Vergis je niet hè. Ik heb tegen jou geraced, en mijn racepace ligt over het algemeen iets hoger dan jou, maar ik heb ook tegen gasten als MaxFATAL1TY en A Devils Rej3ct gereden, en dan wordt ik echt compleet geowned. In mijn allerbeste race ooit (Nurburgring F1 Circuit met de F50GT, 3 laps) reed ik tegen 7 andere TTR-members, en ik won, máár, MaxFATAL1TY zat
in me (collisions stond off) en hij liep te zeiken dat hij foutjes maakte (die ik overigens zelf gezien heb) Ook had A Devils Rej3ct aan het einde van een ronde een racing-line van 98%. Niet lullig bedoelt, maar dat zal jij nooit halen. Je kan je goed voelen als je na 5 dagen full-time rijden in de top 5 staat op een RATC baan, maar ik kan met zekerheid zeggen dat TTR Mclaren F1 zijn toptijden gehaald heeft in zo'n 20 minuutjes rijden. Die gasten zijn echt van een andere planeet. Hun racepace is ongeveer hetzelfde als hun RATC tijden. Wanneer je tegen hun moet racen in dit tournament, zul je zien dat hun rondentijden ongeveer 53,50 - 53,60 - 53,40 zullen zijn. En dat houden ze zo'n 15 rondjes vol zonder fouten. Ik wil je niet klein maken, maar ik wil alleen zeggen dat je die gasten niet moet onderschatten, iets waar je nu echt mee bezig bent. Er zijn zo 15 van die gasten met dat tempo (van Ch0mpr tot Yggdrasil) en nog velen die tussen hun en jou inzitten (waaronder Fred, Traxx, Stefan, en waarschijnlijk ikzelf) Hoop maar op een top 30 plekje, dan kan het altijd meevallen
Klik om te vergroten...