1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Op tijd naar bed om na te denken O-) 5 euro, een rib uit m'n lijf :9

Die, lijkt mij duidelijk :cool:
    Geen rare frutsels en shit ervoor of erachter.

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  2. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me eigenlijk af op welke track en met welke auto er geracet wordt. Heb pas na het weekend live misschien morgen al, maar dan kan ik alvast wat oefenen. :9 Kijken of ik uberhaupt een kans maak.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Lambo Gallardo -- Nigishu Short (Tokyo) Automatic.

:)

4. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    thx

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Subtiel om de gereden tijden niet direct te vermelden ;) *)

6. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    die staan hierboven _0/ :9

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Yup, klopt :) En, al gereden? Wat zijn je tijden?

8. JeePee

JeePee Guest

Vergis je niet hè. Ik heb tegen jou geraced, en mijn racepace ligt over het algemeen iets hoger dan jou, maar ik heb ook tegen gasten als MaxFATAL1TY en A Devils Rej3ct gereden, en dan wordt ik echt compleet geowned. In mijn allerbeste race ooit (Nurburgring F1 Circuit met de F50GT, 3 laps) reed ik tegen 7 andere TTR-members, en ik won, máár, MaxFATAL1TY zat in me (collisions stond off) en hij liep te zeiken dat hij foutjes maakte (die ik overigens zelf gezien heb) Ook had A Devils Rej3ct aan het einde van een ronde een racing-line van 98%. Niet lullig bedoelt, maar dat zal jij nooit halen. Je kan je goed voelen als je na 5 dagen full-time rijden in de top 5 staat op een RATC baan, maar ik kan met zekerheid zeggen dat TTR Mclaren F1 zijn toptijden gehaald heeft in zo'n 20 minuutjes rijden. Die gasten zijn echt van een andere planeet. Hun racepace is ongeveer hetzelfde als hun RATC tijden. Wanneer je tegen hun moet racen in dit tournament, zul je zien dat hun rondentijden ongeveer 53,50 - 53,60 - 53,40 zullen zijn. En dat houden ze zo'n 15 rondjes vol zonder fouten. Ik wil je niet klein maken, maar ik wil alleen zeggen dat je die gasten niet moet onderschatten, iets waar je nu echt mee bezig bent. Er zijn zo 15 van die gasten met dat tempo (van Ch0mpr tot Yggdrasil) en nog velen die tussen hun en jou inzitten (waaronder Fred, Traxx, Stefan, en waarschijnlijk ikzelf) Hoop maar op een top 30 plekje, dan kan het altijd meevallen ;)

STFU bitch :+
    Maar ik zal zeker mijn naam veranderen in XBW JPRaceGamer, zolang er meerderen mensen zijn die dit doen. Ik bedoel, wtf is 6 euro nou weer...

9. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu op 57.22 maar daar kunnen nog zeker wat secondes vanaf. Zitten nog teveel fouten in, sommige bochten kunnen nog scherper/sneller en ik moet het mezelf afleren om telkens tegen die bocht na de finish aan te knallen

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd!

0:53.29
    Gallardo
    Automatic
    Seeding 14e

Tussentijden: 12.36 --> 33.03 --> 53.29

Ik neem aan dit ik nu wel veilig sta! :)

Over de gamertags, mij lijkt dat echt zo vet _O_ Zeker gezien het feit dat er best veel jongens van deze competitie best vaak in de top 10 staan en we dus snel een naam beginnen te krijgen! :) Maar ik wil dan niet dat er dan gasten die dat zien op Live, hier ook aanmelden en dan XBW voor hun gamertag zetten omdat ze hier zitten. Het moeten echt gasten van deze competitie zijn die gewoon meedoen enzo! Die we ook echt een beetje kennen zegmaar! :)

Ik denk dat het idd ook het mooiste is als iedereen dan gewoon XBW (bijv XBW Stefanus _O_ :cool: ) ervoor zet en dan hun gamertag. Misschien dat we iets kunnen doen als een site of een weblog maken voor ons motto op Live, zodat ook niet iedereen hier op xboxworld aanmeld om erbij te kunnen. Dat we wel een beetje kiezen enzo wie er allemaal bijkomen. De XBW Racers moeten natuurlijk wel bekend staan als een raceclan met verschrikkelijk snelle rijders! :cool:

Mensen die iig wel willen meedoen zijn geloof ik: Meneer Stefan, Gangsterdwerg, Metal Mark, JP, Geert en Traxx wou het ook wel. Dat zijn er al 6 :)

