1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we nu beledigend doen over mijn lichaamslengte :+8)

2. JeePee

JeePee Guest

Ik tiktje je achterkant helemaal niet weg. In elk geval niet met opzet. Ik reed ongeveer een halve meter achter je, en ik wou achter langs schieten om met een betere tractie je in bocht 3 te passeren. Door een seal-laag en/of lag leek het er bij jou op dat ik je aanraakte, terwijl dat op mijn scherm niet het geval was. Komt trouwens bij dat dit op een baan was waar jij een hele week achter elkaar op geraced had, terwijl ik de combinatie Buccaneer Loop <> Nissan GTR Concept nog nooit gereden had.

Je starte daar volgens mij laatste , en je leunde in de eerste bocht op 3 man ofzo, waardoor je gelijk doorschoot naar plek 1, en ik in de melee kwam met een aantal andere personen.

Tja, mijn racepace lag daar toch wel een stuk hoger dan jou. Ik reed op het einde 5 seconden voor je, en ik ga zelf altijd met de handrem over de finish. Ik dacht alleen dat de finishlijn honderd meter eerder lag. Daar kreeg je de overwinning letterlijk in je schoot geworpen, dat had niks met racepace te maken.

Dat gaat Stefan al doen ;)

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Collisions nep?! Het is geen volleybal waar iedereen op zijn eigen helft staat...
    Contact/gevechten horen zeer zeker weten bij racen, anders is het geen racen, maar samen tijd rijden (krijg je meer het rally idee........)

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Totally agree, en de mensen die in dat toernooi mee doen, weten echt wel dat beuken not done is.

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Racepace tja, het is altijd handig als je die hebt maar ik denk dat idd op ons niveau geluk ook een nogal grote factor inneemt :cool: Het ligt er maar nét aan of je geluk hebt bij de startopstelling en de crashes in het begin van de race. Pas daarna kan je jezelf onderscheiden, maar ik denk dat Traxx, jij, JP, ik en nog wat andere zó dicht bij elkaar liggen qua niveau dat een gat van 5 seconden wat eventueel bij de start kan ontstaan niet meer te overbruggen is. De start zal iig véél invloed hebben op de uitslag.

Ikzelf zie mij niet echt als een RATC topper, ik heb altijd liever een race waarbij je een beetje "erin" kan komen en gewoon goed jezelf kan beheersen en niet teveel risico's nemen. Maarja, we zullen het (hopelijk met z'n allen) uitvinden als de knock-out fases daar zijn, hopelijk kunnen we lang mee om NL een goede naam te geven. :cool:

Over die XBW Racegroep, mwha, mijn gedachte is inmiddels weer dat ik me liever niet bind aan een groep ofzo qua gamertag, dus ik moet nog ff verder bedenken. :+

6. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er btw ook wel mee eens! Bij TTR heb ik het niet gedaan, omdat ik vrij weinig met die gasten heb en me afvroeg hoelang die clan zou blijven leven. Wij leven nu al een paar jaar volgens mij ^^.

Wat ik ook wil voorstellen is dat we wat oefen knockouts op south strip loop doen. Dan heb je een btje een idee hoe zo'n race loopt en je traint de baan gelijk goed. Nu weten we niet met welke auto er gereden gaat worden, maar je ken er vergif op nemen dat het een lambo wordt ;). Ik weet niet hoeveel mensen vanaaf op Live zijn, maar ik ben er iig. Misschien ff een lobby aanmaken en een paar races proberen?

7. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel mee doen, heb alle tijd ...

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er wel Fred ^^ :)

Weten jullie trouwens nog wat vette ideeën voor een nieuwe gamertag voor mij? Ff afgezien van XBW ervoor o.i.d. maar gewoon omdat ik een beetje ben uitgekeken op 'Meneer Stefan'. :cool:

Ik vind zelf 'Stefanus' echt een brute naam :cool: Maar ik wil gewoon allerlei ideeën horen, misschien zit er wat tussen! :)

Mijn idee was: Stefanus

Hebben jullie betere ideeën? :+

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Woei, mag ik dan je oude tag stefan? O-)

:+

Mijn tage was @ random gekozen door Microsoft, met gebrek aan inspiratie [​IMG] [​IMG]

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Stefanus is cool, EngMatje ook 8)

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Geile vuurtoren van me! (K) 8)

Nee maar dan ga ik 'em maar veranderen in 'Stefanus'... Die naam owned gewoon... :cool:

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Woei, ik zit er ook weer bij :) En vrij safe ook nog :9
    53.35 *) De druk van de ketel noem ik dat :9
    Seed 26 trouwens :)

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Netjes :cool: Nu moet ik me ook nog ff een goed rondje rijden :cool:

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes! :) Ik zal maar eens bijwerken, kunnen we meteen zien wie van XBW al veilig zijn. Ik geloof dat iig al veilig zijn:

- Traxx...........................53.17
    - Fred............................53.21
    - Gangsterdwerg..............53.28
    - Stefan.........................53.29
    - JP...............................53.33
    - NiekJ...........................53.35
    - Geertbargeman..............53.35

Mark heeft een 53.47 dus die zal denk ik nog iets sneller moeten... Wat Kes en Insane/Erret hebben weet ik niet, maar die moesten ook nog wat sneller dacht ik.

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Mijn tip: Chicane in z'n 5 :) Lekker stabiel, ietsje langzamer.

16. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    hooo0000oOOOooooiioioooo000oo00o0o0o0oo0 ben ik weer_0/ .

Woechei ik zie dat mijn tijd nog steeds genoeg is voor een seed 6th, ben ik wel tevreden mee. De bar is al gedropt naar .52:eek: Ik zie hem nog wel droppen naar een .30, of zelfs .00 anyone?
    Wel beetje jammer dat ze pgr3tournament.com niet updaten, nu heb je ook niets aan de leaderboards op die site.

Ps. Stefanus is beetje schraal IMO :)
    Ps2. De chicane in zijn 5? Wat voor snelheden kom je er dan doorheen? Ik vind de auto ook niet zo fijn sturen in zijn 5...

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  17. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    12.29 -> 32.88 -> 53.08

seed 3

dit is hopelijk voldoende!

P.S. ik kan jullie niet joinen :mad:

18. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    nou na lange tijd geen pgr gedaan te hebben lijk ik het weer een beetje onder te knie te krijgen. Rij nu tijden van rond de 55.5 Even goed nog slecht ivm de top euhm jullie :'-(

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    @ traxx:
    Kom er dan met +/- 195 doorheen. In z'n 4 kan je er met 205 doorheen, maar dan mis ik de bocht erna totaal. Daarom doe ik het maar zo. Hopelijk is een .35 genoeg *)

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Schaam je niet :cool: Je rijdt nu met gasten die behoren tot de top van PGR3 hé :+

Deel Deze Pagina