1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Mark, cheater 8). Met 2 accounts meedoen :p
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL, als ze daar achter komen wordt je gedisqualificeerd, ze checken dan gewoon je IP!
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Sta momenteel 61/64 :eek: Bid met z'n allen voor me :9
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    * Bid, maar probeer er dan gewoon iets af te halen, één honderste is al genoeg voor 5 uur uitstel, want we moeten natuurlijk wel Geert erbij hebben. ^_^
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat vind ik nou ook :cool: Maar ik heb vandaag geprobeerd en kwam niet verder dan een 53.40 :'-( Ondanks dat ik mijn snelste 2e sectie heb gereden (32.85) dus een 53.2 of een 53.3 moet er echt wel in zitten.
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je het kunnen! :) Ik ben ook nog noooit sneller geweest bij de 2e split dan 32.85, en tijdens mijn .19 had ik een check daar van 32.95 dus je zit zeker in de buurt!
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn split was een 33:05 met als eindtijd 0:53:33, maar iets zegt me dat dat niet genoeg is:'-(
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar met jouw skills zou je volgens mij makkelijk een 53.1 moeten kunnen rijden. Wat heb jij dan meestal bij je openingen Chorus?

    Mijn (goede) openingen zijn meestal 12.3 en 12.4, maar er zijn gasten hier die regelmatig een 12.2 openen, of soms een 12.1 :eek:
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    12:25 -> 33:05 -> 0:53:33, dus het zit toch ergens in het midden, ik verlies gewoon 0.4 sec. t.o.v. Gangsterdwerg!
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat GD daar in het midden doet weet ik ook niet. Na een 12.3 kan ik er wel een 32.8 uithalen, maar daar houdt het dan ook mee op...

    Ach, ik zit toch wel veilig, dus wat zeik ik :cool: Ik denk dat jouw tijd ook wel genoeg is Chorus, maar Geert zal er denk ik tóch 1 of 2 hondersten eraf moeten halen.

    Toch wel veel toppers hier, als de rest van TTR dat toch eens zou weten. Er zitten gewoon 9 toppers hier op dit forum dit bij de top 64 zitten... :cool:
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik sta nu 54ste, maar ik heb gewoon geen zin om de hele dag dat parcour te rijden. Na dit toernooi vlieg ik naar Tokyo, zoek die chicane en pis erop:D ;)
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijden zijn ge-update! :)
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope, ik weet dat ChOmpr een 0:52:93 heeft, hij had als 2e split een 32:54 en hij weet dat een 52:6 mogelijk is_O_
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die Ch0mpr doet toch mee in Amerika? want ik sta nu nog steeds 2e met mijn 52.95 en ik hoorde van iemand dat YggdrasiL 1e van Europa is met een 52.85.

    Maar even over dat middenstuk:
    Ik had bij mijn snelle ronde een 12.29 als opening (kan nog 0.2 vanaf) en iedere bocht ging gewoon heerlijk. Normaal heb ik een winst van 0.5 seconden dan ga ik snel. Dus met een 12.70 kan ik dan een 33.20 rijden. Maar in mijn rondje had ik dus een winst van 0.66 seconden. Het was dus gewoon een uitzonderlijk snel middenstuk. De laatste sectie ging namelijk ook niet helemaal goed. Bij die linkerbocht na de 2esplit ging ik niet op maximale snelheid en ik nam de één na laatste bocht in zn twee, wat ook langzamer is.

    Ik zie dat de bar op een 53.37 ligt. Even afgezien van de tijd van Yggdrasil betekent dat dat er dus 63 man binnen 0.42 seconden zitten. 8)
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    een na laatste bocht in zn 3? Ik dacht in zn 2
     
  16. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie trouwens van mijn plaatje 8) Ikke 4 jaar bij een Ferrari Testarossa.. Lief he :+
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Same here :'-( Ik open meestal ook 12.2 (mijn .53 was 12.25) en dan kom ik ook rond de 33.00 door 2e split.

    Ja, toen was je nog lief ;)
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    PIMPEN;)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Je bent sindsdien niet echt meer gegroeid hè 8)
     

Deel Deze Pagina