Maar voordat we die tag voor onze gamertag zetten moeten we wel goed hebben uitgedacht hoe we alles gaan doen. Bijvoorbeeld een site of weblog maken (wat ik hierboven zei) en dan dáár dezelfde competitie houden als op dít forum, en dan je tijden bij beide competitie's posten, maar dan hebben we bij de ándere competitie (die dan precies hetzelfde als deze zal zijn) gewoon de "Clanmembers" bij elkaar voor de competitie. Dan train je als clan met elkaar op onze eigen site, maar blijven we ook trouw aan XBW waar we hier ook aan meedoen! Dat lijkt me wel een chill idee, kan iemand een weblog/site maken met logo en al? :+ _O_

Anyway, Ik, JP, GD, Traxx, Geert en Mark, dat zijn er al 6, en er zijn vast nog wat meer toppers die mee willen doen _O_ Ik hoor het wel... :) Kunnen we met onze clan TTR uitdagen :cool:

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  11. JeePee

JeePee Guest

:eek: Niet doen!!! Dat wordt dan onze eerste nederlaag :+ Maargoed, ik ben er zeker voor in. Dat wordt dan de 3de clan waar ik in ga zitten sinds 2 december 8)

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Clanhopper..... :{

:+ (MSN bitch)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook meedoen, maar ik heb geen 6 euro :'-( :+

Ik bedoel, tis saai als je alleen maar voorin kan winnen.. in leugue 27 moet je ook herkenbaar zijn! :cool:

Maarja, jullie willen mij er vast niet in :'-(
    :cool:

Oh, en ik wil niet braggen, maar in een online potje met FredKroket en Metal Mark, lag in aan het einde van de race, ongeveer 1 seconde achter Fred.. En ik vind dat toch wel best goed *)

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Wij zijn trost op onze God's Gamer, als we het gaan veranderen verander jij ook mee :cool:.

Ik zal hem straks ff veranderen :p

15. JeePee

JeePee Guest

Maar hoe zit het dan met de PGR3 Tournament?
    Ik heb me namelijk niet ingeschreven met een XBW clantag voor m'n naam? Kan ik dan nog wel meedoen met XBW JPRaceGamer als naam?

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Je kan je nu toch nog steeds inschrijven? Stel dat je niet geupdate wordt, meld je je gewoon opnieuw aan. Moet je wel opnieuw een goede tijden rijden.

17. JeePee

JeePee Guest

Dat risico ga ik niet nemen (ik heb nu namelijk een 53.33 staan, en dat is redelijk verzekerd van een top 64 plaats). Ik verander mijn tag wel na dit tournament.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Verstandig :cool: Ik doe dat ook :)

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Reed een half uurtje geleden nog een 53.49 en een 53.55 :'-( Waarom geen paar honderste sneller. Heb nu nog steeds een .47 staan. Naja vanmiddag weer proberen en dan moet het lukken :D

20. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 4 of 5 keer tegen jou gereden in totaal met Online career, en daarvan heb ik er in ieder geval 3 gewonnen. Paar weken terug eerst op buccaneer loop won je van me door mijn achterkantje weg te tikken en even later op tropicana tour waar ik mt 4.5 seconden voorsprong eerste werd voor jou. En dan nog maaaaaanden geleden een keer op Old City loop waar ik ook won door een domme fout van jou. En verder kan ik me niet herrinneren tegen jou te hebben graced dus geef maar even aan wanneer. En inderdaad, die gasten als Maxfatality enzo zijn goed maar er zitten volgens mij veel mensen bij die echt zuigen in die top 64 dus als je een beetje mazzel hebt met de loting... Als collisions aanstaan tijdens die race zou ik het wel heel nep vinden. En voorlopig sta ik wel 11e (laatste keer dat ik keek) van Europa met tijdrijden en jij bent nog iets langzamer dan mij dus ik sta er aardig voor. En ik weet ook nog niet zo zeker of mensen als Stefan voor mij eindigen.. het komt ook op een dosis geluk aan. Maar we zullen zien, ik hoop dat er een aantal xboxen naar XBW members gaan.

En inderdaad, die RATC tijden slaan nergens op want het niveau ligt daar gewoon zwaar laag. En ik hoef heus geen 5 dagen non-stop te rijden voor een top-tijd, meestal sta je na een goed uurtje al in de top 10 dus dat valt ook wel mee.

Kan iemand trouwens even een thread aanmaken voor onze XBW clan? ik vind het echt een vet idee.

Laatst bewerkt: 23 apr 2006

Deel Deze Pagina