1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hehe, 53.22 (L) _O_. Eindelijk _O_. Ah ik ben zo blij met mijn tijd :cool:

    12.29 -- 32.85 -- 53.22

    Rank 20!

    Eindelijk ging mijn rondje perfect, sneller denk ik nooit te kunnen komen :) Had namelijk niet echt plekken waar het sneller kon.

    En dat allemaal weer dankzij me bommetje waarmee ik een PC zat (L)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  2. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG 37 honderste over de hele laatste sectie... T3H PWNEEEDE8) _O_ :p

    Die tijd moet denk ik wel genoeg zijn om erin te blijven, maar ben je zeker van die plek 22? Dat zou betekenen dat er 13 man binnen 5 honderste zit:eek: Damn te spannend.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm is dat snel? Vast neit omdat ik die laatste sectie echt voor geen bal kan. Ik weet wel dat de 2de linker en laatste bocht en geniaal, briljant, subliem gingen 8)

    Edit: Oh typ fout, *schopt Traxx :+

    Ja ik denk het wel, de quali bar gaat zo sloom tegenwoordig, 2 dagen 1 honderste van die bar af :eek:?
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    0:53:33 zal wel genoeg zijn!!!
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het morgen nog even proberen, ik heb sinds een vrijdag niet meer geprobeerd mijn tijd te verbeteren. Ik wil er wel in, maar het is zo tijdrovend, enn, ik heb wel wat beters te doen.
     
  6. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het opgegeven of eigenlijk heb ik het niet meer geprobeerd :p

    al zou ik in de kwalificatie komen wordt ik er toch dik uitgereden, kan beter me tijd steken in het racen voor de lol en daar je ervaring uit opdoen. Ooit misschien nog eens een time trial proberen, maar moet ik eerst flink beter presteren. is alweer drie maanden terug dat ik intensief met pgr bezig was en dat merk je wel.
     
  7. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het voor sommigen hier nuttig kan zijn, (absoluut niet voor mij met men 56 en nog wat)
    from majornelson.com

    I just got a call from the marketing team running the PGR 3 tourney. It turns out that many of you are high enough on the PGR 3 leaderboards to qualify for the semi-finals of the PGR 3 Global Tournament... but haven't registered!

    If you don't get up off the couch and register, you won't be swinging in Italy at the FINALS (at the Lamborghini factory no less)

    If you have NOT registered, you still have (very little) time left to make it happen.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bedankt, heb me ff geregistreert op me nieuwe naam. Halo 2 is trouwens ook weer heerlijk bagger, ik heb me naam verandert en kan dus niet meer op MetalMark NL account omdat het nu stoeptegel NL is :confused:

    Naar het toernooi zal ik me naam weer terug veranderen want stoeptegel slaat echt helemaal nergens op 8) Heb mijn 53.22 op stoeptegel staan dus zal hem daar ook ophouden voor het toernooi.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  9. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoeptegel NL... ik dacht al wie is die gast. Behoud je wel je friendslist enzo?
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, niemand is nog weggegaan.

    Trouwens iedereen moet nog ff zich laten registreren voor de zekerhuid op www.PGR3tournament.com want als je dat niet hebt gedaan lig je er als nog uit
     
  11. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we het weer over de challenge hebben? iemand nog zn tijd verbeterd 8)
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die scoreboards op pgr3tournament.com zijn weer een beetje up to date:p
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    King Tuur staat op plek 64 :) Hij leeft dus nog wel :9

    Ik niet, jij? 8)

    Anyway, ik hoop dat ik er met een .35 bij zit. Het gaat iig close worden. Maar de problemen met mijn hardware blijven aanhouden. Ik rijd momenteel veel goede rondjes (rond de .40) dus een sneller tijd moet erin zitten. Zei het niet dat ik steeds gedisconnect word :'-(
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon geen motivatie meer om een .19 te verbetren. Het is toch wel genoeg, en dus ook geen reden om nog verder te rijden. :cool:

    Wel mooi dat al onze mannen erbij zitten _O_

    Gangsterdwerg, NiekJ (A.K.A. Jacobs :cool: ), Fredje, Traxx, Stefan, Metal Mark, Kes, Geert en onze nieuwste aanwinst Chorus _O_ :cool:

    Alleen zonde voor Insane...
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Onze JP vergeet je :)

    We zijn dus met een dikke 10 man :cool: Samenwerken jongens :p
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    sorry gasten ben die baan en die AT lelijk zat, en ik heb er de kracht niet meer voor :D
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Krachtvoer nodig? :+

    Lol, ik sta trouwens met mijn MetalMark NL 68 en met mijn Stoeptegel NL account 20ste :p
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    neej redt het gewoon net niet, normaal met de competitie zat ik ook 5 tienden of meer van de snelste af en nu dus ook weer tis nie anders spijtig
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja ik heb ook nooit in de top5 gestaan hier :eek:
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik wel 2 keer al d8 ik haha deze keer zit het er gewoon niet in
     

Deel Deze Pagina