Het euopees record stond gistermiddag op naam van xDarkRacerx met een 52.99 tenminste dat stond op het forum van TTR, waar ik nu officieel member van ben ww00tzorZ^^ [/Sarcasme] (voor stefan die het niet snapt)
Tsja wie niet, als je een keer een top10 rijdt dan vragen ze je volgens mij al of ze bij je willen horen, lame clan. En TTR staat gewoon niet voor je naam, srry JPR
Hehe eindelijk een redelijk strak rondje zonder al te veel fouten 53.47 seeding 28ste ofzo Ben weer even veilig maar kan nog wel wat vanaf
Nette tijd kes , Ik dnek dat je 29ste staat want ik had die tijd ook al een paar dagen geleden. Nu maar hopen dat wij erin blijven
Ik rij opzich goede lijnen, maar ik kom niet verder dan 57.. Die klote automaat Eerst kon ik niet zonder, en nu kan ik niet met
0:53.69 was voor me gevoel nog niet heel lekker rondje maar ben zoiezo blij dat ik weer iets harder ben gegaan.. hoop dat er nog iets progressie te boeken valt k wil ook meedoen mazzols_0/
Nou die bar zie ik nog wel droppen tot een .40-.30 Ik kan pas weer volgende week woensdag rijden, hopen dat er niet al teveel mensen onder mijn tijd duiken Veel succes allemaal_0/
\o/ 53.67 gereden. 53.64 bar 75 of 64 Gewoon 11 man in 3 honderste Misschien ga ik het nog wel halen Verneukt in de laatste sesctie. Had 33.15 bij 2e split. Close fighting iig.
Best knap, na al die brieven schrijven of je er bij mocht... Toen net in een private chat met Papa Beer Mark een 53.56 gereden, maar die 53.3 ofzo komt er wel, ik begin de chicane eindelijk door te krijgen \o/
Net nog met me bommetje een 33.06 gereden in de 2de sectie maar ik zat teveel telullen, dus ik verklote de een na laatste bocht *aaah
Heb mijn tijd ( weer ) verbeterd, zit nu op 53.35. Best gek want het rondje ging eigenlijk helemaal niet zo goed.
ja stom is dat, maar omdat je dat denkt is waarschijnlijk de druk er iets af en race je misschien weer iets harder
Daar heb je idd gelijk in, als je als 2e tussentijd onder de 33 hebt dan kan ik niet meer geconsentreerd rijden. Iemand tips om daar van af te komen?
Neeen!! Rijd ik een 32.99 met een opening van 12.49 . Hij kon dus sneller Laatste stuk wel verkloot maar daar gaat het niet om