De bar is weer 2 honderdsten gedropt. Ik denk dat vanavond en morgen overdag mensen als een dolle gaan rijden om hun tijd te verbeteren. Voorspelling voor de bar aan het einde: 53.25
Ik heb dus het tegenovergestelde. Ik opende meestal met een 12.6 en dan het tweede spilt van 33.00, 33.1. Dat eerste stuk was en is een crime voor mij. Maar vanaf volgende week weer andere baan *)
Damn en ik open met een 12.3 en heb nog een 33.0. Ik deed dus iets verkeerd Ach heb .22 staan dus op naar de volgende
Weet je wat ik echt lullig vind... Ik zou met mijn tijd 8ste staan in Amerika. Ik sta nu bijna 50ste in Europa. Wat nou als ik er net uitgekukeld wordt, en de top 64 van Amerika wél mee mag doen.... dan voel ik me flink genaaid.
Dinsdag. 2/5/06 : 8.59 uur edit:/ Al staat er op de site dat het tot 1 mei is Nu zit ik er nog bij, laat het maar afgelopen zijn
ik heb mijn hoop opgegeven met mijn 54.55, spel al te lang niet gespeeld om een 53 laag te rijden als me dat uberhaupt al gelukt zou zijn.
Hoe gaat die volgende ronde er nu uitzien? Worden de beste 64 dan ingedeeld in een groep van 8 welke op een nog nader te verklaren tijd en met een nog nader te verklaren auto een drietal ronde krijgen om bij de beste 4 te horen? Gaat dit dan om de algehele tijd of om de tijd van 1 afzonderlijk snelste ronde? Want je mag nu volgens mij niet oneindig rijden, we zullen dus van te voren moeten gaan oefenen (als niet veel mensen dat al aan het doen zijn).
Ja ik heb ook geen idee hoe het allemaal loopt. We zullen het allemaal morgen of vandaag wel komen te weten.
Per regio zijn er gewoon 64 mensen. Die racen tegen elkaar (ik verwacht 8 races van 8 personen) en de beste 4 gaan door naar de volgende ronde enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat je dus bij je eerste race bij de eerste 4 zult moeten eindigen. Het wordt vanzelf allemaal wel bekend. Maar als er meer dan 8 man van XBW zich hier kwalificeren, dan betekent dat dat er dus een paar van ons bij elkaar zullen zitten!
Jep, zal wel heel toevallig zijn als we allemaal in 8 verschillende worden geplaatst . Maar zo denk ik het nu ook stefan We moeten iig 4de worden om een prijs tevallen deze afval ronde