Waarom zou de dat hopen? Betekend dat je meer concurentie krijgt Laat de bar maar zo blijven als ie nu is.
Ik bedoelde het juist zo, omdat Traxx zei dat de Bar maybe naar .00 ging, en ik daarom zei, laten we hopen dat het dan bij .3 of .4 blijft.
Jesus ik had eigenlijk wel gehoopt dat ik met mijn 53.46 veilig was, maar blijkbaar zal ik er toch nog een keer of wat goed voor gaan zitten om een 53.2 of 53.3 te rijden. Moet lukken denk ik zo maar het zal wel even duren
Tsja, heb al best vaak bij mijn persoonlijk record gezeten maar het wil maar niet lukken. Naja we hebben nog een week
NiekJ, Traxx en Fred zijn in-ieder geval veilig met hun 53.08, 53.17 en 53.24! Ik denk dat Gangsterdwerg en ik ook wel veilig zijn met 53.28 en 53.29. Maar JP en Geert hebben met hun 53.33 en 53.35 denk ik een tijd die een twijfelgeval zal worden Mark en Kes zullen sneller moeten.
@ Meneer Stefan: ik moet zeggen dat je nog niet echt je best hebt gedaan om de tijden bij te werken nu kan ik niet zien dat ik ruim laatste sta
Nee klopt, maar ik ben ook niet de engiste die dat hoeft te doen he, eigenlijk zijn we met z'n 6-en maarja Ik zal proberen het zo ff te doen.
met zijn 6-en? dan ben jij volgens mij de enige die zich er voor inzet (wie zijn die andere 5 dan, die voeren helemaal niks uit ) maarre iig bedankt dat je de tijd neemt om het 'speciaal voor mij' te doen
De overige zijn: JPRaceGamer, Metal Mark, FredKroket, Rox en Superbol, dus geef ze op hun flikker, misschien helpen ze dan eindelijk mee!
Op welke banen en met welke auto rijden jullie deze tijden? Ik ben na een tijdje geen PGR3 te hebben gespeeld weer volop aan het racen en vraag me af of ik daar ook een beetje in de buurt van kan komen