1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Iedere keer neem ik voor me om te gaan racen, maar dan zie ik GRAW in m'n disclade zitten, en dan ben ik te lui om helemaal dat ding eruit te halen :+

    Maar met een .33 sta ik nog redelijk safe. Nadeel is alleen dat wanneer ik 60ste wordt ofzo, ik dan waarschijnlijk tegen Ch0mpr en Mclaren F1 moet :p
     
  2. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ik denk dat ik nu wel safe zit_O_
    53.24
    12.34 -- 32.94 --- 53.24
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes Kes!!! :)

    Nu alleen Mark en Insane nog en dan zit heel het clubje erbij... :9
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Potverdeurie.
    Nu ben ik dus weer naar beneden geranked :'-(
    Maar even over de leaderboards: Ze ronden wel heel leuk af op 3 cijfers achter de komma, maar als je bijv een 53.22 hebt gereden, wordt iedereen die dat heeft gereden op dezelfde 3 cijfers afgerond :9
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Die site slaat sowieso gewoon nergens op, ik kan nog een proffesionelere site maken! 8) :+
     
  6. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd een vrij zielige site :9. En de leaderboards 1x in de 3 dagen refreshen is ook niet egt lekker.
     
  7. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een mogelijkheid dat ik de ghosts van de forummembers kan downloaden? wil wel is zien hoe anders jullie rijden..
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1x in de 3 dagen de top 3 updaten idd :9 ;)

    Is bij dit tournament niet mogelijk. Je kan wel bij "race against the clock" deze baan en deze auto klasse (class E?) selecteren. Als het goed is heeft iemand met de Gallardo op deze track een top 10 klasering gereden. Check die ghost voor een fast lap ;)
    En succes met je eigen rondjes :)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! Alleen is het de D-klasse. :cool:
    Ik denk, ik zeg het ff voordat mensen hier zich rot gaan zoeken. :9
     
  10. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo na een paar dagen geen internet gehad te hebben komt hier mijn nieuwe tijd, en als ik nu nog niet geplaatst ben dan mogen jullie me allemaal gedurende 40 seconden in elkaar beuken 8)

    52.95
    Seed 2

    Het was een lekker middenstuk: 12.29-->32.63-->52.95

    1e sectie kan dus nog 2 tienden vanaf (mn snelste opening ooit was een 12.07 maar die was met een vage boost. snelste echte opening 12.09)
    Middensectie ging echt geweldig en het laatste stuk ging ik ook wel lekker.

    Benieuwd wie die assh*le is die sneller dan mij is :+:98)
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    WoW, respect hoor :)
     
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx :9 hopelijk komen er meer nl-ers in de 52-ers, maar ik ben de eerste en ben er trots op 8)

    dat king tuur ontbreekt komt doordat hij meedoet met die schrijfwedstrijd. als je dan een a4-tje opstuurt waarop je zet waarom je mee denkt te mogen doen laten ze nog 1 iemand toe. Voor hem is dat niet zo moeilijk met WK PGR2 en EK PGR3. Waar Alex V en Quadra echter zijn is mij een raadsel.
     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    zo master tijd!!!, k geef het trouwens op :eek: heb duizend keer die k*t baan gereden, en verpest elke keer een sectie om gek van te worden maja het lukt me simpelweg niet en vin het al knap van mezelf dat ik al zo redelijk dichtbij jullie zit met me .69 duss succes voor de gasten die doorgaan mazzols_0/
     
  14. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie tijd GD, het telefoontje was mss wat overdreven:p , maar desalniettemin een lekkere tijd.

    Daarstraks reed ik een 32.64 bij de laatste stuk, maar knalde en maakte er een 53.39 van8) . Een keer dat laatste stuk goedpakken|:-

    *hoopt op 62 man die onder de tijd van GD zllen duiken:+ "
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Quadra heeft al een limited dacht ik. Gewonnen bij Gammo. Weet niet of je dat reden is om niet meer mee te (mogen) doen. Alex V rijd een 32.92 op 1 mei :9 ;)
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Damn, dat laatste stuk kan niet meer :mad: Rijd ik een normale 33.00 dan kom ik nog met een 54 over finish :confused:. Telkens gaat die laatste sectie te verrot.
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe moet jij zeggen. Je gaat 3 dagen naar Turkije en ik moet je elke dag smssen wat de bar is 8) En dan noemt hij het overdreven :D

    * hoopt op 54 man die onder de 53.17 zullen duiken :D
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha daar zie ik hem nog best voor aan ja:+
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om mensen af te kraken of iets dergelijks, maar eigenlijk vind ik het best zwak als je een brief gaat schrijven om mee te doen aan een toernooi.. we weten dat je het kan, oké, maar laat dan in de kwalificatie ook zien dat je het kan.. Dan lijkt het mij dat je er meer plezier in hebt.. Maarja, of hun nog plezier in hun 'baan' hebben weet ik niet.. Nemen het veel te serieus.. :+
     
  20. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat mijn 53.24 voldoende iswant kan in het weekend mijn tijd niet meer verbeteren, geen tijd. Zaterdag; koninginnendag in Eindhoven en zondag laatste wedstrijd van het seizoen, worden dan altijd veelvuldig vaten bier gesponsord :9

    Maar van de andere kant, ik kan ook niet harder dan deze 53.24 denk ik zo. Dus als ik er niet bij zit ben ik simpel weg niet goed genoeg (heb toch aardig wat uurtjes moeten doen voor deze tijd, ongeveer 4)
     

Deel Deze Pagina