, hopen dat er wat uit rolt :cool:

20. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Nee twee yeti's:) Succes Markje(K)

Deel Deze Pagina